PaulNewadomke Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Niesmiertelny do jakiego modelu to nakladka i gdzie tak owo mozna kupic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 He He wiedzialem ze sie spodoba :)To jest akurat do cbr 1000RR 2012 ale tutaj masz np. do 8-11 roku,niestety do 600RR chyba nie ma .http://www.tenkateracingproducts.com/cbr1000rr-kit-parts/cbr1000rr-08-11/chassis-cbr1000rr-08-11/fairing-parts/bodywork/tank-cover-cbr1000rr-08-11-hrc-polyester-1899.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 a nie do hądy som takie..? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 No nie wiem, ja nie jestem plastikospawaczem. Nie mam ani sprzętu ani umiejętności, więc jestem gotowy za coś takiego zapłacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 http://ducatisti.pl/2815,podstawy-czytania-opon/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Dlaczego ducatisti.pl przekleja artykuły od Qunia? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Nie bardzo rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 http://sportjazda.pl/index.php/ustawienie-zawieszenia/podstawy-czytania-opon Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 a on przepisał z zagramanicznego arta ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Jeśli tak to przynajmniej włożył wysiłek w przetłumaczenie tego. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Przecież na końcu jest napisane, kto jest autorem. Jeśli Panowie się dogadali przed opublikowaniem (a nie chce mi się wierzyć, że nie), to co w tym złego? Polecam źródło angielskojęzyczne, choć ostatnio coś przycichło - mało nowych publikacji. Koniec sezonu? Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Tak naprawde to jest podstawa zeby wiedziec co sie dzieje z opona czy zawieszeniem.Warto sie przyjrzec i zapamietac bo pozwoli nam to w wielu przypadkach na zaoszczedzenie kasy na oponach. Jeszcze jedna sprawa ,znajomosc odpowiednich cisnien w oponie to jeszcze niewszystko ,trzeba jeszcze miec prawdziwie pokazujacy cisnieniomierz :)Sam padlem ofiara wlasnej glupoty bo niby na cisnieniomierzu bylo wszystko ok i szukalem winnego w tylnym zawieszeniu a okazlo sie ze ....cisnieniomierz zle pokazywal !Podobne slady jak w za malym cisnieniu w oponie wystepuja gdy mamy za miekka tylna sprezyne lub ustawiona za slabo kompresje , poprostu na wyjsciach z zakretu za duzy ciezar jest przenoszony na tylna opone ,jest przeciazona ,przegrzewa sie i sie slizga . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 No dobra to przykład z mojego podwórka: "plaża" jest, ale jak widzicie rzeźba bieżnika jest "podniesiona".. tylko teraz.. czy to jest przednia krawędź czy tylna? Patrząc na ruch obrotowy koła to tylna co oznaczałoby za szybkie odbicie.. Czy dobrze kminię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 biorąc pod uwagę to co przed chwilą przeczytałem w podlinkowanym artykule to raczej masz za niskie ciśnienie Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 przeczytaj jeszcze raz Bimbak... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.