Skocz do zawartości

niepozorny zapier....


Katsumoto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zycze powodzenia :).

Te nadwozia sa tak zjedzone ze trzeba wszystko odbudowywac od golej blachy.

Zreszta z tym dolnym byla podobna zabawa mimo ze to nadwozie mialo rame wmontowana w plyte podlogowa.

Przede wszystkim trzeba bylo byc swietnym blacharzem i lakiernikiem, mechanika nie byla problemem, wszystko sie rozkrecalo

bez klopotow - materialy o niebo lepsze niz dzisiejsze.

Oczywiscie za czasow PRL ceny czesci byly troszke zaporowe.

Ta szara limuzyna S type byla moim idealnym polaczeniem sportu z komfortem.

Dlugoskokowy silnik DOHC dawal swietne przyspieszenia, skomplikowane zawieszenia trzymaly ten ciezki woz przylepiony do jezdni, a jednoczesnie samochod po prostu plynal po szosie. Amerykanie doszli do tej jakosci balansu miedzy jednym i drugim 30 lat pozniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś w internetach był filmikach jak na warszawskich ulicach biker na GSXR 750 nie poradził sobie z Lamborgini. Odpadał totalnie, a lambo chyba nawet nie doładowane było ale litraż duży miało. Sie zdziwiłem nawet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś w internetach był filmikach jak na warszawskich ulicach biker na GSXR 750 nie poradził sobie z Lamborgini. Odpadał totalnie, a lambo chyba nawet nie doładowane było ale litraż duży miało. Sie zdziwiłem nawet.

 

Takie porównania to o kant dupy można rozbić.

Kwestia tego czy kierowcy wiedzą w ogóle o wyścigu, czy potrafią wykorzystać posiadany sprzęt itp.

 

Nie raz miałem tak że startowałem sobie na spokojnie a na pasie obok łepek spinał poślady żeby wyprzedzić - i wtedy pewnie też miał lans że "objechał" motocykl

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie raz miałem tak że startowałem sobie na spokojnie a na pasie obok łepek spinał poślady żeby wyprzedzić - i wtedy pewnie też miał lans że "objechał" motocykl

Objechać motocyklistę to wielka nobilitacja u puszkarzy z tego co obserwuje w swoim mieście. Najlepiej wyprzedzić i od razu przed moto wjechać i przyhamowywać, bo przecież już nie trzeba szybko, a i policja może złapać czy fotoradar, wiec hamulują ile się da :D

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo tego tam z tylu CBXa :

 

CBXiSTypenadrodzedoJedlinska.jpg

 

 

Jest szansa spotkać w Polsce taką CBX? Tyle lat jeżdżę po różnych zlotach i nigdy mi się nie udało. To jest motocykl, który jest u mnie numerem jeden jeśli bym miał za dużo zbędnej gotówki, od małego to był dla mnie sprzętem niemal legendarnym. Nigdy nie miałem okazji go na żywo usłyszeć. U nas nie zdarzyło mi się go spotkać nawet w ogłoszeniach do sprzedaży. Na niemieckim mobile.de jest ponad 30 sztuk, jeśli bym miał zbędne 10 000 euro to mogę pomyśleć :P

 

P.S. do Janka

KZ 1300 mi się nie podoba :D

Edytowane przez Qadrat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abarth Grande Punto/Punto EVO.

Za 25 tys można już coś kupić. Silnik 1.4 T-jet 155 lub 180km, bez problemu wytrzymuje moce na ulice do 250KM(którą uzyskujemy bardzo małym kosztem).

Śmiało można nazwać silnik pancernym , z racingforum koleś wycisnął z niego ok 450km w Seju i chyba do dziś ten silnik chodzi.

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A coś takiego:

http://www.olx.pl/oferta/ford-ka-ford-ka-1-6-sport-95kmskoraklima80000km-oryginaljeden-w-polsce-CID5-IDhBsxP.html#15957a6e48

Pomijam oczywiście to czy stan jest taki idealny jak w opisie, ale samo auto wydaje się ciekawe, jako niepozorny zap.... :)

Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jestem zadowolony z mojego golfika, 1.9 TDI 150km. Jeździ jak trzeba, pali mało. Łatwym sposobem można zrobić 200KM i więcej jak zajdzie potrzeba.

Na trasie przy 140km/h komputer pokazuje niecałe 6l/100 spalanie, to można jeździć i jeździć :)

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...