sebekization Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 witam,zauwazylem ostatnio ze z oleju czuc benzyne i po postoju ubywa benzyny - jak tylko wlaczylem zaplon to wskaznik poziomu paliwa sie obnizyl znaczaco. Jak odstawie moto to z kranika malymi kroplami cieknie benzyna. nie tak ze widac to golym okiem, ale ostatnio odlaczylem przewod od gaznikow i polozylem szmate pod kranik i po jakims czasie byla cala nasaczona benzyna. Wychodzi na to ze poprzednio jak przewod do gaznikow byl podlaczony to benzyna przez gazniki dostala sie do oleju. pytanie brzmi co w takim razie mam jescze oprocz kranika uszkodzone. Czy moze to normalne ze benzyna sie przelewa do silnika w momencie gdy kranik jest walniety. Nie wiem czy to powinno tak sie dziac czy nie, czy gazniki lub pierscienie czy cos jeszcze innego moze byc jeszcze uszkodzone? nie mam zadnych problemow z rozruchem ani praca silnika... Z gory dzieki za odpowiedzi i sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Zaworek iglicowy w gaźniku nie trzyma i benzyna powoli ścieka do cylindra, a potem do oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Znajoma zostawila tak kiedys GS na zime z nastawionym kranem na pozycje PRI, caly bak sobie splynal przez cylindry .)Wiosna sie zdziwila ze ma oleju pod korek w silniku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Przede wszystkim kranik. Zaworek iglicowy nawet jak jest OK, to czas robi swoje i beznyna moze zejsc do oleju. Zrobisz kranik to sie to nie powtórzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekization Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 no tak kranik zrobic to podstawa i za to sie wlasnie zabiore. Dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 no tak kranik zrobic to podstawa i za to sie wlasnie zabiore. Dzieki za odpowiedzi I wymień olej wraz z filtrem Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekization Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 kramik zrobiony, olej wymieniony. Dzisiaj byla jazda probna i niestety nie jezdzi tak jak powinna. Zuzywa zbyt duzo paliwa, nie wchodzi na obroty, przy dodawaniu gazu puszcza czarny dymek z rury wydechowej. Na wolnych obrotach chodzi rowno i nie dymi - dopiero jak dodaje gazu. Probowalem wkrecic sruby od regulacji skladu mieszanki i niestety i o dziwo nie ma zadnego efektu. Jedynie schodzi wolniej z obrotow. Gazniki byly przed dwoma miesiacami serwisowane i ustawiane. Czy opisane przezemnie zachowanie moze byc spowodowane czyms innym jak gazniki? Jesli nie pomaga regulacja mieszanki to chodzi o to ze dysze w gaznikach sa zbyt duze, czy moze chodzi o cos innego? z gory dzieki za pomoc i sugestie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 zajżyj do świec i nie kręć składami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekization Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 (edytowane) ale mam zajrzec i sprawdzic jak wygladaja (mokre czy okopcone itp), czy mam sprawdzic bo myslisz ze moze sa do wymiany? razem z serwisem gaznikow swiece wymienilem na nowe... co do srub skladu mieszanki to w mojej instrukcji nie ma informacji na ile obrotow powinny byc wykrecone... moze ktos napisac ile to powinno byc dla tego modelu: Yamaha XJ 550 Seca 1983 rok jak odebralem moto po serwisie gaznikow to na kazdym cylindrze byly te sruby wykrecone roznie - na jednym nawet pol obrotu bylo! Z tego co wiem to chyba za malo... Chcialbym dojsc z tym do ladu jakos ale nie wiem czy musze teraz ustawic te sruby (jesli tak to na ile wykrecic), czy to cos innego. Bo w instrukcji tez pisza ze te sruby sa tylko dla skladu mieszanki na jalowych obrotach, a na niskich, srednich i wysokich sa odpowiednie dysze... Wiec pewnie dysze sa nie halo... Edytowane 23 Sierpnia 2012 przez sebekization Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 ustaw 1 3/4 obrotu i przetestuj na trasie a potem sprawdź kolor świec Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 rzuc jeszcze okiem na filtr powietrza... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumi Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Ile przebiegu masz na zegarze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Z dyszami jest wszystko w porzadku, leje ci pewnie ktorys z zaworkow iglicowych.Ale najpierw sprawdz to wszystko o czym koledzy pisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekization Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 ustawilem 1 3/4 obrotu i wykonalem jazde probna. Wkreca sie lepiej na obroty, ale nadal dostaje chyba zbyt duzo paliwa, dymi na czarno jak odkrecam manetke i szarpie podczas przyspieszania. Najgorzej jest w srednim zakresie obrotow. Odkrecam manetke to sie dlawi, szarpie i dopiero po jakims czasie przyspiesza. Najgorzej jest jak mam ruszyc spod swiatel - odkrecam gaz a silnik sie dusi. Jak wejde juz na wysokie obroty na trasie i wtedy odkrecam bardziej to juz tak nie ma, przynajmniej nie zawsze, albo bardzo niezauwazalnie. Jak sie zatrzymuje na swiatlach to pracuje rowno, nie strzela w wydech, nic sie nie dzieje... Ogolnie to paliwa w baku ubywa bardzo bardzo szybko...Po jezdzie zerknalem najpierw na filtr - suchy, troche czuc paliwo z komory jak mocniej wachnac ale wszystko suche, filt byl wymieniony dwa miesiace temu. Potem obejrzalem swiece - ogolnie czarne, sadza na elektrodach i obwodce(gwincie). Tylko jeden cylinder mial brazowa elektrode i czarny gwint przy elektrodzie...Co moze byc nie tak z tymi gaznikami? Dysze, zaworki? Bo chyba wszystko wskazuje na gazniki, a nie na zaplon?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 sprawdź poziom paliwa (nie wysokość pływaka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.