przemek96 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Aha bo po zdjęciach tego nie widać :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 @Shinigami: no wiem, jakie zalety ma wahacz jednoramienny, oprócz wyglądu. Prawdą jednak jest, że masa innych producentów radzi sobie z klasycznym wahaczem i nie marudzą, że podczas weekendu wyścigowego ciężko im się koła zdejmuje, przyznasz ;) No to zostaje argument, że to włosi którzy znani są z uwielbienia dla stylistyki :) Po za tym, czy nie jest tak, że solidny blok metalu będzie miał większą sztywność przy tej samej masie porównując go do dwuramiennego wahacza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 (edytowane) Przy zachowaniu masy to trudno w ogóle o sztywnosci monowahacza mówić. Poza wspamnianymi wahaczami od nowych sbk, gdzie wahacz jest tak naprawdę spawany z blachy a odlew jest tylko niewielkim elementem, to stare SBK ducati miały naprawdę ciężkie, odlewane wahacze.Tak jak pisałem, ponoć ducati jako uzasadnienie mono podaje mozliwość łatwiejszego i skteczniejszego, przewidywalnego odkształcania się wahacza w czasie jazdy, zgodnie z założeniami inżynierów. Edytowane 4 Grudnia 2011 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Oj tam oj tam - mono wahacz jest po prostu piękny :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 (edytowane) Oj tam oj tam - mono wahacz jest po prostu piękny :biggrin: Dokładnie, a do tego praktyczny. W parze z mono wahaczem występuje zazwyczaj (chyba zawsze?) mimośrodowa regulacja naciągu łańcucha - wspaniały wynalazek :). Edytowane 6 Grudnia 2011 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Ta, zwłaszcza jak się zakleszczy brudem i rdzą :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Jak komuś sie coś zakleszcza brudem i rdzą w motocyklu to powinien mieć komisyjnie zabierany za nieszanowanie motocykla. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Teoś, zapomniałeś dodać, że wyścigowe wersje 916/998 miały monowahacz ponad 2 krotnie lżejszy niż klasyczny podwójny :icon_mrgreen: Piotr Kulik...w 1964 roku istniała 4 cylindrowa 125 Ducati, miała 23 KM przy 14000 obr, po roku moc zwiększono do 24 KM przy 16000, rzędowe twiny były produkowane seryjnie mniej więcej od połowy lat 70-tych do ok. 1985( Mototrans- taka hiszpańska konwersja Ducati)...były też 3 cylindrowe 250 i 350 oraz ok roku 1974, 4 cylindrowa 350...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 No i zatkao kakao :icon_mrgreen: :buttrock: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Jak komuś sie coś zakleszcza brudem i rdzą w motocyklu to powinien mieć komisyjnie zabierany za nieszanowanie motocykla. Cóż, RS'ka klienta była po kilka nastoletnich właścicielach z nim włącznie. Piotr Kulik...w 1964 roku istniała 4 cylindrowa 125 Ducati, miała 23 KM przy 14000 obr, po roku moc zwiększono do 24 KM przy 16000, rzędowe twiny były produkowane seryjnie mniej więcej od połowy lat 70-tych do ok. 1985( Mototrans- taka hiszpańska konwersja Ducati)...były też 3 cylindrowe 250 i 350 oraz ok roku 1974, 4 cylindrowa 350...Pozdr. J-999 Przeczytałem o tym małym cacku. Wielka szkoda, że nie wypuścili tego małego bydlaka :) 4 cylindrowa seta i do tego ultrawysokoobrotowa. Nie wiem czy dobrze widzę ale tam chyba rozrząd na kołach zębatych był ?Dobrze, że skośnoocy wypuścili CBR250RR itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Przeczytałem o tym małym cacku. Wielka szkoda, że nie wypuścili tego małego bydlaka :) 4 cylindrowa seta i do tego ultrawysokoobrotowa. Nie wiem czy dobrze widzę ale tam chyba rozrząd na kołach zębatych był ?Dobrze, że skośnoocy wypuścili CBR250RR itp. ta CBRka była kilka lat świetlnych później :icon_biggrin:w 1964 roku Honda też miała 4 cylindry :http://www.youtube.com/watch?v=xNSsAZN2zYsa tak wyglądała Ducati 4 cylindry:http://daveinnola-bs...125cc-4cyl.htmlA w roku 1959 kilka firm wystawiło 4 cylindrówki w TT i m inn. Ducati a także Honda w klasie 125cchttp://world.honda.com/MotoGP/history/RC142RoadTest/ Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 ta CBRka była kilka lat świetlnych później :icon_biggrin:w 1964 roku Honda też miała 4 cylindry :http://www.youtube.com/watch?v=xNSsAZN2zYsa tak wyglądała Ducati 4 cylindry:http://daveinnola-bs...125cc-4cyl.htmlA w roku 1959 kilka firm wystawiło 4 cylindrówki w TT i m inn. Ducati a także Honda w klasie 125cchttp://world.honda.com/MotoGP/history/RC142RoadTest/ Honda chyba zwsze była pionierem we wprowadzaniu czegoś nowego, do tego to coś zazwyczaj dobrze działało... oczywiście jakis tram czas po wojnie. A przy okazji tej kawy i wydechów w miejscu gdzie dzis znajduje się zbiorniki paliwa (w wiekszości motocykli), czy ta kawa z fotek ma zbiornik paliwa pod silnikiem? Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Masz rację, jest pod silnikiem. Jest to chyba największy błąd konstruktora. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 (edytowane) Ta, zwłaszcza jak się zakleszczy brudem i rdzą :banghead: Mi się nic nie zakleszcza, działa lekko i precyzyjnie a regulacja naciągu łańcucha to czysta przyjemność :). Co ciekawe mimośrodową regulację naciągu łańcucha, z tym że w tradycyjnym wahaczu, stosuje Benelli w modelu TNT2. Edytowane 7 Grudnia 2011 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Mi się nic nie zakleszcza, działa lekko i precyzyjnie a regulacja naciągu łańcucha to czysta przyjemność :). Co ciekawe mimośrodową regulację naciągu łańcucha, z tym że w tradycyjnym wahaczu, stosuje również Benelli w modelu TNT2.Nic wielkiego.Stary kapeć, GPZ 750 Unittrack z poczatku lat 80tych miał tak samo. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.