Skocz do zawartości

Auto dla kawalera 12-14 tys


damian155
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chodziło mi o pakiet stylizacyjny tylko pakiet silnikowy :D Luz

jaki pakiet silnikowy? 220 KM (około) to 320-ka ma w serii. Pierwsze słyszę żeby był jakiś pakiet silnikowy, ale ja się nie znam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dżizas, zagazowany merol z Radomia. Śmieszny właściciel, bo twierdzi, że założył gaz 10 miesięcy temu. I co, koncepcja się nie sprawdziła? Kto o zdrowych zmysłach zakłada instalację za kilka tysięcy zł, żeby sprzedać samochód?

 

Ps. to normalne, że ma polakierowaną tabliczkę znamionową na przednim pasie (widoczne na zdjęciu z otwartą pokrywą komory silnika)? Nie wiem, może w mercach tak jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czytałeś tematu od początku. Nie zależy mi na żadnym pakiecie AMG. Szukam między innymi takiego auta z przyzwoitym stanie do jazdy z silnikami 2.0k lub 2.3k ostatecznie biorę właśnie pod uwagę 3.2 . Nie interesuje mnie CLK 55 AMG ponieważ nie posiadam takiej gotówki a auto mnie zeżre na stojąco. A skoro już tu jesteś to mam pytanie co do awaryjności tych jednostek. Jakieś wady, zalety kompresora a VS wolnossącej v6?

 

Silniki 2.0 i 2.3 są ok, nie są to może rewelacyjne jednostki patrząc na ich poprzedników ale sporo wytrzymują, także modów. Rozsądne spalanie, dużo mniejsza awaryjność niż CDI, łatwo naprawialne. 32 AMG z kompresorem w porównaniu z wolnossącym ma prawie same zalety. Doładowanie śrubowe megatrwałe (robiła bodaj firma IHI notabene ta sama która zaopatrzyła Hondę CX500 w turbinę), jedyne co może dojść dodatkowo to problemy ze sprzęgłem doładowania, lecz nieczęste.

 

Volvo Yubiego też fajne, ale wolałbym Merca, mają nieco lepsze materiały. No i nie wszystkie są dziurawe i skorodowane.

Edytowane przez kubagsx

freude am fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian155, pewnie mnie nie posłuchasz ale.......... złymi kryteriami się kierujesz przy wyborze auta z kwotą 12-14. Twoja kasa, ale lepiej pieniądze które będziesz ładował w takie strychniny przeznaczyć na wczasy :wink: i na dodatek jeszcze chcesz w automacie, masakra. Za te pieniądze możesz kupić auto młodsze z wielokrotnie mniejszym przebiegiem tylko zejdź na ziemię.

 

Co do aut spod znaku......... :wink: podpisali 15 letni kontrakt z ............... :wink: na stal, zostało jeszcze 7 lat. Ja reklamowałem kilka razy tylną klapę (ml), w a - klasie dół drzwi od strony wewnętrznej (na łączeniu płatów pod mastyką) na D. Gottlieba

 

Moja rada, za te pieniądze kup skromne, proste, młode auto z niewielkim przebiegiem.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja proponuję wziać seicento sportink lub schumacher - tez sie mozna gibac na dzielni. I nie zbankrutujesz...

 

 

jesli za mały to moze w124 w 2.0 dieselek. 75 km, na gnojówce moznajezdzic. Wezmiesz znaczek amg i sobie przykleisz.

moze w124 coupe z lpg.

 

mozna standart- der passnika w tedeiku. bez awaryjny, małe spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śmiesza mnie posty proponujace tjunink - montowanie turbinek , stozków do auta , które pewnie nie bedzie sprawne. Najpierw do dozbieraj na pakiet startowy czyli na :

olej, filtry, rozrzad, pewnie sprzegło i moze napraw autamtycznej skrzyni biegów wraz z zaqwieszeniem...

o taakich banałach jak OC za silnik 3.2 to pewnie pod 2000 zł juz nie wspomnę...

 

zamiast kupowac stara bardache z małym silniczkiem 3.2 do której trzeba dołozyc na dzien dobry ze 4 tysiace to kup auto z jakas v8. I tak na utrzymanie 3.2 czy v8 nie bedziesz miał kasy to przynajmniej v8 zapewni lepsze osiagi.

 

 

 

 

 

lub druga wersja - racjonalna

seicento

calibra- kupisz jako 2.0 wymienisz na 3.0 v6 z lpg lub od razu taka kupisz

audi 80 coupe 2.3

golf 3 vr6

 

jeszcze zapomnialem o

e30

lub e36

Edytowane przez DrPlama
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calibra może i tak ale Audi 80 jest jak najbardziej w porządku, a w TDI to bardzo dobre auto. Niedawno takie sprzedałem w TDI za 8400zł. Wcześniej miałem wiele nowszych audi i VW i to było najmniej zawodne.

 

A z CLK to ja podrzuciłem pomysł jak by coś :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam Opla Astrę w wersji Bertone 2.0T

 

http://otomoto.pl/opel-astra-2-0turbo-250km-67tys-km-po-opl-C24961350.html

 

Autko zbiera się konkretnie i nadal fajnie wygląda. Opisem z aukcji raczej bym się nie sugerował. Zdrowy LET ma 200KM i potrafi objechać niejedno autko.

 

 

Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śmiesza mnie posty proponujace tjunink - montowanie turbinek , stozków do auta , które pewnie nie bedzie sprawne. Najpierw do dozbieraj na pakiet startowy czyli na :

olej, filtry, rozrzad, pewnie sprzegło i moze napraw autamtycznej skrzyni biegów wraz z zaqwieszeniem...

o taakich banałach jak OC za silnik 3.2 to pewnie pod 2000 zł juz nie wspomnę...

 

zamiast kupowac stara bardache z małym silniczkiem 3.2 do której trzeba dołozyc na dzien dobry ze 4 tysiace to kup auto z jakas v8. I tak na utrzymanie 3.2 czy v8 nie bedziesz miał kasy to przynajmniej v8 zapewni lepsze osiagi.

 

 

A skąd wiesz ,że nie będę miał kasy? Skąd możesz wiedzieć ile zarabiam? Jeszcze byś się zdziwił. A fundusz na auto mam akurat taki bo mam dużo więcej kasy przeznaczone na co innego. Więc za przeproszeniem skończ pier...ić i sam sobie kup tą pseudo calibre i lansuj się po mieście z tępymi dupami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

damian, podano Ci już wszelkie maści furki, widze, że merc Ci podszedł, pamietaj, że przy tego typu autach, tzreba dać troche wiecej niż dyktuje rynek albo wsadzic w serwis/remont pare groszy- oleje, filtroy, rozrzad i inne duperele to juz z 1k a nie mowiąc jakieś inne niespodzianki.

Calibra dobre jaja a może takie cóś jak wszytsko to wszystko :D http://moto.allegro.pl/bmw-e46-323ci-perfekcyjne-bezwypadkowe-filmy-i2858591981.html i nie są juz uważane za dresowóz, chociaz ja wole ten starszy model(dla dresów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...