Skocz do zawartości

przemek_n

Forumowicze
  • Postów

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB650 82r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bielsko-Biała

Osiągnięcia przemek_n

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Ok styki przeczyszczone. Na wolnych obrotach z włączonymi światłami i żarówkami led 13,6v :) Przy delikatnym zwiększeniu obrotów 14,5 :) sukces
  2. Pospieszyłem się z tym "starego typu". Pogrzebałem i faktycznie 70 tyś stron żarówek na allegro. Zapalonych po włączeniu świateł mam 5 x BA9S, Tył 2 x BAY15D W sumie ok 27W jeśli dobrze pamiętam pobór. Przód H4 55W ale faktycznie ta jest nie do ruszenia.
  3. Tak dzisiaj czeka mnie przeprawa z upchanymi złączkami w lampie i połączenia z tyłu. Najchętniej dałbym też odpowiedniki LED do klosza z tyłu i pod zegary zawsze to 25W mniej (4 żarówki pod zegarami, 2 z tyłu) ale nie wiem czy znajdę takie LEDy. Mam stare gniazda z tyłu i nie chcę niczego przerabiać. Wymiana żarówki z przodu raczej nie wchodzi w grę. Te które można spotkać na necie różnią się na poziomie 5W. LEDowe nie nadają się do jazdy w nocy.
  4. A śruba w sprzęgle? Zauważyłem że nikt poza ludźmi z serwisówki jej nie używa a dosyć dużo miejsca jej poświecono w książce.
  5. wolałbym najpierw spróbować wyregulować z oczywistych względów. Poza tym z tego co wyczytałem również na tym forum tarcze to ślizganie, miałem również wrażenie że mam za duże free play na manetce. Najpierw regulacja.
  6. Nie tak prosto :) Jak zrobię tak jak mówisz mam śrubę na dole na praktycznie ostatnim uzwojeniu a na górze praktycznie brakuje pola do regulacji. Znaczenie ma śruba za kapslem. Tą śrubą również można regulować.
  7. Zauważyłem w dniu dzisiejszym że mam problem wbić 3 bieg. Dodatkowo zdarzyło się że bieg wypadł po jego wbiciu tak jakby nie wszedł do końca. Zacząłem na postoju kombinować i wystarczyło że podkręciłem linkę przy manetce sprzęgła i objaw ustał. Prośba do szanownych kolegów o poradę jak wyregulować właściwie sprzęgło. Starałem się zrozumieć opis z serwisówki ale 3 śruby do regulacji jednej rzeczy to o 2 za dużo. Poniżej zdjęcie dla przypomnienia jak to u mnie wygląda i opis z serwisówki.
  8. update. Silnik rozgrzany, światła włączone 3,5tyś obrotów 13,6v 13,8v Zauważyłem że wystarczy wypiąć jedną żarówkę (są dwie 5W) z tyłu i skacze do 14,2.
  9. hmmm czarna magia :) za 2-3 godziny będę się bawił ze stykami. Mimo wszystko przydałaby się procedura testowa. Poniżej link do książki serwisowej. http://cosky0.tripod.com/ Ok po czyszczeniu styków (kontakt 60). No i jestem w szoku. 14,8v przy 2,5 tyś obrotów z włączonymi światłami. Wiem chyba gdzie był problem. Przed plusem na baterii jest bezpiecznik. Kostki przy regulatorze rozpinałem ale nie dotykałem wcześniej tego bezpiecznika. Osłoniłem śruby i był biały nalot. Rozkręciłem wszystko zalałem kontaktorem, skręciłem i wydaje się ok. Zalałem też tą kość która wchodzi do bezpiecznika. Jutro próba na ciepło.
  10. Tak też zrobię. Aku faktycznie i tak miało iść do wymiany. Mam środek do walki z stykami zobaczymy co z tego wyjdzie.
  11. :( aku wymienione. Dalej lipa po 30 min trasie aku rozładowany. Prąd przy włączonych światłach i 4tys obrotow max 13v bez świateł 14.5v
  12. hmmm, ok w takim razie czeka mnie wymiana aku bo na nim robiłem testy.
  13. multimetr sprawdziłem w gniazdku jest 238 i nie chce być inaczej :( Zrobiłem jeszcze jedna próbę dla pewności. na wolnych obrotach 00,2 przy 3 tyś 00,6 Zrobiłem też tak jak na poniższym filmie czyli z podpiętym regulatorem. i ja mam 10v -12v i za chiny nie przy podkręcaniu obrotów nie chce pokazać więcej. Tylko jeśli mam takie wyniki to czemu na klemach przy wyłączonym świetle i na obrotach mam 14,4V
  14. Jest na zmiennym, o ile oczywiście ten symbol "~" oznacza prąd zmienny.
  15. update: Przy odłączonym regulatorze multimetr ustawiony na 200V, ok 3 tyś obrotów: 1-2: 00,6 2-3: 00,6 1-3: 00,6 Pomiędzy każdym żółtym a masą brak przebić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...