Skocz do zawartości

Silnik CB650


przemek_n
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No tak. Przyznaje sie do bledu. Jednak ten lancuch jest zwykle krotki i zwykle mie ma napinacza. I zazwyczaj do jego wymiany nie trzeba rozpolawiac silnika a jedynie zdjac pokrywe sprzegla. Ja w moim motocyklu mam lancuchow 5 : jest jeszcze lancüch walkow wywazajacych oraz lancuch pompy oleju.

Ale nie w tym motocyklu. Łańuch jest na środku wału, i musisz go wyjąć, żeby zmienić łańcuch, czyli trzeba dół rozpołowić.

 

Buber, a moze wiesz gdzie mozna dostan przerywacz kierunkowskazow o odpowiedniej specyfikacji 2x 21W + 3.4W, lub jaki kupic i co zrobic aby wszystko dzialalo:)

Każden jeden stary od samochodu zadziała, np maluchowy, bo tam podobne żarówki były. wat w tą czy w tamtą nie ma zbytniego znaczenia a oryginału możesz długo szukać. Z drugiej strony, takie rzeczy są w tym moto wymienialne z CB750, więc większa baza do szukania :)

Dawno niczego nie szukałem do mojej babci (czeka na remont, przyszła zima :D ).

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buber, a moze wiesz gdzie mozna dostan przerywacz kierunkowskazow o odpowiedniej specyfikacji 2x 21W + 3.4W, lub jaki kupic i co zrobic aby wszystko dzialalo:)

Standardowy przerywacz tzn.do żarówkowych kierunków ma w sobie układ U2043B .Typowo wg.specyfikacji przeznaczony do 2x21W +5W (pilot lamp czyli kontrolka ).W razie potrzeby można podmienić opornik R3 (wg schematu ) i można nim sterować praktycznie wszystko :rolleyes: , kierunki LED też.Poszukaj schematu pdf U2043B ,wszysko będziesz wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kupiłem parę klamotów na jebaju w usa. Jak się pogadało ze sprzedawcą to przesyłka była do zełknięcia.... a jest czasem całkiem spory wybór części....

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej, tu znowu ja. Zapytuje tak co chwilka bo składam już moto do kupy. Głowica naprawiona, gwinty powymieniane na stalowe, uszczelniacze nowe. Leży już na silniku, dokrecona z odpowiednim momentem, wszystko W KOŃCU jak Japończyk chciał. Tylko teraz pojawia się problem. Ostatni szczebel - śruby pokrywy zaworów.. Gdzie to ustrojstwo dostać. Wszędzie tylko uszczelki, a w oryginale te śrubki miały uszczelki na stałe. Czy to może bez różnicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi ci o dekielki nad rozrządem? Aby uszczelka pasowała, to każda śrubka dobra.. oryginalne są po prostu ładniejsze....

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, moto złożone, ale..

nie pali. Rozrząd ustawiony, iskra jest, przed demontażem jeździła, więc podejrzewam, że nagle w gaźnikach też nic się nie zadziało. Paliwo leci.

Kręci i niestety nie chce złapać.

Wiem, że rozrząd ustawiamy na znaczniku T i że znacznik na wałku ma być równoległy do głowicy, ale dolny wałek robi cały obrót podczas gdy górny pół więc znacznik T jest dwa razy gdy znacznik na górnym wałki jest w położeniu równoległym - manual mówi że musi "patrzeć w przód".

 

Przed montażem głowy miałem także problem z kostką która idzie to zapłonu od cewek i musiałem ją zrobić na nowo. Iskra jest, ale pytanie czy można tam coś spitolic tak że iskra wystepuje w złym momencie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

one chodzą parami 1-4 i 2-3, Dzisiaj w trakcie kręcenia rozrusznikiem bawiłem się kablami od zapłonu i tak jakby zaczynał łapać, tylko niestety mam 4 kable żółte idące od zapłonu a do cewek 2x żółty i 2x niebieski, cholera jedna wie jak to połączyć żeby mieć pewność, że jest dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przypadkiem nie zamieniłeś kabli na cylindrach? "nigdy nie mów nigdy"... sam tak kiedyś miałem ;)

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ze zrobilem zdjecia :-) wszystkiego procz tej kostki ktora jest gdzies tam na wysokosci aku i idzie do cewek.

kable zaplonowe na pewno sa dobrze, z reszta zamienialem kilka razy i tez nie dawalo to rezultatu. dzis jeszcze padla teoria ze moze rozrzad jest o zabek przestawiony... kto wie, moze to oba powody i stad nie pali :-)

 

Gwoli jasności o jakim moto mówimy :-)

 

post-82442-0-98657400-1438362054_thumb.jpg

post-82442-0-44180400-1438362151_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, moto ożył, Dla potomstwa - jak rozpadnie Wam się kostka od zapłonu do cewek, to kolejność tam MA ZNACZENIE. Iskra może sobie być, ale to nie znaczy, że odpali :-) sam jeszcze nie jestem w 100% pewien czy jest tam dobrze podłączone, ale pali na dotyk więc raczej tak. Jutro postaram się cyknąć foto i wrzucę dla innych.

 

P.S

Gdzie w CB650 powinna być tabliczka znamionowa, i czy powinna w ogóle być, bo namierzyć nie mogę i pytanie czy poprzedni właściciel piaskował ramę, zdjął i nie założył czy inna historia się wydarzyła.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...