Skocz do zawartości

Co da krótsza sprężyna przepustnicy podciśnieniowej?


yze750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A tym samym motocykl powinien lepiej zbierać się od dołu, tylko z głową to trzeba zrobić bo inaczej będzie się krztusić jak w przypadku pękniętej sprężyny. W zasadzie to zamiast ją obcinać to zrób test: sprężynkę w pewnym miejscu (musisz już sam zdecydować w którym) skręć jakąś cienką żyłką, złóż , odpal moto i się przejedź. Wnioski nasuną się same. Zacznij minimalnie skracając sprężynkę, jeśli nie będzie efektu spróbuj więcej. W ten sposób podsuwam pomysł jak można to zrealizować, ale nie zmuszam nikogo żeby to zrobił.

PS: Tylko żyłkę porządnie zawiąż , jak chodziłeś kiedyś na ryby to będziesz wiedział o co biega :biggrin:

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zanim to zrobisz, to pomyśl, że ta sprężyna która tam jest nie spadła tam znikąd, tylko została obliczona przez inżynierów którzy konstruowali motocykle przez jakieś 30-40 lat zanim doszli do tego do czego doszli.

Akurat tutaj byłbym bardzo sceptyczny co do efektów...

Ale próbuj. Rafael ci dobrze radzi.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dziekuję :) Teraz juz mam jasność :)

 

A oryginalną sprężynę będę podwiązywał aż dojdę do długości drugiej sprężyny - któtszej o ok. 20 mm.

--== XtzParts.com - części do XTZ 660, XTZ 750, TDM 850, TRX 850, TDM 900 ==--

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odkąd założyłem filtr k&n i wydech przelotowy ,to też mam problem z podciśnieniem w gażnikach,po prostu dostają za dużo powietrza i motocykl się dławi.Podniesienie iglic też nie wiele pomogło. Próbowałem już w airboxie przytkać wlot powietrza,troche pomogło,ale niestety rewelacji nie ma bo przy większych prędkościach nie chce jechać i krztusi się. Spróbuje metody o której Rafael napisał ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc jest prostsze rozwiązanie i nie wymagające dużych nakładów finansowych: wymień filtr i wydech na oryginał, nie zapomnij potem przywrócić oryginalnych nastaw gaźnika, coby nie zakładać drugiego tematu.

qxl7.png

Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowych

Ostrów Mazowiecka

793736001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mógłby ktoś to tak prosto (łopatologicznie) wytłumaczyć w kilku słowach?

 

Dziekuję! :)

Na pewno da Ci satysfakcję własnoręcznego zepsucia gaźnika :biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,ale tutaj nie ma , mam gażniki Mikuni BD SR39,nawet nie wiem jakie te dysze miałbym konkretnie kupić. Znalazłem dynojety na scigacz.pl TU http://sklep.scigacz.pl/zestaw-dysz-dynojet-suzuki-gsxr-750-19961997-poziom-e3149-p-12663.html?cPath=983_781_879,cena wysoka niestety :( Naprawde nie ma innego wyjścia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...