Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tutaj kilka dziwnych pomysłów na przedramiona. :)

 

https://vurbmoto.com/blogs/5-craziest-alleged-cures-arm-pump/14915/



Jeżeli ktoś z Was miewa problemy z "betonowaniem przedramion" podczas jazdy torowej, to jest fajny patent, który miałem okazję przetestować. Z tego co wiem używają tego niektórzy zawodnicy na asfalcie i w MX. Generalnie chodzi o specjalną opaskę z dokręcanym ściskiem, którą przed wyjazdem na tor zakłada się na łapę. Nazywa się to 4Arm Strong, jest sporo informacji o tym w necie.

Left-product2.jpg

Jakby ktoś był zainteresowany, to odsyłam do sklepu/serwisu Lobo Moto (https://pl-pl.facebook.com/Lobo-Moto-235143496586300/).

 

 

Obejrzałam jeszcze ten film i z tego co ja rozumiem, to urządzenie po prostu pomaga w rozciąganiu mięśni przedramion? I niekoniecznie trzeba to robić tuż przed wyjazdem na tor, ale raczej regularnie, żeby mieć lepsze efekty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jesli chodzo o te klamki to faktycznie czasami przy glebie sie zginaja i dzieki temu nie lamia ale.....

jak chcecie zakupic sobie takie klamki to radze kupic porzadnej znanej firmy .Mozna na rynku dostac za nieduze pieniadze takie chinskie klamki ktore z czasem albo nawet od poczatku bardzo lekko sie odginaja ......przewaznie w gore .

Znam dwa takie przypadki gdy jeden kolega dojazdzajac o slawiniaka a drugi dojezdzajac do szykanki pod mostkiem w momencie hamowania okazalo sie ze klamka hamulca nie jest tam gdzie powinna byc ... a byla poprostu odgieta do gory .Gdzies przy przekladaniu dloni musieli je uderzyc i odgiely sie .Nie jest to pewnie regula ale dla mnie wystarcza dwa takie przypadki z grona znajomych i juz sie wyleczylem.Nie musze wam opowiadac jakimi glebami to sie skonczylo bo chyba mozna to sobie latwo wyobrazic.

Reasumujac albo kupowac porzadnej firmy ale wtedy sa zajebiscie drogie albo lepiej kupic zapasowa zwykla i miec w skrzyneczce na w razie czego.

To tak z doswiadczenia.

 

Jesli chodzi o te puchnace przedramiona to czesto pomaga :

-wymiana rolgazu na krotszy .Nie musimy wtedy tak mocno skrecac nadgarstka przy odwjaniu gazu

-druga to pojezdzic troche skupiajac sie tylko na ...nie sciskaniu kierownicy podczas jazdy .Polatac troche myslac tylko wlasnie o tym az stanie sie odruchowe takie lekkie trzymanie kierownicy i odpoczywanie ,rozluznianie rak na kazdej prostej.

Wiem ze to sie tak latwo mowi bo sam z tym walcze :) ale to jest jedyna metoda.

Czesto jadac na maksa (bo czas) czlowiek mysli o tylu rzeczach na raz ze wlasnie o tym zapomina .A nie da sie 15minut sciskac kierownicy i nie odczuwac bolu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja korzystam ze Starlane ale tego modelu Kiedys to byl ATHON GPS RW teraz to jest jakis model Corsaro cy cóś.

Nie jest tani to fakt ale pomysl wlasnie o jakims laptimerze ktory ma tez podstawowa telemetrie i oprogramowanie do analizy .Mozna wtedy zobaczyc gdzie przyspieszasz gdzie hamujesz ,jakie masz predkosci w danym momencie a to sa bardzo przydatne informacje !

BMW ma zajebisty modul do pelnej telemetrii BMW Datalloger ale kosztuje dosyc sporo i nie ma tam laptimera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacytuje pewne, duże, znane forum zaczynające się na litery ele..

"było milion razy, użyj opcji szukaj" :)

 

Najwygodniej ale i drogo - lap timer z gps -> 1500 +

W miarę wygodnie i tanio - zewnętrzny gps i telefon -> 300 +

Niewygodnie i tanio -> gps z bazą -> 300 +

 

Wszystkie opcje działają.

Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.pl

Automatyzacja produkcji, kartoniarki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie po przejrzeniu 4 lat waszych konwersacji włączę się do dyskusji i spytam czy ktoś miał doczynienia z setami TRW http://www.trwmoto.com/pl/Produkty/Systemy-podnokow/ aktualnie szukam czegoś do Daytony, w przedbiegach odrzuciłem chinole a TRW naprawde sympatycznie wypadają cenowo bo około 1,3k czyli w porównaniu do Gillesa,LSL i innych to 1k taniej. Dodam że Daytona 2013+ i np woodcraft nie ma do tego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy masz u siebie chinole i czy części zamienne w razie fikołaka są dostępne? I czy pod QS podchodzą bo widziałem że niektórzy producenci rozróżniają je na wersje z/bez QS? Dodatkowo widziałem gdzieś opinie o chinolach że te ruchome elementy jak łożysko kulowe jest słabej jakości i potrafi po jakimś czasie źle chodzić, no i chinol to wydatek 600-700zł po dzisiejszym kursie $ więc jeśli można kupić sety znanej marki pare stówek drożej to może warto?

Edytowane przez Kaczy87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy masz u siebie chinole i czy części zamienne w razie fikołaka są dostępne? I czy pod QS podchodzą bo widziałem że niektórzy producenci rozróżniają je na wersje z/bez QS? Dodatkowo widziałem gdzieś opinie o chinolach że te ruchome elementy jak łożysko kulowe jest słabej jakości i potrafi po jakimś czasie źle chodzić, no i chinol to wydatek 600-700zł po dzisiejszym kursie $ więc jeśli można kupić sety znanej marki pare stówek drożej to może warto?

 

Znajomy w daytonie R przy setach TRW narzeka, ze takie luzy mają, ze QS sam sie uruchamia. Oryginalny QS w daytonie działa tylko w przy tradycyjnej zmianę biegów, więc trzeba to brać pod uwagę przy zamawianiu setów.

Edytowane przez 1qazse4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...