Skocz do zawartości

Michał Mleczko

Forumowicze
  • Postów

    237
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Michał Mleczko

  • Urodziny 10/06/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Katowice / Serock

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB250N SuperDream
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://michalmleczko.waw.pl

Osiągnięcia Michał Mleczko

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Nie chodzi o bycie cipką lub nie - tylko po prostu w korku do wyjazdu z autostrady motocykl nie ma żadnego prawa wyprzedzać aut - zablokuje inne auta na dłużej niż zwykła osobówka. Uwielbiam jazdę w korku na moto i też zauważam jego wyższość w tym momencie (dopóki nie masz ogromnego turystyka lub szlifierki, które w korku wyprzedzam swoim maluchem bezproblemowo) - ale w ogólnym rozrachunku zawsze szybciej do celu (wygodniej i z większym bagażem) dojedziesz zwykłą osobówką...
  2. @Major87 A ja widziałem masę turystyków stojących w korku do wyjazdu z autostrady. Wierz mi, ich kierowcom było duuużo gorzej niż mi, siedzącym w gruchocie z klimą....
  3. @Wertyder +1 Dlatego też wszystkie dyskusje o tym, jaki motocykl nadaje się do turystyki - są jałowe. Żaden się nie nadaje (przynajmniej na asfalt) bo przegra z każdym autem wyposażonym w klimę...
  4. Przepisy o OC się zmieniły (jakieś dwa lata temu) i po zakupie OC nie przedłuża się automatycznie - jak zapomnimy o tym, możemy mieć spory problem w ufg... Gość z Allianz pieprzy coś od rzeczy.
  5. http://olx.pl/oferta/motocykl-honda-cb-250-n-83-17km-turystyczny-kufer-stelaz-dobry-stan-CID5-IDakUOn.html Opis: Wyposażenie motocykla: - stelaż pod kufry boczne/sakwy (widoczny na zdjęciach) - stelaż pod kufer centralny (widoczny na pierwszym zdjęciu, aktualnie zdemontowany) - kufer centralny Awina z dodatkowymi światłami pozycyjnymi i hamulca (niewidoczny na zdjęciach) - owiewka (w stanie dostatecznym, niestety od naciągu pokrowca i temperatury powyginała się lekko) - (widoczna na pierwszym zdjęciu, aktualnie zdemontowana) - blokada kierownicy - oryginalny lakier - olejarka - nowe opony - przegląd do lipca 2015 (przejdzie bezproblemowo) - OC do maja 2016 Motocykl od dwu lat w moich rękach, poprzedni właściciel wymienił w nim praktycznie wszystko co zwykle wymaga inwestycji: - łańcuch - akumulator (Exide) - tarcza, klocki - wszelkie linki Ja przejechałem zaledwie 7kkm (zapraszam na profil motocykla na http://www.spritmonitor.de/en/detail/531979.html) więc części te nie zdążyły się zużyć. Sam poprawiłem elektrykę, wymieniłem kilka szczegółów wymagających naprawy (klamka hamulca - mam jeszcze dodatkowo nową klamkę sprzęgła, linka obrotomierza, świece), dokonałem zwykłych wymian serwisowych (dwa razy olej, filtr oleju), dodałem olejarkę oraz w kufrze (Awina chyba 56l) zamontowałem dodatkowe światła pozycyjne i hamulca czy dorobiłem zapasowy kluczyk. Wyregulowałem zawory. W zeszłym roku kupiłem i założyłem nową oponę na przód, w tym roku w maju kupiłem i założyłem nową oponę na tył w prawidłowym rozmiarze (na pierwszym zdjęciu są jeszcze stare opony). Chciałem regenerować gaźniki, ale mechanik-hondziarz mi to odradził, gdy posłuchał jak chodzi. Dodatkowo mogę przekazać paragony, wydrukowaną