Pepper Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 A jeździłeś może tym nowym Marauderem? Ciekawy jestem jak to jest. Nawet go nie widziałem w realu. A Volusia moja lubiała wypić. Nie pamiętam ile, bo wyparłem to do podświadomości :cool: ale na Mazury, nad morze itd. jeździłem z zapasem. Nie jeździłem, kolesie z Suzuki w J.G. opowiadali. A sprzet w sumie fajny, silnik czarny i fajne odlewane koła, ale trochę mniej wygodny od Volusii (posiedziec było mi dane). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 No dobrze, ale odbiagacie od tematu.Skoro 650 to nie motor, bo za malo koników ;) to co byscie kobiecinie polecili ??? Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadMax997 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 intruza 800 lub ewentualnie 1400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Odnośnie wyglądu - kwestia gustu. A odnośnie nowoczenych motocykli na wtrysku to może kiedyś się spotkamy na jakims zlocie to pokaże Ci jak stary motoyckl na gaźniku jeździ :icon_evil: te motory maja wygladacwedlug mnie vs wygladal fajnie ale 12 lat temuco do gaznika to wiesz co niedosc ze motory na gazniku wiecej pala to jeszcze trzeba sie srac w serwisowanie tegojak dla mnie to zaden bajer i majac do wyboru z gaznikiem lub na wtrysku biore tego 2-giego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 co do gaznika to wiesz co niedosc ze motory na gazniku wiecej pala to jeszcze trzeba sie srac w serwisowanie tegojak dla mnie to zaden bajer i majac do wyboru z gaznikiem lub na wtrysku biore tego 2-giegoJest jedna rzecz, ktora daje gaznikowi przewage - pisze to w oparciu o gazniki w silnikach samochodowych - reaktor z gaznikiem ma zupelnie inne brzmienie. Inne, i ladniejsze :icon_evil:To tak, jak silniki V8 z lat 70, 80, i 90 - im blizej naszych czasow, tym coraz bardziej zanikal charakterystyczny gulgot V-ki, a zaczynalo cos pod maska gwizdac.Ja tam wole brzmienie silnika gaznikowego :) Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 No tak pewnie masz spalanie o 0,1l/100 km mniejsze :icon_evil: . Zresztą ja sobie lubię pogmerać w gaźniku. Wtrysk ma dla mnie 2 wady:1. Jest skomputeryzowany i ma pompę paliwa (ten element już kilka razy rozbierałem po tym jak wybuchł - stąd mój nick)2. nie ogarniam strojenia wtrysku. Jak przeczytałem instrukcję obsługi SERTa (moduł tuningowy zarządzajacy wtryskiem) to wymiękłem. A Intruder jest ładny i kropka. To juz po prostu klasyka (z niezwykle udanym silnikiem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 ja nie będę się rozwodził teoretycznie nad tymi wtryskamiporónanie z ostatnich 2 miesięcy 2 maszyn mój drifter - 2001 - vn 1500 wtryskstudenta moje kolegi classic - vn 1500 - gaźnikspalanie - jakoś nie zauważyłem różnicy zamiana na puste wydechy - u niego "żadna" regulacja u mie zmiana mapy wtrysków jegoo motocykl lepiej się wkręca - od odkręca manetę i zaraz leci do przodua z moim już tak nie maja musiałbym mieć power comadera - a on inne dysze (jak zawsze z gaźniiem taniej)no ale ja jestem przyjazny dla środowiska bardziej pozdrawiamklaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 nie zauwazyles roznicy a ja pomykalem z kolegom i roznica byla on na vn 1500co do tego ze ktos woli gaznikowe brzmienie lub widzi duzo wad we wtrysku to racjonalizacja w najczystszej postaci :bigrazz:wiem ze to taka solidarnosc gaznikowcow ale juz nie wnikam czym ty jezdziles pompka ze ci cos wybuchalo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Suzuki Intruderem. Raz popsuła się pompa w moim VS 1400 (ale zreanimowałem) a innym razem w kumpla VS 750. Róznica pomiędyz VN 1500 a VN 1600 moze wynikac nie tylko ze sposobu zasilnia. W katalogu HD różnica spalania modeli na gaxniku i na wtrysku to coś około 0,1l/100 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Wtrysk jest swietny, dopuki nowy i dziala.Jak sie zacznie psuc to koszty czujnikow moga zabic.A elementow ma tyle ze trafic za tym co naprawde padlo tez nie jest latwo.Tak ze ja sie nim tak strasznie nie zachwycam. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 zepsuc sie moze wszystko, rownie dobrze jezeli by rozumowac jak ty lancuch jest tez lepszy bo w koncu brudzi, wyglada do dupy ale przynajmniej mozna samemu go naprawic jak sie zerwie, a i koszt nowego nie powala, a taki wal kardana to juz nie pierdnieszrowniez lepszy jest rower bo jak przebijesz oba kola to go wezmiesz na plecy i pojdziesz....gadaniepredzej mi zardzewieje wszystko zanim sie tam zacznie cos psucjak ktos nie gustuje w motocyklach z lat 80... nie wnikajac czy to z powodu tego iz sa tansze czy tez innych argumentow to zapewniam ze wystarczy wymieniac olej i jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 roznicy w spalaniu nie widac jak sie jezdzi z predkosciami rzedu 120... to uwierzeale jak sie odkreci to gaznikowiec zre benzyny ile moze... na wtrysku w tym wypadku wypada ekonomiczniej znacznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 No, ale stan cos za cos. :buttrock: Albo krecisz i smigasz i wtedy masz wir w baku, albo jezdzisz spokojnie.A przy wtrysku to nie pociagniesz z buta od razu bo musi sprzet "pomyslec" co zrobic a na gazniorze od razu rura !!!! :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 chyba zartujesz :icon_mrgreen:pozatym na wtrysku dajesz rure i jedziesz rownie szybko i mnie pali ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 No to dadam ze porównywalem tylko samochody :buttrock: Moze motory rzeczywiscie ida tak samo na wtrysku i gazniku :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.