Jump to content

SamotnyWilk

Forumowicze
  • Content Count

    401
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

SamotnyWilk last won the day on December 2 2019

SamotnyWilk had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutralny

2 Followers

About SamotnyWilk

  • Rank
    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta
  • Birthday 11/11/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Motocykl
    GSX-R750 SRAD,ZX9R.SC28
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4886007
  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

808 profile views
  1. Nie wzbogacisz mu mieszanki wymieniając dyszę wolnych obrotów, to są dwa różne układy i jak sama nazwa wskazuje służy ona do podawania paliwa na wolnych obrotach. Przy takiej dyszy głównej jak napisałeś (185) powinno to banglać jak wściekłe. Sądze,że problem jest w składzie mieszanki i dlatego grzeje ci kolanko i całą resztę. Jak śruba regulacyjna składu nic nie zmienia,to prawdopodobnie masz kanał przytkany.
  2. Czym się różni 39 od 41? Napewno średnicą przelotu,ale przy tak małej różnicy między tymi dwoma gażnikami,nie sądze żeby były odczywalne różnice podczas jazdy. Jelśi chodzi o dawkę paliwa, to ta zalezy od średnicy wewnętrznej dyszy głównej a nie od średnicy gażnika,
  3. Jak jesteś w temacie i posiadasz odpowiednią wiedze,żeby to zrobić to działaj. Jeśli nie masz o tym bladego pojęcia to nawet się nie zabieraj,bo więcej popsujesz niż naprawisz.
  4. Dużo ,trzeba wyciągać silnik i rozpoławiać,a co do schematów i budowy skrzyni to ściągnij sobie serwisówkę do tego motocykla. To jest silnik srada 750 produkowanego w latach 96-99. W mniejszym bracie czyli 600 jest on prawie identyczny
  5. To ,że ragulację luzu zaworowego pełnią tam popychacze hydrauliczne. Nie musisz się martwić o luz zaworowy, bo te popychacze zrobią to za ciebie. W silnikach z takim rozwiązaniem ważne jest to,żeby regularnie wymieniać olej silnikowy,tak jak zaleca producent, bo właśnie olej pod wysokim ciśnieniem steruje tymi popychaczami. Co do twojego problemu, sprawdż jeszcze cewkę/fajkocewkę na tym cylindrze,który nie pali
  6. Napisz na priv do mnie co się dzieje,a może pomogę. W tamtym roku zrobiłem z 30 skuterów i nikt nie wrócił z reklamacją.
  7. Kiedys wypiaskowałem aluminiowe felgi od skutera, była to dla mnie nauczka, że aluminium się szkiełkuje a nie piaskuje. Struktura felg była taka jak piasku na plaży ,troche to uratowałem kładąc grubo podkład i bazę,ale nie uzyskałem pożądanego efektu. Jak tak samo zrobiłeś z zaciskami,,a tym bardziej z miejscami roboczymi tłoczka to te zaciski możesz wyrzucić w kosz. To musi być idealnie gładkie a nie porowate
  8. Wykręć gażnik i sprawdz czy w komorze pływakowej nie ma wody. Przeczyść również wszystkie dysze i kanały.Możliwe ,że zassała wodę przez filtr powietrza.Oczywiście może być inna przyczyna ,ale na początek bym sprawdził to Spróbuj strzykawką dać jej czystego paliwa pod świecę i będziesz miał pewność.jak silnik będzie troszke dłużej pracował to na 90% tam jest przyczyna
  9. Ja też nic niepokojącego nie słyszę. Co do znikania płynu- Sprawdz wszystkie węże od cieczy chłodzącej i opaski mocujące. Może,gdzieś puszczać,bo znając chińską "precyzję" to taki motocykl trzeba jeszcze raz po nich sprawdzić. Możesz sprawdzić również czy w oleju nie ma tłustych plam,albo w samym płynie chłodniczym.istnieją również specjalne testery do sprawdzania walniętej uszczelki pod głowicą. Jednak jak się nie grzeje to raczej bym to wykluczył.
  10. Dokładnie, zresztą masz jak byk wybite na silniku PC19 , to jest pierwsza CBR 600 z lat 80
  11. Najprawdopodobniej wina leży po stronie sprzęgła, może tarcze/przekładki się kończą,dlatego ślizga. Możliwe też ,że jest po prostu żle wyregulowane,tak samo może być to wina nieodpowiedniego oleju,który wlałeś do silnika
  12. Jak na dwusuwa to wynik bardzo dobry. Gdybyś miał 6 to już kiepsko,i trzeba myśleć o remoncie 4 to w zasadzie zgon, i raczej nawet nie odpali na takim ciśnieniu
  13. Zobacz czy występuje tłok do tego modelu z firmy Meteor. Zapłacisz dużo mniej,a jakość bardzo dobra. Tłoki produkowane są we Włoszech www.meteorpiston.com
×
×
  • Create New...