Piotr Dudek Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Jakie zaciski?od spowalniaczy :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Mogą być spowalniacze :) Ta Honda jest zrobiona żeby nią jeździć a nie hamować.Poza tym standardowo hamulce mnie nie lubią, albo nie mam wcale, albo jak złapią to masakra. Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Tamka hamulce to wazna ale banalna sprawa do zrobienia w porownaniu z reszta moto.Korpusy gaznikow mimo ladnego wygladu dalbym na myjke ultradzwiekowa - taka mam rutynezeby potem nie zastanawiac sie dlaczego sa nierowne wolne, czy nie ma przejscia z wolnych.Jezeli mimo wszystko nie chcesz wydawac pieniedzy to kup sobie plyn do mycia gaziorow w spray'u isprawdz czy w obu korpusach jest przejscie na wolnych w obie strony tzn pryskasz w otwor po srubieregulacji mieszanki, jednoczesnie zatykajac otwor po pilotjet palicem a potem odwrotnie, pryskasz wotwor pilot jet a otwor po srubie zatykasz. Patrzysz jednoczesnie w gardziel gaznika i powinnas widziec"dymki" spray'u wychodzace z otworkow wolnych i przejscia na dnie gardzieli.Moze ich byc 2 moze i wiecej. Zaciski w angielskim klimacie dostaja niezle w d..., wiec jak bedziesz chciala sie za nie zabrac todaj znac zanim zaczniesz cos rozkrecac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Powiem ci Tamka ze jak czytam za co ty sie bierzesz to tylko brawa bic :) ciezko znalesc teraz faceta ktory potrafi prosto gwozdzia wbic w deske a co dopiero rozebrac gażnik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 (edytowane) Ale popełniam błędy. Czasami, ale jednak.Właśnie jeden zrobiłam, być może mechanicy mi podpowiedzą. Rozkręcając gaźniki nie mieszałam części, po to żeby wzystko wróciło na miejsce skąd wyciągnęłam. Ale ponieważ wykręcałam również rurki miksujące od dysz głównych żeby zobaczyć czy tam nie ma brudu i właśnie je pomieszałam niechcący.Dysza główna jednego gaźnika jest 135, drugiego 130. Nie zwróciłam uwagi dokładnie i teraz nie wiem która była gdzie.Wydaje mi się że dysza 135 jest w gaźniku pierwszego cylindra, ale tylko wydaje mi się :sad: Jestem niemal pewna w 100% że nikt po montażu w fabryce nie rozkręcał tych gaźników. Po pierwsze dlatego że dało się łatwo je rozmontować. Po drugie dlatego że żadna śrubka nie nosiła śladu odkręcania. A po miejscowych specjalistach to zawsze widać ich pracę. Śruby poniszczone i tak pozakręcane że jest niezwykle trudno to wszytko rozmontować ponownie. Czy ktoś wie jak z tymi dyszami? (gwoździa nie umiem wbić najlepiej, albo raczej nie trafiam młotkiem. W każdym razie palce z daleka :laugh: ) Edytowane 9 Marca 2013 przez Tamka Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Tamka, na początek serwisówka bo widzę że jedziesz na żywca. Będziesz mieć wszystkie konieczne dane regulacyjne oraz unikniesz właśnie takich sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Tamka hamulce to wazna ale banalna sprawa do zrobienia w porownaniu z reszta moto.Korpusy gaznikow mimo ladnego wygladu dalbym na myjke ultradzwiekowa - taka mam rutynezeby potem nie zastanawiac sie dlaczego sa nierowne wolne, czy nie ma przejscia z wolnych.Jezeli mimo wszystko nie chcesz wydawac pieniedzy to kup sobie plyn do mycia gaziorow w spray'u isprawdz czy w obu korpusach jest przejscie na wolnych w obie strony tzn pryskasz w otwor po srubieregulacji mieszanki, jednoczesnie zatykajac otwor po pilotjet palicem a potem odwrotnie, pryskasz wotwor pilot jet a otwor po srubie zatykasz. Patrzysz jednoczesnie w gardziel gaznika i powinnas widziec"dymki" spray'u wychodzace z otworkow wolnych i przejscia na dnie gardzieli.Moze ich byc 2 moze i wiecej. Zaciski w angielskim klimacie dostaja niezle w d..., wiec jak bedziesz chciala sie za nie zabrac todaj znac zanim zaczniesz cos rozkrecac. są takie trzy malutkie dziurki. Sprawdzałam to przy użyciu tego DP cośtam:) Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Do takich prac jak gaźniki, zaciski, itd. przydałby Ci się nawet mała sprężarka jeśli nie masz. Cholera dzień kobiet już był, Boże narodzenie też, ale w sumie kto powiedział że nie można ich obchodzić dwa razy, ewentualnie jakieś wcześniejsze imieniny albo co. Dysz nie pomyl i walcz dziewczyno :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 W tym modelu dysza większa jest z przodu Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Woda i płyn do garów średnio działają. Lepsze efekty daje moczenie we wrzątku z proszkiem do prania. Ale do gaźników średnio się nadaje.Takie oto domowe sposoby. Chociaż nie zniszczysz sobie rąk carb cleaner`em, a jak pryśnie w oko to jest tragedia. Wtedy biegam w kółko jak opętany i płaczę. :biggrin: Chociaż na ból odporny jestem. Rozpuszczalnik nitro to bułka z masłem w porównaniu z tymi środkami. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Jak ty sobie tym w oko prysnąłeś ? Przecież to nawet trudne do wykonania jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 W tym modelu dysza większa jest z przodu Dziękuję :)Intryguje mnie dlaczego? Jest różnica w rozmiarze dysz. Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) oj wska ja tez to w oku mialem, jak przepryskujesz gazniory nieostroznie to nawet czesto sie zdarza, i druga strona medalu jak zlosliwy tak dobry wszelkie plyny lacznie z ekstrakcyjna zostaja daleko w tyle...a z tymi dyszami to producenci doieraja to pod katem parametrow temp pracy, warunkow chlodzenia cylindra, bezwladnosci mieszanki itp itd i w tym silniku wyszlo, ze taki uklad jest najkorzystniejszy po analizie spalania. Edytowane 10 Marca 2013 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Wyjaśnię ogólnie i tak pewnie zapomnę o wielu czynnikach, różnica w napełnieniu obu cylindrów, różnica w nagrzewaniu się obu cylindrów, specyficzne ułożenie, specyficzne rozwarcie silnika. Co do kompresora, najprostsze nie są drogie nie chce robić reklamy ale popatrz na kompresory typu 25l-50l. Co do psikania chłopaki najprostsze okulary ochronne tylko dobre, nauczyłem się ich nosić po pierwszej wizycie na pogotowiu, wyciągali mi opiłek z oka nigdy nie zapomnę temu facetowi pchania mi do oka tej wielkiej igły! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 no wlasnie jak najbardziej sprzet ochronny, ja juz o nich nie zapominam i w wielu sytuacjach zakladam mimo, ze ciezko bylo sie przyzwyczaic... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.