Jump to content

SamotnyWilk

Forumowicze
  • Content Count

    366
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

2 Followers

About SamotnyWilk

  • Rank
    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta
  • Birthday 11/11/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Motocykl
    GSX-R750 SRAD,ZX9R.SC28
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4886007
  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

377 profile views
  1. to były oryginalne śruby? jaką twardośc miały śruby,które Ty wkręciłeś? Spróbuj na śrubach ze stopniem twardości np 8,8 albo 10,9
  2. Przecież napisał,że olej podawany jest ZA PRZEPUSTNICĄ,a nie przed !!! a ty dalej swoje..... Jeśli ilość oleju jest uzależniona od obrotów silnika,to musi być tam mechaniczna pompa oleju. Według mnie nic się silnikowi nie stanie na takim hamowaniu silnikiem,a wtrysk paliwa nie ma tutaj żadnego znaczenia.
  3. Wiec sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Jeśli olej niezależnie od położenia przepustnicy jest ciągle podawany, to dlaczego myślisz,że nie można hamowac silnikiem? Tłok,pierścienie,łożyska tam wszystko jest aż tłuste od tego oleju,
  4. Najlepiej jak założysz oryginalny filtr powietrza i tłumik.Możesz oczywiście założyć jakiegoś akcesoryjnego ixila czy lasera, ale poza dzwiękiem nie wiele się zmieni. Bawienie się w przyrosty mocy i poprawę charakterystyki silnika ma sens gdy modyfikujemy cały układ dolotowy w sensie filtr,gażnik i tłumik przelotowy. Z tej pojemności jednak cudów nie będzie,a na twoim miejscu poprawiłbym motocykl po "Januszu" do jak najlepszego stanu technicznego i wrócił do oryginału. Przy okazji zmierz kompresję,będziesz miał obraz w jakim stanie jest silnik,bo może już remoncik się kłaniać.skoro nawet 100km/h ciężko mu osiągnąć.
  5. Z modułem to przeważnie jest tak,że musi mieć takie samo oznaczenie jak oryginalny. Więc najlepiej jak podłączysz oryginalny moduł z tym oznaczeniem jak miałeś. Sprawdz jeszcze iskrownik,czy któraś z cewek nie jest spalona. Zerknij równiez na bezpiecznik główny 30A czy go nie zjarało.
  6. zapomniałem jaki miała login zerknij tu sklepmoto46.pl
  7. Spokojnie Panowie,bez paniki. Wida na ćtym filmie ,że dym pojawia się po odpuszczeniu manetki a nie jej otwarciu.
  8. Daje się taki jak producent w serwisówce zaleca. Marka oleju ma drugorzędne znaczenie, ale osobiście polecam oleje firmy Valvoline albo Liquy Moly
  9. 3 litry? to troche nie za duzo wlałeś tego oleju do tego silnika? Sprawdz stan,jeśli jest okej prawdopodobnie uszczelniacze zaworowe masz do wymiany
  10. http://www.podkarpacka.policja.gov.pl/rze/aktualnosci/94418,Motocyklista-zginal-w-wypadku.html https://www.se.pl/rzeszow/tragiczny-wypadek-w-rzeszowie-nie-zyje-22-letni-motocyklista-aa-vXVp-EHPt-JAyA.html W tym dniu był zlot na podpromiu zorganizowany na zakończenie sezonu motocyklowego. Było około 1000 motocyklistów z całego podkarpacia, był tam również i ten chłopak. Niestety....nie było mu dane szczęliświe dojechać do domu.
  11. 30 km z 80ccm ? Yamaha TZR 80 miała bodajże 18 km, seryjnie a to był już dość wysilony silnik. Lepiej i prościej podkręca się dwusuwy niż 4T, Na moim przykładzie Ci powiem ,że w Aprili SR 50 w 2T wycisnałem 13,6 km Oczywiście wiązało się to z wymianą 70% wszystkich części w silniku,na te z najwyższej półki markowych producentów,a ogólny koszt wszystkich części i mojej pracy przerósł wartość początkową tego skutera. Tak więc jak chcesz się bawić i masz kase to powodzenia.Za to miny kierowców w samochodach są bezcenne jak motorower odstawia ich spod świateł Pozdrawiam
  12. Do srada prawie wszystko kupisz, jest nawet koleżanka na tym forum ,która sprzedaje nowe oryginalne części suzuki. Jest tylko jeden minus......cena
  13. Miałem podobną sytuację kiedys. Też olej zalał mi prawie nowe klocki, więc użyłem do wymycia zmywacza do smaru w łańcuchach motocyklowych,następnie umyłem to myjką ciśnieniową z gorącą wodą i pomogło. Klocki hamuja jak trzeba i nic się nie dzieje.
×
×
  • Create New...