Skocz do zawartości

artur.h

Forumowicze
  • Postów

    253
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O artur.h

  • Urodziny 08/17/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gůrny Ślůnsk

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB 750 Seven Fifty
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8290790
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia artur.h

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Jak w temacie, motocykl to Yamaha BT 1100, na zapłonie włączonym jak i wyłączonym jest ok, po przekręceniu stacyjki na blokadę kierownicy światło stop świeci ciągle. Gdzie by tu szukać przyczyny? Pozdrawiam
  2. Witam witam i o poradę pytam, otóż byłem sobie w lesie moją DT 80 LC1, jechałem na nowej świecy, po powrocie iskra postanowiła mnie opuścić, na innych świecach też nie ma iskry, gdzie jej szukać i jak ją nakłonić do powrotu? :) Pzdr
  3. Pokrywa będzie zdejmowana, bo trzeba wymienić tarcze sprzęgłowe, 20 lat moczenia w jednym oleju na pewno nie wyszło im na dobre:) w weekend będę miał czas trochę podłubać to wrzucę jakieś zdjęcia, między innymi zardzewiałego impulsatora, liczę na wasze porady czy go wymienić czy reanimować.
  4. Witam posiadaczy DT 80, niedawno też stałem się jednym, niestety moja DT przez 19 lat stała nieruszana, teraz chcę ją doprowadzić do porządku ale nie wiem od czego zacząć, chcę na początek uruchomić silnik, tylko nie mam kompletnie pojęcia jak sprawdzić czy moduł CDI, cewka, czy też regulator napięcia są sprawne, nie wiem też jak sprawdzić czy w ogóle działa "przerywacz" ( czujnik położenia wału? to co przekazuje impuls kiedy ma być iskra na świecy, znajduje się to pod magneto) bo ta część jest trochę zardzewiała, cewki pod magneto też przydałoby się sprawdzić, tylko jak? Mam w domu multimetr elektroniczny, tylko co gdzie i jak sprawdzać? Do motocykla nie mam kluczyków, więc przydałoby się obejść jakoś stacyjkę, tylko jak to zrobić?? Jeszcze jedno pytanie-czy wszystkie simmeringi da się wymienić bez rozpoławiania silnika? jest on jeszcze oryginalnie poskładany, ma mały przebieg i nie chcę tego ruszać póki co. To tyle jak na teraz, jeszcze jakieś pytania na pewno się pojawią wraz z postępem remontu Pozdrawiam :D
  5. Witam, Sprawa wygląda tak: jestem zameldowany w Niemczech, co znaczy że niemiecki dowód mam, jednak poruszam się tam na polskim prawie jazdy. Niedawno złapała mnie ichniejsza policja (prędkość 83/50) co poskutkowało odebraniem mi prawa jazdy (właściwie fahrverbot-zakaz poruszania się po Niemczech) na jeden miesiąc. Moje pytanie brzmi: czy jeśli oddam u nich na policji polskie prawo jazdy to mogę jeździć po Polsce z ewentualnym potwierdzeniem czasowego odebrania prawa jazdy wraz z tłumaczeniem tego dokumentu od tłumacza przysięgłego? Czy zakaz jazdy po Niemczech skutkuje również zakazem jazdy po Polsce?
  6. Opolskie, jedna ofiara śmiertelna...: http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120527/POWIAT01/120529098
  7. Tak też najprawdopodobniej zrobię :biggrin: Dzięki wszystkim za odpowiedzi, szacun.
  8. Absolutnie nie mam zamiaru eksperymentować, ani narażać, zarówno swojego życia jak i portfela. Pytałem o opinię i takową otrzymałem:) Dzięki za odpowiedzi. Co do napędu: na allegro znalazłem kilka zestawów napędowych z łańcuchami DID ale nie wiem który wybrać. Czy ten byłby odpowiedni? http://moto.allegro.pl/zestaw-napedowy-honda-cb-750-92-03-i2183200745.html
  9. Łańcuch dziwnie się zgina bo jest luźno zawieszony, tylne koło było zdjęte. Poza tym byłem w trakcie jego czyszczenia, ale był tak uwalony smarem że nie było widać nawet tych zakutych bolców. Dlatego po zdjęciu zębatki i oględzinach zacząłem się zastanawiać czy w ogóle bawić się w jego czyszczenie, czy nie pchać się w to. Sam łańcuch jest na 3/4 naciągu na osi. Jeszcze takie pytanko: czym się różni łańcuch O-Ring od łańcucha z X-Ring?
  10. Witam, jestem w trakcie przygotowywania moto do sezonu i doszedłem do kontroli zestawu napędowego. Chciałbym poznać waszą opinię na temat zębatek w moim moto, czy według Was kwalifikują się na wymianę? No i jeszcze ciekawostka: dlaczego może nie być w moim obecnym łańcuchu żadnej zapinki? Czyżby był jeszcze fabryczny? Pozdrawiam
  11. Wymyśliłem sobie, że oddam lagi do szkiełkowania. Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Czy będzie trwałe?
  12. Witam, mam problem, jest nim okropny nalot na goleniach teleskopów, czy ktoś może mi doradzić jak go usunąć? Na załączonym zdjęciu lepiej widać o co chodzi. Czy wyczyszczenie całych rur drobnym papierem ściernym (np wodnym) da zamierzony efekt?
  13. Witam Wybaczcie, że trochę odświeżam, ale zastanawia mnie czy coś takiego: http://www.wikoklebetechnik.pl/wmo.html użyte do wyczyszczenia łańcucha motocyklowego może go w jakikolwiek uszkodzić? Pozdro
  14. Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi. Żeby nie było niejasności, nie miałem zamiaru bawić się w rozkręcanie głowicy i jej planowanie bo z góry zakładałem oddanie jej do fachowego serwisu, który się tym zajmuje. Jednak muszę przyznać, że to może nie być takie proste jak mogłoby się wydawać. Muszę się jeszcze poważnie zastanowić.
  15. Witam Niedawno pytałem na forum o poradę w sprawie wyciekającego oleju spod głowicy. Teraz, w związku z nadchodzącą zimą zamierzam zabrać się za to. Chcę sam wymienić uszczelkę pod głowicą (siłą rzeczy pod pokrywą zaworów też). Proszę więc o konkretne porady co i jak zrobić, od czego zacząć, źródła wszelkiej wiedzy(linki, książki itp) też mile widziane. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś napisał krok po kroku co należy zrobić. Motocykl to Honda CB 750 Sevenfifty 2003 rok Z góry dzięki PS: Proszę sobie darować teksty w stylu "oddaj do mechanika" itp. Nie oddam, bo nie mam żadnego zaufanego mechanika w pobliżu. Poza tym mam mnóstwo czasu bo właśnie zaczął się okres dopieszczania swojej maszyny :icon_biggrin: PPS: W serwisówki się zaopatrzę, klucz dynamometryczny też się znajdzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...