Skocz do zawartości

Wykręcone świece


Tamka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mogą być spowalniacze :) Ta Honda jest zrobiona żeby nią jeździć a nie hamować.

Poza tym standardowo hamulce mnie nie lubią, albo nie mam wcale, albo jak złapią to masakra.

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tamka hamulce to wazna ale banalna sprawa do zrobienia w porownaniu z reszta moto.

Korpusy gaznikow mimo ladnego wygladu dalbym na myjke ultradzwiekowa - taka mam rutyne

zeby potem nie zastanawiac sie dlaczego sa nierowne wolne, czy nie ma przejscia z wolnych.

Jezeli mimo wszystko nie chcesz wydawac pieniedzy to kup sobie plyn do mycia gaziorow w spray'u i

sprawdz czy w obu korpusach jest przejscie na wolnych w obie strony tzn pryskasz w otwor po srubie

regulacji mieszanki, jednoczesnie zatykajac otwor po pilotjet palicem a potem odwrotnie, pryskasz w

otwor pilot jet a otwor po srubie zatykasz. Patrzysz jednoczesnie w gardziel gaznika i powinnas widziec

"dymki" spray'u wychodzace z otworkow wolnych i przejscia na dnie gardzieli.

Moze ich byc 2 moze i wiecej.

 

Zaciski w angielskim klimacie dostaja niezle w d..., wiec jak bedziesz chciala sie za nie zabrac to

daj znac zanim zaczniesz cos rozkrecac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale popełniam błędy. Czasami, ale jednak.

Właśnie jeden zrobiłam, być może mechanicy mi podpowiedzą.

Rozkręcając gaźniki nie mieszałam części, po to żeby wzystko wróciło na miejsce skąd wyciągnęłam. Ale ponieważ wykręcałam również rurki miksujące od dysz głównych żeby zobaczyć czy tam nie ma brudu i właśnie je pomieszałam niechcący.

Dysza główna jednego gaźnika jest 135, drugiego 130. Nie zwróciłam uwagi dokładnie i teraz nie wiem która była gdzie.

Wydaje mi się że dysza 135 jest w gaźniku pierwszego cylindra, ale tylko wydaje mi się :sad:

 

Jestem niemal pewna w 100% że nikt po montażu w fabryce nie rozkręcał tych gaźników. Po pierwsze dlatego że dało się łatwo je rozmontować. Po drugie dlatego że żadna śrubka nie nosiła śladu odkręcania. A po miejscowych specjalistach to zawsze widać ich pracę. Śruby poniszczone i tak pozakręcane że jest niezwykle trudno to wszytko rozmontować ponownie.

 

Czy ktoś wie jak z tymi dyszami?

 

(gwoździa nie umiem wbić najlepiej, albo raczej nie trafiam młotkiem. W każdym razie palce z daleka :laugh: )

Edytowane przez Tamka

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tamka hamulce to wazna ale banalna sprawa do zrobienia w porownaniu z reszta moto.

Korpusy gaznikow mimo ladnego wygladu dalbym na myjke ultradzwiekowa - taka mam rutyne

zeby potem nie zastanawiac sie dlaczego sa nierowne wolne, czy nie ma przejscia z wolnych.

Jezeli mimo wszystko nie chcesz wydawac pieniedzy to kup sobie plyn do mycia gaziorow w spray'u i

sprawdz czy w obu korpusach jest przejscie na wolnych w obie strony tzn pryskasz w otwor po srubie

regulacji mieszanki, jednoczesnie zatykajac otwor po pilotjet palicem a potem odwrotnie, pryskasz w

otwor pilot jet a otwor po srubie zatykasz. Patrzysz jednoczesnie w gardziel gaznika i powinnas widziec

"dymki" spray'u wychodzace z otworkow wolnych i przejscia na dnie gardzieli.

Moze ich byc 2 moze i wiecej.

 

Zaciski w angielskim klimacie dostaja niezle w d..., wiec jak bedziesz chciala sie za nie zabrac to

daj znac zanim zaczniesz cos rozkrecac.

 

są takie trzy malutkie dziurki. Sprawdzałam to przy użyciu tego DP cośtam

:)

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do takich prac jak gaźniki, zaciski, itd. przydałby Ci się nawet mała sprężarka jeśli nie masz. Cholera dzień kobiet już był, Boże narodzenie też, ale w sumie kto powiedział że nie można ich obchodzić dwa razy, ewentualnie jakieś wcześniejsze imieniny albo co. Dysz nie pomyl i walcz dziewczyno :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woda i płyn do garów średnio działają. Lepsze efekty daje moczenie we wrzątku z proszkiem do prania. Ale do gaźników średnio się nadaje.Takie oto domowe sposoby. Chociaż nie zniszczysz sobie rąk carb cleaner`em, a jak pryśnie w oko to jest tragedia. Wtedy biegam w kółko jak opętany i płaczę. :biggrin: Chociaż na ból odporny jestem. Rozpuszczalnik nitro to bułka z masłem w porównaniu z tymi środkami.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj wska ja tez to w oku mialem, jak przepryskujesz gazniory nieostroznie to nawet czesto sie zdarza, i druga strona medalu jak zlosliwy tak dobry wszelkie plyny lacznie z ekstrakcyjna zostaja daleko w tyle...

a z tymi dyszami to producenci doieraja to pod katem parametrow temp pracy, warunkow chlodzenia cylindra, bezwladnosci mieszanki itp itd i w tym silniku wyszlo, ze taki uklad jest najkorzystniejszy po analizie spalania.

Edytowane przez JanuszK30

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśnię ogólnie i tak pewnie zapomnę o wielu czynnikach, różnica w napełnieniu obu cylindrów, różnica w nagrzewaniu się obu cylindrów, specyficzne ułożenie, specyficzne rozwarcie silnika.

 

Co do kompresora, najprostsze nie są drogie nie chce robić reklamy ale popatrz na kompresory typu 25l-50l.

 

Co do psikania chłopaki najprostsze okulary ochronne tylko dobre, nauczyłem się ich nosić po pierwszej wizycie na pogotowiu, wyciągali mi opiłek z oka nigdy nie zapomnę temu facetowi pchania mi do oka tej wielkiej igły!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...