Jump to content

SamotnyWilk

Forumowicze
  • Content Count

    415
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

SamotnyWilk last won the day on December 2 2019

SamotnyWilk had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutralny

2 Followers

About SamotnyWilk

  • Rank
    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta
  • Birthday 11/11/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Motocykl
    GSX-R750 SRAD,ZX9R.SC28
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4886007
  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

1,015 profile views
  1. Ja używam wd-40,ono pożniej i tak wyparuje jak silnik dostanie powietrza i temperatury. I raczej tego nie wcisniesz palcem,nasadka o odpowiedniej srednicy i delikatnie wbijasz w kartery
  2. Przerobiłem Aprilie SR50, oryginalnie miała 4 hp, a teraz ma 13hp Silnik oczywiście dwusuwowy. na miasto najlepszy środek transportu, jest mała ,lżejsza,zwinniejsza i mocna jak większość motocykli pojemności 125ccm Przy tak mocnych przeróbkach ,musisz liczyć się z tym ,że pochłonie to kupę czasu i kasy. Części trzeba brać z najwyższej półki,seryjne nie wytrzymają,musisz mieć też wiedzę jak to dobrze zestroić i co wymienić Jeśli nie masz o tym pojęcia,czasu i kasy to sobie odpuść, To nie jest zabawa ,dla kogoś kto szkłem dupe obciera, Czy warto? Nie wiem,dla mnie tak chociażby wtedy jak odstawia więszkość samochodów spod świateł,i gdy widze miny tych kierowców na następnych A tu mój mały popierdalacz na miasto
  3. Jak odpalasz ze startera to kręci rozrusznikiem czy nie?
  4. Ok grizzli to daj znać czy warto po niego jechać
  5. Zgadza się, tylko że człowiek czasami kieruje się bardziej sercem niż rozumem Mi dokładnie to samo powiedzieli, bo też tam dzwoniłem,ale czy na monitorze moge zobaczyć jak pracuje silnik,skrzynia, zawieszenie? W jakim stanie jest rama,gółówka,napęd? Jak pracuje sprzęgło(tam jest hydrauliczne) oraz masę innych rzeczy..... Nie szukam lalki, bo z tego roku w takich pieniądzach jest to niemożliwe,ale żeby ten stan był przynajmniej bardzo dobry tak uczciwie.Dlatego szukam kogoś z Poznania,kogoś kto podjechałby na miejsce i w miare dokładnie obejrzał te rzeczy, nie za darmo oczywiście. Bo gonić ponad 1000km w tą i spowrotem w ciemno,widząc tylko zdjęcia to tak średnio to widze...
  6. Nie chodzi o to ze chce klasyka, poprostu RF-ki od zawsze mi sie podobaly. Moze z tym klasykiem przesadzilem, ale youngtimerem spokojnie mozna go nazwac, bo moto ma juz swoje lata Co do RSV mille,rowniez swietny sprzet ale nie mozna miec wsxystkiego ...
  7. Wlasnie nie wiem Co z nim jest,Przez jednych wychwalany, Przez innych wysmiewany I krytykowany, ile ludzi tyle opinii. Fakt troche skundlony,przez ludzi,ale czy slusznie? Ja tym nie jezdzilem,moge kierowac sie tylko tym Co mowia Ci ktory mieli Lub maja ten model. Jak masz mozliwosc to prosilbym Cie Zebys ogladnal tego z linku
  8. Ktoś kojarzy ten motocykl? Albo firmę ,która nimi handluje? https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-rf-900-rej-pl-zadbany-klasyk-stan-bdb-gwarancja-raty-0-transport-ID6CQP4I.html?
  9. Spoko, nie martw się ,gdzieś kiedyś wyczytałem,że łańcuchy w tak mocnych motocyklach wytrzymują obciążenia około 2 TON , wątpię,że masz aż tyle pary w rękach,nawet pomagając sobie rurą
  10. Ja mam w dwusuwowej aprili pasek dayco kevlarowy i jest okej. Zresztą zawsze przy zwiększaniu mocy trzeba zalożyć mocniejszy pasek, bo seryjny nie wytrzyma długo. Wadą tego paska jest to co napisałeś,że niestety szybciej zuzywa się wariator, zresztą taki wariator tez trzeba wymieniać co 12-16 tyś km,ale nie każdy o tym pamięta
  11. Białe "masło" to typowy objaw przepalania motocykla zimą,czy tez jazdy na krótkich odcinkach.Powinno zniknąć, jak pojedziesz w dalszą traskę i trochę "dasz mu po garach" W samochodach dzieje się podobnie,ale pod korkiem wlewu oleju można czasami to zobaczyć. Jeśli to "masło" ma brunatny kolor, to może oznaczać ,że masz walniętą uszczelkę pod głowicą,a do oleju dostaje się płyn chłodzący. Można kupić specjalne testery,żeby mieć pewność.
  12. Stator najlepiej sprawdzić na oscyloskopie,możesz też próbować miernikiem zmierzyć oporność cewek.Jeśli będzie zwarcie powinieneś to zauważyć,wtedy najlepiej przewinąć od nowa całe uzwojenie,ale wątpię że sam podołasz temu zadaniu. Istnieją firmy które się tym zajmują,ale diagnoza i naprawa często nie będzie Ci się opłacać,lepiej wyjdziesz kupując nowy zamiennik. Na twoim miejscu sprawdziłbym najpierw impulsator, bo to on częściej wysiada od iskrownika. Uszkodzony stator może tak samo uszkodzić moduł a także regulator i akumulator Wtedy koszty naprawy nie są małe.... Na drugim zdjęciu to jest regulator napięcia ,a konkretnie PN.SH542B-12 Koszt nowego oryginału około 300zł...
  13. Sprawdz jeszcze czerwony przełącznik przy manetce,on również odcina zapłon, a także stacyjkę
  14. Dobre graty ma,ale wizualnie to troche lipa. Ps. Tez mam dwie sr-ki, jedna w starej budzie oryginał z silnikiem do roboty,a druga nowsza zrobiona na 13km/10500 obr min na gratach ,malossi, polini, top performance
×
×
  • Create New...