Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie brak DD mi mojego dyskwalifikuje, a tak mam do niego pina i leży w szafie, bo totalnie nie ma potrzeby go montować. Dotychczas żaden Caberg mi się szybko nie rozlazł, ale ja M noszę, a to najczęściej granica mniejszej skorupy. Jeszcze nad X-lite'm 802 się zastanawiam, poza tym FG17 i RPHA-ST zostały na placu boju.

Edytowane przez rura_sn-n

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będziecie Panowie na etapie kupna odzieży czy akcesoriów to zapraszam do Nas. Postaram się kolegom z toru zawsze zrobić lepszą cenkę :))

Odzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATV

Wszystkie marki w jednym miejscu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie rozgladam sie za nowymi sliderami i wpadly mi w oko dżewniane :)

https://www.louis.eu/artikel/powerface-knee-slider-wood-pair-with-print/20549026

Chlopaki na niemieckich forach bardzo chwala nawet Max Neukirchner na nich lata.

Ciekawe ? drewniane slidery !? :)

 

Nie mam zadnego udzialu w sprzedzy Bridgestone V02 :) (Jacku licze na maly rabacik ;) ) ale tak z ciekawosci szukalem informacji jak V02 maja sie do reszty opon w tej klasie .

Czytalem ze generalnie zawodnicy zagraniczni bardzo chwala te oponki(chociaz u nas nikt z czolowki na ich nie jezdzi ,no moze poza mna ,ale ja nie jestem czolowka : ) ) ale podczas testu slickow w 2015 przez niemcow z magazynu "PS" - Bridgestony V02 okazaly sie najlepsze .

Fakt ze nie wygraly Metzelery swiadczy o tym ze test mogl byc obiektywy :)

Zdaje sobie sprawe ze moze wygraly minimalnie ale odczucia testerow byly bardzo dobre wiec jesli nawet nie sa duuuuzo lepsze od calej reszty to i tak wychodzi na to, ze to jest ta sama półka.

Info co prawda po niemiecku ale na udowodnienie :biggrin:

http://www.motorradonline.de/motorradreifen/welcher-ist-der-beste-motorrad-sportreifen-2015-testergebnisse-slicks/665674?seite=3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ nadal współpracuję z Michelinem i biorę od nich opony do motocrossu, z ciekawości rzuciłem okiem na stany magazynowe opon torowych. Wychodzi na to, że jest po kilka sztuk Michelinów Power Cup w różnych mieszankach ze starszych DOTów do wyrwania. Nie wiem, czy są dobre cenowo, bo już nie siedzę w temacie, ale Wy jesteście na bieżąco, więc gdyby kogoś coś zainteresowało, to piszcie, mogę zamówić przy okazji crossowych. Jeżeli ceny lipne, to wiadomo: pieprzyć temat. Pilot powerów jest dużo, natomiast Power Cup po 3-5 sztuk każdej mieszanki widzę na stanie.

 

Cenowo sytuacja wygląda tak:
Przody
MICHELIN POWER CUP VA 2011 490 zł

MICHELIN POWER CUP VB 2014 567 zł
MICHELIN PILOT POWER 2CT 2014 385 zł

Tyły
MICHELIN POWER CUP (mieszanki A, B i C) 200/55 2011 630 zł
MICHELIN POWER CUP (mieszanki A, B i C) 200/55 2012 655 zł
MICHELIN PILOT POWER 2CT 180/55 2014 495 zł

Pozdro!

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem takie coś:

MICHELIN 120/75 R16.5 POWER SUPERMOTO - 648 zł

MICHELIN 120/80 R16 POWER SUPERMOTO - 705 zł

MICHELIN 160/60 R17 POWER SUPERMOTO - 758 zł

 

Natomiast spojrzałem jeszcze na gumy marki MITAS (homologowane, odpowiednik Pirelli Supercorsa albo Michelinów Power Cup), bo od tego roku będę jeździł właśnie na tej marce i mają takie coś:
MITAS SPORTFORCE+ 120/70 ZR17 - 310 zł

MITAS SPORTFORCE+ 160/60 ZR17 - 415 zł

MITAS SPORTFORCE+ 180/55 ZR17 - 422 zł

MITAS SPORTFORCE+ 190/50 ZR1 - 420 zł (ten rozmiar jest na zamówienie, ale obstawiam, że to kwestia 2-3 dni. Reszta jest na stanie)

 

Nie mam pojęcia, jak Mitasy sprawują się na asfalcie, ale cenowo są bardzo dobre. W przypadku gum do motocrossu różnica między Mitasem a Michelinem to mniej więcej 30-50% na korzyść Mitasa, tylko tu temat jest sprawdzony i jakościowo nie ma różnicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktos cos to mamy juz w magazynie kilka produktow Acebikes:

 

Pas do szybkiego mocowania przedniego/tylnego kola. TyreFix

Szyny na podloge do szybkiego przypiecia motocykla. FlexiRail

SteadyStand Fix: kolyska na przednie kolo - cynkowana wiec nadaje sie takze na przyczepe/lawete

Blokada dzwigni hamulca - BreakeFix.

MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn).

Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.

Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka cena jest za pas do tylnego koła?

Normalna cena detaliczna to 349 a w przedsezonowej promocji kilka sztuk mam za 319 zł.

MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn).

Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.

Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przod idzie kolyska SteadyFix. Jestes z Wawy to zapraszam do Nadarzyna na pomacanie. Zaraz wrzuce wiecej zdjec.



Mediakit: http://motokofeina.pl/systemy-mocowania-motocykli-tyrefix-steadystand-fixed-brakefix-flexirail/

 

Zestawy kolyska na przednie kolo + szyny do mocowania pasow + pas na tylne kolo + blokada hamulca w promocyjnej cenie 850 zl. To samo osobno 1020 zl. Ilosc zestawow mocno ograniczona.

MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn).

Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.

Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na ile dobre/stabiln masz mocowanie przedniego kola. Jezeli motocykl utrzymywany jest w pionie z odpowiednio stabilnie to pas zalatwia sprawe.

MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn).

Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.

Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Well, te palak nie wzbudza mojego zaufania ale moim zdaniem trzeba wyprobowac to w calosci. Ewentualnie sprawdzic czy kolyska SteadyStand nie wejdzie w rynne.

MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn).

Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.

Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...