instrukcję serwisową, instrukcję zwykłą i serwisową w formacie PDF. Niestety, motocykl ma swoje lata i posiada pewne wady: - uszkodzony obrotomierz - do prostej naprawy (urwana sprężyna przy wskazówce) - pęknięty plastik z prawej strony - osłona akumulatora - wgniecenie na baku - powstało w trakcie przewrotki parkingowej jeszcze u poprzedniego właściciela (źle ustawiona kierownica, przy maksymalnym skręcie obijała przełącznikami o bak - teraz przy maksymalnym skręcie kierownica odbija na odboju, prawidłowo :) Zimowany w garażu, w sezonie trzymany pod chmurką w pokrowcu. Do obejrzenia na katowickiej Ligocie lub w centrum Katowic po uprzednim uzgodnieniu terminu. Sprzedaję, ponieważ chciałbym przesiąść się na coś większego (NTV 650 Revere). Od szczerego motocyklisty, niczego nie ukrywam, spalanie i naprawy można sprawdzić na spritmonitor. Zrobiłem nim bezproblemowo kilka tras po 300+km, ale zdecydowanie przyjemniej lata się nim w korkach po mieście, mało który motocykl jest w stanie mu dotrzymać tempa (przynajmniej gdy ja go prowadzę). Chętnych na więcej zdjęć i informacji zapraszam do kontaktu. Po podpisaniu umowy wstępnej i wpłacie zaliczki mogę przetransportować motocykl pod Warszawę bez większej dopłaty (góra 50zł).
  6. Bo w oplu nigdy nie było silnika TDI :) i raczej nie będzie.
  7. Dla większości TDI to skrót od TurboDIesel i jest montowany we wszystkich autach świata. Rozumiem, da się z tym żyć - ale na boga, jak nie odróżniam sukienki od spódnicy to nie radzę innym, jak się mają ubrać...
  8. Nie wiem, skąd to wziąłeś. Kupiłem auto za mniej (3300) ponad cztery lata temu i na razie zrobiłem nim 80kkm bez większych problemów (nigdy nie stanęło w trasie, nigdy nie miałem problemów z odpaleniem - kilka wycieków i zawieszenie tylko). @komandosek Silnik z VAGa w Oplu? Bez urazy, ale - weź już nikomu nie doradzaj, co ma kupić, bo błądzisz, że tak to delikatnie ujmę.
  9. Jak lubisz przepłacać to bierz w ciemno. W testach żarówek zwykle zwyciężają te +40%/+70% z dolnej półki cenowej - tyle, że markowe - opakowane w tekturkę i bez reklam w TV. Szczególnie, że lepiej jest zmienić żarówki na nowe wcześniej, niż jeździć aż się przepalą - bo jasność świecenia spada z wiekiem - więc pod każdym względem lepiej kupić kilka tańszych niż raz droższe (które i tak się szybciej przepalą - za dużo %%).
  10. Bieeeeegnę. Tylko najpierw wpadnę do kiosku po "Motor".
  11. Znikąd, nic nie potwierdza teorii o braku sprzedaży mercedesów po udanych niezniszczalnych modelach - dokładnie statystyki sprzedaży. Do reszty się nie odniosę, bo na pewno wszyscy producenci chcą zarabiać więcej, produkując taniej - ale nie piłem do tego, tylko do mitu o problemach mercedesa po produkcji bezawaryjnych/niezniszczalnych aut.
  12. Taki efekt nigdy nie wystąpił, na pewno nie w Mercedesie.
  13. Tak, powtarzajcie dalej te mity, zasłyszane od wujka Włodka na popijawie...
  14. Dobrze, że mu plastiki nie rdzewiały.
  15. W każdym tego typu sprzęcie będziesz więcej dłubał niż jeździł... W dodatku - wszystkie sprzęty bez papierów, więc na drogę publiczną nie wyjedziesz. Kask na początek kup używkę, rękawice też jak najtańsze, a dołóż te trzy stówy do sprzęta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...