JanuszK30 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Jest świetny, gratulacje Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Gratulacje za wytrwalosc i dbanie o szczegoly Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Wyglada lepiej niz ze sklepu wyszla, ale do gaznikow trzeba bedzie wrocic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Mleczko Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 (edytowane) Pięknie teraz wygląda :) Mam trochę mniejszą Hondę z tego samego roku i podobny problem - jak motocykl dłużej postoi, to bardzo ciężko odpala. Jak się uporasz z problemem to możesz podzielić się źródłem problemu. Edytowane 21 Czerwca 2014 przez Michał Mleczko Cytuj - dziennik kosztów na spritmonitor.deMoja Honda CB250N na Autocentrum.pl - ZAPRASZAM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Od gaźników pod rzeszowem mamy kolegę z forum robi to wzorowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_n Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Pięknie teraz wygląda :) Mam trochę mniejszą Hondę z tego samego roku i podobny problem - jak motocykl dłużej postoi, to bardzo ciężko odpala. Jak się uporasz z problemem to możesz podzielić się źródłem problemu.ok ogarnąłem. Dzisiaj rano odpalił na dotyk co wcześniej było niemożliwe. Podejrzewam że mogły to być dwie rzeczy. Poza oczywiście ponownym dokładnym czyszczeniem gaźników płynem do gaźników wymieniłem oringi łączące gaźniki. Jak za pierwszym razem podzieliłem gaźniki to oringi zostaiwłem tak jak były. Na gniazdach i oringach było dużo nalotu których płyn nie usunął i przelotki pewnie nie siadły tak jak było wcześniej. Oringi też nie grzeszyły elastycznością. Druga rzecz to jak je podzieliłem to do gniazd przepustnicy ssania zgodnie z instrukcją dałem odrobinę smaru. Można dać ale bardzo mało. Przepustnica ssania ma dwie sprężyny jedna domyka na 75% druga na 100%. W zależności jak mocno pociągniesz linkę zamyka się na 75 albo na 100%. Te końcowe 25% jest domykane na super delikatnej sprężynie i przez ten smar mi przepustnica zamykała się na 75%. Zdjąłem większość smaru i teraz jak pociągnę do końca ssanie to zamyka się na 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaYtek Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) Witam, tak na marginesie Hondy RC03, czy boczna stopka składa sie sama po ustawieniu w pion motocykla? czy u mnie cos jest nie tak? Edytowane 7 Lutego 2015 przez KaYtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam, tak na marginesie Hondy RC03, czy boczna stopka składa sie sama po ustawieniu w pion motocykla? czy u mnie cos jest nie tak? Motocykle Hondy z tamtego okresu tak miały aby nie odjechać z otwartą kosą, po postawieniu motocykla do pionu podstawka boczna dosyć energicznie się zamyka. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ox4ride Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Witajcie Panowie,Wlasnie stalem sie posiadaczem CB 650 Z z 1982 roku. Po wielu meczacych wieczorach w koncu odpalila natomiast postanowilismy zrobic remont glowicy, ale nie o tym, nie o tym :) pisaliscie o lancuchu przeniesienia nanapdu, ze potrafi halasowac, dostalem sie do niego, ale mam wrazenie ze jest dosc luzny, a napinacz jest tam chyba automatyczny, nie da sie samemu "dociagnac"? Trafilem na ten temat szukajac info o stukaniu w silniku, poniewaz cos wyraznie wali na wolnych obrotach i czesto ponoc jest to wina lancucha badz korytka, a jestem pewien ze to nie panewki. Nie jedne juz slyszalem. P.S. Bardzo pieknie odratowana Honda. Moja idzie pod baze na trackera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Dokładnie tak. Łańcuch przeniesienia napędu. Jest tam automatyczny naciągacz, ale on daje rade tylko do pewnego momentu. Ten łańcuch da się stosunkowo tanio kupić (100-120$ na jebaju) ale żeby go założyć to dół silnika trzeba rozpoławiać. Jeżeli tylko trochę klekocze to pojeździ. Chyba że masz w planie remont/rozbieranie silnika, to wtedy tak, ma sens. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ox4ride Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Zobaczymy. Zloze to teraz do kupy, pojezdze przez sezon. Na zime i tak prawdopodobnie bedzie grzebane, odswiezane itd.Dziekuje za szybka odpowiedz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Witajcie Panowie,Wlasnie stalem sie posiadaczem CB 650 Z z 1982 roku. Po wielu meczacych wieczorach w koncu odpalila natomiast postanowilismy zrobic remont glowicy, ale nie o tym, nie o tym :) pisaliscie o lancuchu przeniesienia nanapdu, ze potrafi halasowac, dostalem sie do niego, ale mam wrazenie ze jest dosc luzny, a napinacz jest tam chyba automatyczny, nie da sie samemu "dociagnac"?Trafilem na ten temat szukajac info o stukaniu w silniku, poniewaz cos wyraznie wali na wolnych obrotach i czesto ponoc jest to wina lancucha badz korytka, a jestem pewien ze to nie panewki. Nie jedne juz slyszalem. P.S.Bardzo pieknie odratowana Honda. Moja idzie pod baze na trackera Dokładnie tak. Łańcuch przeniesienia napędu. Jest tam automatyczny naciągacz, ale on daje rade tylko do pewnego momentu. Ten łańcuch da się stosunkowo tanio kupić (100-120$ na jebaju) ale żeby go założyć to dół silnika trzeba rozpoławiać. Jeżeli tylko trochę klekocze to pojeździ. Chyba że masz w planie remont/rozbieranie silnika, to wtedy tak, ma sens. Ludzie!Lancuch przeniesienia napedu te ten, ktory ''laczy'' wyjscie ze skrzyni biegow z tylnym kolem lancuchowym. Wy piszecie o lancuchu rozrzadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ox4ride Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Lancuch rozrzadu laczy glowice z dolem. Lanuch przeniesienia laczy dol ze skrzynia biegow. Generalnie w calym motocyklu masz 3 lancuchy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 (edytowane) Lancuch rozrzadu laczy glowice z dolem. Lanuch przeniesienia laczy dol ze skrzynia biegow. Generalnie w calym motocyklu masz 3 lancuchy :)No tak. Przyznaje sie do bledu. Jednak ten lancuch jest zwykle krotki i zwykle mie ma napinacza. I zazwyczaj do jego wymiany nie trzeba rozpolawiac silnika a jedynie zdjac pokrywe sprzegla. Ja w moim motocyklu mam lancuchow 5 : jest jeszcze lancüch walkow wywazajacych oraz lancuch pompy oleju. Edytowane 7 Lipca 2015 przez rambi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ox4ride Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Buber, a moze wiesz gdzie mozna dostan przerywacz kierunkowskazow o odpowiedniej specyfikacji 2x 21W + 3.4W, lub jaki kupic i co zrobic aby wszystko dzialalo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.