Jump to content

SamotnyWilk

Forumowicze
  • Content Count

    444
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

SamotnyWilk last won the day on December 2 2019

SamotnyWilk had the most liked content!

Community Reputation

13 Neutralny

2 Followers

About SamotnyWilk

  • Rank
    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku
  • Birthday 11/11/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Motocykl
    SRAD 750,ZX9R.SC28,RF900
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4886007
  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

1,469 profile views
  1. Podłacz inną zwykłą żarówkę i zobacz czy wywala ten bezpiecznik. Jeśli nie to już wiesz jaka jest przyczyna....tego cyclopsa możesz sobie na śmietnik wyrzucić,bo robi zwarcie i pewnie błąd jest w środku tej żarówki. Gdy okaże się,ze wywala na jednej i drugiej, to masz zwarcie w instalacji i plus idzie gdzieś na masę,
  2. Z tego co wiem to są w Polsce 2 zakłady które zlecają taką regenerację angielskiej firmie Langcourt Ltd i podobno najlepszy nicasil jest od nich i jeszcze z jednej niemieckiej firmy,.W Polsce tak samo są zakłady,które wpasują Ci nową tuleje, ale jak podliczysz wszystkie koszty to poprostu często taka operacja jest nieopłacalna. Lepiej kupić nowy zestaw
  3. Prawdopodobnie panewka ślizgowa. Masz tam dwie jedna na goleni wewnętrzna i druga zewnętrzna,.
  4. Kosz sprzęgłowy ,prawdopodobnie masz juz w stanie agonalnym...
  5. Wykrec Gaznik I sprawdz czy w komorze plywakowej nie ma wody. Dodatkowo przedmuchaj,kompresorem wszystkie dysze I kanaly
  6. Moje typy : 1. Wyciągnięty łańcuch rozrządu 2. Kosz sprzęgłowy (słaby punkt sc28) 3 . Panewka.... Ps Jakbyś kiedyś chciał sprzedać ją na graty to daj znac bo mam takie samo malowanie
  7. Może łańcuch jest tak lużny ,że rozrząd ci przeskoczył i zawory walą po tłoku, bez ściągnięcia głowicy sie nie obejdzie . Do tego nie wiadomo w jakim stanie jest cylinder/tłok/pierścienie
  8. To jest luz wzdłużny i tak ma być bez paniki. Nowe wały też mają taki luz,normalna sprawa.Gorzej jakbyś miał luz poprzeczny na korbie góra /dół wtedy wał nadaje się do regeneracji. Zakręć jeszcze korbą kilka razy zobacz czy obraca się swobodnie czy ma może jakie przycięcia zacięcia/ew czy mocno szumi łozysko. To są silniki z lat 60,a wielu ludzi myśli,że tam są pasowania jak w japońskich motocyklach z dokładnością mikronów,otóż nie pasowania są w setkach. Obejrzyj jeszcze w jakim stanie są koła zębate skrzyni biegów,czy nie są zbytnio wytarte,tak samo i wodziki, póżniej będzie miało to wpływ na pracę całej skrzyni
  9. Z tym to się akurat nie zgodzę, posiadam skuterek Aprilia SR 50 z 1997r (stara dobra włoska robota) i powiem Ci ,że pomimo posiadania kilku motocykli to zdecydowanie wolę jechać nim na miasto niż motocyklem. Jest mniejszy,zwinniejszy,lżejszy no i mniej spali wachy. Mam jakąś sprawę na mieście do załatwienia czy małe zakupy? Rewelacyjny jest skuter do tego celu.Zarzucam kask,wsiadam odpalam i jadę. W dodatku dzwięk małego dwusuwowego silniczka poprawia mi humor Do autora tematu- Chcesz skuter bezawaryjny ? Kup w jak najlepszym stanie technicznym Porządne marki ? Aprilia, Benelli, Gilera, Malaguti , Italjet ,Piaggio (Włochy) Suzuki, Honda, Yamaha (Japonia) Peugeot (Francja) Daelim , Hyosung (Korea) Cpi , Kymco , Sym (Tajwan) Reszta co znajdziesz to chinole tzw jednorazówki ,jedyny ich plus to tanie części zamienne chociaż podobno niektóre nawet sobie radzą. 125 ? Jasne, jest większy szybszy, do tych 120km/h v-max przeważnie mają,ale w tej pojemności to są przeważnie 4T Co za tym idzie droższe części, i serwis Wiadomo ,że w tych pieniądzach igły nie kupisz i wcześniej czy pożniej będziesz musiał coś wymienić albo naprawić,ale jak dobrze poszukasz i nie kupisz zajechanego trupa to te pare miesięcy powinieneś cieszyć się bezawaryjną jazdą
  10. Jest do tego specjalna obejma,ale jeśli jej nie masz to da radę i bez niej. Montujesz najpierw tłoka na korbę,razem z łożyskiem i zabezpieczeniami,nastepnie montujesz cylinder, bardzo ważne jest żeby pierścienie były na swoim miejscu i "siadły" na zamkach. Montujesz cylinder(nie zapomnij o uszczelce) następnie uszczelka głowicy,głowica i skręcasz wszystko do kupy na krzyż odpowiednią siłą Na denku tłoka powinna być strzałka albo kropka i tym oznaczeniem ustaw tłoka zawsze w kierunku wydechu Ps. Przy montazu daj trochę oleju na gładz cylindra i na sworzeń korby
  11. Tak samo możesz nalać ropy czy nafty i zobaczyć po czasie czy są jakieś wycieki na uszczelniaczach. Co do uszczelki- jeśli nie było dziury,tylko małe pęknięcie to raczej mało prawdopodobne,żeby to było przyczyną. Rozbierz ten silnik w mak,wymień wszystkie uszczelki ,zobacz jakie są luzy na korbie,tłoku,pierścieniach.Wymień łożysko sworznia profilaktycznie. Części do tego przecież są tanie jak barszcz,a jak zrobisz remont to będziesz miał pewność ,że silnik masz zrobiony na tip-top
  12. Ja zawsze rozpoławiam, raz ,że łatwiej będzie Ci wybić stare uszczelniacze,a dwa ,że dokładniej zamontujesz nowe/Wiadomo,że trzeba poświęcić więcej czasu i pracy,ale uważam,ze nie ma dróg na skróty,jeśli ma to być zrobione dobrze.
  13. Oczywiście, bo zamiast zasysać mieszankę z gażnika to zasysa Ci lewe powietrze
  14. Pierścienie/tłok/uszczelniacze wału do sprawdzenia ew wymiany. Nie ma podciśnienia,które ma zassać mieszankę z gażnika i podać do komory spalania. W życiu tego motóra nie odpalisz
×
×
  • Create New...