artur.h Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Witam, jestem w trakcie przygotowywania moto do sezonu i doszedłem do kontroli zestawu napędowego. Chciałbym poznać waszą opinię na temat zębatek w moim moto, czy według Was kwalifikują się na wymianę? No i jeszcze ciekawostka: dlaczego może nie być w moim obecnym łańcuchu żadnej zapinki? Czyżby był jeszcze fabryczny? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Wygląda to już na dość mocno wyeksploatowane ale jak masz jeszcze regulację i łańcuch jest w miarę równo wyciągnięty to jeździj. A łańcuch masz pewnie zakuty. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berserkers Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 (edytowane) Zebatki wygladaja w miare ok,chociaż już pewnie swoje przeszly, a lancuch masz zakuty dlatego nie ma zapinki.. Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk Edytowane 19 Marca 2012 przez Berserkers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 wywal ten zestaw na złom i kup nowy pozdrkiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 ... a ten łańcuch, to widział kiedyś jakiś smar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Zebatki wygladaja w miare ok,chociaż już pewnie swoje przeszly, a lancuch masz zakuty dlatego nie ma zapinki.. Sent from my BlackBerry 9900 using TapatalkTakie samo "w miarę" masz pojęcie o tym.Już czas przetopić to na żyletki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Łańcuch wygląda nieciekawie coś... dziwnie sie zgina :) Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur.h Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Łańcuch dziwnie się zgina bo jest luźno zawieszony, tylne koło było zdjęte. Poza tym byłem w trakcie jego czyszczenia, ale był tak uwalony smarem że nie było widać nawet tych zakutych bolców. Dlatego po zdjęciu zębatki i oględzinach zacząłem się zastanawiać czy w ogóle bawić się w jego czyszczenie, czy nie pchać się w to. Sam łańcuch jest na 3/4 naciągu na osi. Jeszcze takie pytanko: czym się różni łańcuch O-Ring od łańcucha z X-Ring? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Rodzajem uszczelki. X-ring dłużej chroni przed wnikaniem brudu pod uszczelki a tym samym łańcuch na dłużej starcza. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Czy mi się zdaje że przednia mniej zużyta niż tylna ??? Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Nie wiem nad czym tu się w ogóle zastanawiać?Cały komplet do wymiany! (zresztą powinno się zawsze wymieniać komplet).No chyba że wolisz poeksperymentować z własnym życiem , a w najlepszym wypadku czasem i dodatkowymi kosztami w razie zerwania napędu w trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 A mi się wydaje, że tylna zębatka zawsze będzie bardziej zużyta niż przednia. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 A mi się wydaje, że tylna zębatka zawsze będzie bardziej zużyta niż przednia. :) Odwrotnie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 A to Ci powiem, że ciekawa sprawa. Bo wymieniałem już pare napędów w życiu i zwykle wychodziło tak, że na tyle zęby były wyjechane masakrycznie a na przedniej zębatce wyglądały jeszcze nie najgorzej w porówaniu do tylnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 A mi się wydaje, że tylna zębatka zawsze będzie bardziej zużyta niż przednia. :)To tylko Twoje subtelne odczucie - bardziej czy nie bardziej tak jak napisał poprzednik - napęd jest kompletem czyli mała + duża + łańcuch Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.