heniek128 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Matmax byłem w Bydgoszczy - niestety pogoda nie dopisała bo było mokro, jedynie 20 kółek zrobiłem na sucho. W każdym razie jak dla mnie powinieneś się zastanowić nad zmianą dyscypliny na supermoto bo te 53 wydaje mi się naprawde dobrym czasem. Były osoby które na poznaniu miały 1:40 i takiego czasu nie uzyskały:) Także możliwe, że celujesz nie w tą dyscyplinę w którą powinieneś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 heniek mogłeś dać znać to bym podjechał, ja we wrześniu jeszcze raz może dwa pojadę.Facet który tym torem się opiekuje i widzi sporo riderów nagle podszedł do mnie i mi też tak mówił żebym szukał sponsora i startował. Te 53 to myślę że do poprawienia tym bardziej że jechałem na zużytych Michelinach i na seryjnym przełożeniu. Będę się starał pojechać przynajmniej na 52 w tym roku. Ostatnio Mynia (Bydgoszczanin który jest tam regularnie) ten rekordzista, jeździł w sierpniu zaraz po tym jak cały tydzień jacyś Duńczycy upalali na gokardach (nagumowali bardzo mocno tor) zrobił z kolegą 51,3. :blink: Czy macie jakieś info jakie czasy robią w mistrzostwach na supermoto na tym torze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Ciężko powiedzieć bo jedzie się z terenem około 66 sekund. Ale mówię ci zastanów się nad przesiadką. Może nie mistrzostwa ale w pucharze byś powalczył zamiast kisić się na SD, gdzie w wyścigu starują trzy osoby:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 heniek mi tam się marzy w przyszłości max klasa Rooki (jak skończę 40 lat :) ) a w tej klasie startuje naprawdę sporo osób, w 600 chyba było 14 w 1000 coś koło 20 więc jest z kim rywalizować. :) aczkolwiek finansowo jest chyba bez porównania między takimi mistrzostwami, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) A w pucharze masz 25 osób na każdym wyścigu i nie musisz czekać do czterdziestki:) https://www.youtube.com/watch?v=10JvF0Sdwu8&feature=youtu.be Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 przyznam Ci się szczerze heniek że ten rodzaj wyścigów bardziej mi pasuje niż np. cross :) czy to co Sherman uprawia :) zobaczymy w przyszłości jak to się wszystko ułoży :) Na razie ten sezon jak po gruzach z tym Poznaniem jeden wyjazd, dzisiaj miał być drugi i szlak trafiłNa razie więcej biegam do lasu i trenuję w domu niż jeżdżę na torze :) a tu już koniec sezonu się zbliża. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Myśląc przyszłościowo zastanawiam się czy przez zimę nie zbudować czegoś takiego do wyważania kół. Każda wymiana jednego koła to u mnie w okolicy około 35-40zł na Poznaniu robią za 25 ale latanie przed sesją i czekanie w kolejce to nerwy itp. Dodatkowo zmieniające się warunki pogodowe lub samo w odpowiednim czasie obracanie z lewej na prawą to są kolejne koszta. Nie wiem co Wy o tym myślicie ale wydaje mi się że coś takiego można łatwo zrobić ? https://www.google.pl/search?q=wywa%C5%BCarka+do+k%C3%B3%C5%82+motocyklowych&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=eiHnVaS1EOvXyQOQtqTgBw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Ale to jest wyważarka to i tak będziesz musiał stać w kolejkach do zmiany opony, tylko zaoszczędzisz piątaka na wyważeniu. Zrób/kup sobie coś takiego: http://www.dkmotocykle.pl/montazownica-zmieniarka-do-opon-motocyklowych-16-21-hit-p2997.html Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Dzięki Limo :) bo tego mi brakowało :) mam zajęcie na zimę :) . Czytałem gdzieś że takie wyważenie statyczne jest lepsze niż dynamiczne ze względu na to, że fizyki nie da się oszukać, a z maszyną to różnie może być. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 A poza tym nie wszyscy mają takie długie pręty do wyważarki :) W Bule trzeba dłuugii. Ale faktem jest że kiedyś pewien Litwin miał coś takiego na Poznaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Ja tam mam demontażownicę ręczną za 120 zł i sam wymieniam nawet samochodowe. Wbrew pozorom szybko wymienia się oponę takim sprzętem + dwie łyżki. Minusem jest to, że felga nie będzie idealna (chyba, że komuś chce się bawić w stosowanie podkładek). Wyważarkę też idzie kupić lekko powyżej stówy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Przy dynamicznej wywazarce zdazalo mi sie ze byl klopot , nie dalo sie jezdzic i musialem wywaac na torze jeszcze raz.Zakupilem statyczna i po problemie bo wywazam sobie sam a tylko jezdze do serwisu na przekladke ,aczkolwiek np. na SD staram sie przyjezdzac przygotowany zeby nie musiec stac w kolejkach do obracania czy wymiany.I tutaj z pomoca przychodzi ...... druga felga :) Szykujemy sobie wszystko na spokojnie w domu a pozniej w razie czego tylko przekladamy felgi i po klopocie.Na rundzie jest wiecej czasu wiec mozna to sobie jakos zorganizowac ale juz wlasnie na SD to moze byc problem z przekladkami ze wzgledu na ilosc uczestnikow i napiety harmonogram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 ja tylko statycznie , przody , tyl raz felge wywaze i jakos sie potem kreci pare sezonow ;) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 No właśnie chciałem też spytać czy jak przekładacie oponę (tył) czy zawsze wyważacie ? Przód rozumiem że należy zawsze wyważać bo sam mam w tym temacie doświadczenie, wyjechałem raz na niewyważonym kole (nie wiedziałem o tym) po przekroczeniu pewnej prędkości przód wpadał w takie drgania że ledwo można było utrzymać kierownicę.Ta wyważarka i ręczna zmieniarka to jest fajna sprawa na przyszłość. Okazuje się że część forumowiczów coś takiego ma :) a ja myślałem że to będzie mój oryginalny pomysł na przyszłość :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Moze sie komus przyda . Bridgestone V02 Pogrzebalem troche po forach internetowych i na jednym z niemieckich gdzie naprawde duzo chlopakow lata na tych oponach i to po roznych torach , na podstawie doswiadczen kolegow najbardziej optymalne cisnienia na jakich jezdza to: Cisnienie opon po zjezdzie ! z toru.tyl 1,5 BARprzod 2,2/2,3mieszanka medium od 10stC do 70stC (temp asfaltu)mieszanka soft od 5stC do 40stC(temp. asfaltu) Szybcy zwodnicy powinni korzystac tylko z mieszanek medium przod i tyl. W moim wypadku a w zasadzie gleby :) klopotem chyba bylo jednak za duze cisnienie w oponie :(Sugerowalem sie cisnieniami podanymi przez Bridgestone przod 2,2 /2,3 OK ale tyl 1,85 i tak tez jezdzilem .I tutaj chyba byla przyczyna odjazdu tylu na wyjsciu pod mostek.Na telemetrii tez wyglada ze nic specjanie inaczej nie odkrecalem niz na innych okrazeniach. Ciekawe tylko dlaczego taka rozbierznosc z cisnieniami sugerowanymi przez Bridgestone a tym co przetestowali zawodnicy !?Ale swoja droga slyszalem ze u nas ci szybcy na Pirelli tez nie lataja z takimi cisnieniami jak podaja na oficjalnej stronie tylko 0,2/0,3 bara mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.