Skocz do zawartości

bandit gsf 1200N


robs10
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moje zdanie jest takie. Silikonem to sobie okna można uszczelnić. W moim moto, które kupiłem jakiś magik kleił silnik na silikon i efektem tego były pozatykane kanały olejowe w głowicy. Ja polecił bym Ci Loctite 518.

Widocznie ktoś był tak nieudolny że nawet tubką sylikonu posługiwać się nie umiał. Jeżeli chodzi o sylikon to czarny Victor Reinz jest sprawdzony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie ktoś był tak nieudolny że nawet tubką sylikonu posługiwać się nie umiał. Jeżeli chodzi o sylikon to czarny Victor Reinz jest sprawdzony

Możliwe, lecz widok kluch silikonowych wyciskanych przez dławik w kanale olejowym, gdzie średnica otworów jest jakieś 0,7 do 1mm skutecznie mnie zniechęciła do stosowania tegoż specyfiku. Ale tak jak napisałem jest to moje zdanie. Pozdrawiam :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, lecz widok kluch silikonowych wyciskanych przez dławik w kanale olejowym, gdzie średnica otworów jest jakieś 0,7 do 1mm skutecznie mnie zniechęciła do stosowania tegoż specyfiku. Ale tak jak napisałem jest to moje zdanie. Pozdrawiam :icon_biggrin:

 

warstwa silikonu do uszczelnienia nie powinna być gruba. chodzi o to żeby delikatnie przejechać silikonem w miejscu styku. warstwa musi być tak cienka że aż prawie przeźroczysta.

 

Spotkałem się z zapchanym smokiem (i zatartą głowicą) przez fabryczny silikon w nowiutkiej hondzie TRX 500.

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ogólnie przy takiej naprawie warto posprawdzać przy okazji całą reszte silnika, i te części, które tego wymagają wymienić na nowe. Przy montażu silnika zalecam użyć pasty molibdenowej do posmarowania panewek głównych wału, i wszędzie tam gdzie występuje łożyskowanie, lub tarcie ślizgowe. Co do materiałów uszczelniających, to silikon czarny jest dobry w rozsądnych ilościach, rzecz jasna. Ja do montażu elementów gdzie standardowo uszczelki nie ma, używam tzw. uszczelki płynnej hylomar-na przykład. Ten rodzaj szczeliwa wiąże tylko w strefie wolnej od powietrza, natomiast wyciśnięte niewielkie pozostałości ostatecznie rozpuszczą się w kontakcie z olejem silnikowym, tu nie powstają farfocle, jak to ma miejsce przy silikonie.

Edytowane przez KARDAN-IN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A można poprosić fotkę skrzyni?

Ciekaw jestem uszkodzeń kół zębatych.

Co do zablokowania skrzyni na drugim biegu, to nasuwa się pytanie: w jakim stanie jest automat zmiany biegów?

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma w rozpoławianiu silnika wielkiej filozofii, trzeba tylko to robić z dużą dozą cierpliwości i na spokojnie, sprawdzić 3 razy w serwisówce zanim się cokolwiek zrobi.

Jeśli ktoś dobrze patrzy w manuala i myśli logicznie to z większością prac w motocyklu nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...