Skocz do zawartości

Uklad silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Widzę, że niewielu jest tu amantów pierdzących 2T, a może są, tylko pieniądzów ni ma. :O Zdecydowanie jak by mie było stać to bym sobie zafundował V4, ale w dwusówie. Ewentualnie mogło by być V3, ale to już sfera totalnych marzeń. :)

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że niewielu jest tu amantów pierdzących 2T, a może są, tylko pieniądzów ni ma. :O Zdecydowanie jak by mie było stać to bym sobie zafundował V4, ale w dwusówie. Ewentualnie mogło by być V3, ale to już sfera totalnych marzeń. :)

Sam chętnie bym zanabył taką fure. Co prawda zawsze jeżdzę na 2T, ale tylko jedno cylindrowych. No był wyjątek... Jawa 350TS :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mogę się podpiąć odrobinę?

:)

Tam na samym początku autor wątku napisał że silnik dziwnie reaguje na gaz w zakrętach. Jakos to sobie potrafię od biedy uzmysłowić, silnik z wałem równoległym do osi podłużnej motocykla, kręci w lewo moto w prawo (chyba?) i bedzie się tak kiwać na boki i zdaje się że taki ich urok.

Czy dobrze mi się wydaje że sam wał napędowy nie gra takiej roli gdy silnik jest z wałem poprzecznie w stosunku do motocykla?

Np. kupiłam niedawno taką Hondę NTV z wałem zamiast okropnego łańcucha i chyba nie powinien wzorem BMW zachowywać się w zakrętach.

 

Miałam dosyc dawno okazję pojechać kawałek na BMW k 100. Był całkiem ok pomimo tego że cieżkie strasznie. Tylko to noszenie nim powodowane gazem było dziwne i nie wiem czy przyzwaczaiłabym sie do tego.

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie chodzi o sam moment żyroskopowy, tylko o napedowy (hamujący) silnika. Akcja<>reakcja, gdzieś musi mieć silnik oparcie żeby oddać napęd na koło. Skoro nie jest skierowany w któreś z nich tylko w lewo bądź prawo to oprzec może się tylko o grawitację :) I zakotwić go może tylko przechylenie się motocykla w lewo bądź prawo. Tak mi się wydaje.

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi się wydaje.

 

mhm. wydaje Ci się

 

BTW Panowie i Panie, nie demonizujcie "efektu wału". podczas jazdy jest nieodczuwalny - jeśli ktoś jest innego zdania, to albo jest wyjątkowo wyczulony, albo jak wyżej - wydaje mu się :icon_mrgreen:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem wyjatkowo wyczulony oraz nie wydaje mi sie. Te odczucia mialem zaraz po przesiadce z R4, teraz juz jak sie przyzwyczailem jest lepiej jednak nadal uwazam, ze R4 jest lepszym silnikiem :) Jednak pozostala calosc jest super i na silnik mozna przymknac oko, niczym na niedostatki w urodzie kobiety, ktora ma wspanialy charakter ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...