Skocz do zawartości

Wskazówki torowo-wyścigowe


Sikor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:)

alex_marquez_warm_up_brno_2014.jpg



fast-motogp-news-extended-deadline-for-g



Mało kto (a może i tylko on) miał takie ustawienia.



Oczywiście również zrobiłbym tak jak Maciej sugeruje, ja się nie znam za bardzo na tym, zdjęcia wklejam poglądowe. Tamten sezon był wyjątkowy dla Marqueza i jego ustawienia były naprawdę wyjątkowe, niespotykane, pamiętam że komentatorzy mocno się dziwili i zwracali na to uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz ja jaja sobie robię z tymi 14cm ;) oczywiście rady Sikora uwzględnię. :)

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież im dłuższa laga tym więcej to będzie wystawać, wystarczy pomyśleć sekundę, to nic nie tłumaczy. To że laga ma ustaloną długość, nie znaczy, że standardowo ma być cała schowana w półce. Często na lagach są specjalne oznaczenia w postaci pierścieni (notabene jest to standardem w crossach, gdzie podnosi się przód na piach, a opuszcza na twardsze nawierzchnie) i te pierścienie są od siebie dosłownie co kilka mm. W tych ostatnich generacjach R6 tak właśnie jest, dla przykładu.

Bawiąc się setupem motocykla zawsze idziemy małymi krokami i staramy się zmieniać pojedynczą rzecz, wtedy możemy dojść z tym wszystkim do ładu.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie pomyślałem i obieram taką właśnie taktykę (zmiana jednego parametru i test, zmiana kolejnego i test itd.). w mojej VTR mam Ohlinsy i one też mają takie właśnie pierścienie.

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież im dłuższa laga tym więcej to będzie wystawać, wystarczy pomyśleć sekundę, to nic nie tłumaczy.

 

 

Ale zakładamy że wszyscy w Moto3 mają lagi o takiej samej długości a tylko Marquez tak głęboko je wpuścił. To po prostu kwestia preferencji.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Wczoraj byłem moją r6 pierwszy raz upalać na torze kartingowym w Bydgoszczy, jestem bardzo zadowolony. Dwa lata temu byłem tą moją starą R1 na tym samym torze i robiłem czasy gorsze od wczoraj o i tu uwaga 14s. Wczoraj był jakoś gość na supermoto z mistrzostw i leciałem od niego gorzej tylko 2 sekundy.

Jestem mega mega zadowolony, dodatkowo schodziłem pierwszy raz w życiu na kolano. Tak wiem wstyd się przyznać ale taka była prawda, w Poznaniu ani razu R1-ną nie potrafiłem zejść. Wczoraj pierwszy wyjazd na nowym sprzęcie i naprawdę dobrze się czułem oprócz jednego. Po pierwszym zjeździe, palce ramiona kark i w biodrach potężne skurcze, masakra. Niby człowiek trochę trenuje w domu, siłka, biegi, rozciąganie a tu takie rozczarowanie. Pytanie do Was czy Wy bezpośrednio przed wyjazdem na sesje jakoś się rozciągacie, rozgrzewacie ? Jak trenować w domu żeby nie było takiego efektu jak wczoraj?

Tak jak wspomniałem trenuję trochę siłowo, trochę basen, biegi rozciąganie a i tak kicha Po 10 laps człowiek nie może wcisnąć dobrze hamulca czy też równomiernie operować manetką bo bul jak cholera.

Za tydzień jadę jeszcze dwa razy do Bydgoszczy w poniedziałek i środę jak ktoś jest z tego forum z Bydgoszczy proszę o info możemy się spotkać i potrenować razem.

Proszę o jakieś wskazówki zostało dobry tydzień do potrenowania i do wyjazdu na pierwsze SD w tym roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na siłke nie chodzę wcale. Za to dużo jeżdżę MTB i basen. Nie biegam, bo mam problemy z kręgosłupem. Na torze rano po śniadanku robię ok 15 min. stretchingu, ale taki "dokładny" nie na odwal. Rozciąganie naprawdę pomaga. Poza tym spróbuj przenieść ciężar ciała z ramion na mięśnie brzucha, lędźwi i nogi. Mi to pomaga i nie mam żadnych problemów z rękoma, a Ty prawdopodobnie wisisz na kierownicy i napierasz na ręce korpusem ciała. Ręce powinny lekko leżeć na manetkach bez ich ściskania (to nie Jelcz ;) ).

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siłka pomaga, ja bywałem 1x - 2x w tygodniu, cwiczyłem wszystkie partie ale obwodowo (2 max 3 obwody na treningu). Masa spadła o 3kg, czułem, że wytrzymałość też się poprawiła. Wyscig jestem w stanie przejechać, wcześniej nie byłem w stanie pchnąć całej sesji na SD, a jak byłem to zjeżdzałem padniety.

Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.pl

Automatyzacja produkcji, kartoniarki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...