sitars Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 Witam.Mam, mam XJ 650 (1981r.) w końcu. Chciałem się tylko pochwalić.Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 Heh,to już cztery 650 (Koza ,Idaho,sitars,mimo_ck)Najlepsza z XJ 8) rośnie w siłę :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robakkk Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Witam!!Niedawno nabylem XJ600 i mam pytanie nt. gaznikow i ich synchronizacji:Czy model 51J mial system o ktorym piszecie i czy warto samemu brac sie za synchro ??Dodam,ze jestem po przegladzie gaznikow i wsio z nimi OK...tj.czystosc,membrany,itp.I jeszcze jedno pytanie z troche innej beczki:Czy napiecie ladowania na poziomie 12,8V przy wlaczonych swiatlach to wynik do przyjecia,czy powinno byc wyzsze?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 Gaźniki w 51J nie mają żadnych YICSów. Reguluje się je normalnie. Co do ładowania... W manualu mam podaną nominalną wartość (alternator powinien tyle dawać na wyjściu przy 5000 rpm) 14V. Ładowanie bez obciążenia w zakresie 14,2 - 14,8 Volt. pees: Ja też jeżdżę 51J. Bardzo przyjemny konik nie sprawiający kłopotów. Gratuluję wyboru "najlepszej z XJ" :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robakkk Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 U mnie ladowanie jest,jak pisalem-nie przekracza 14,ale z tego,co widze dla aku to wystarcza-byl w kiepskiej formie-pojezdzilem i go doladowal,wiec chyba nie ma powodow do zmartwien.Moto OK. Nawijam pierwsze kilometry,ale mam wrazenie,ze ma jakby dola miedzy 4 a 7 tys.obr. Moze to zludzenie,bo powyzej 7 ozywa 50% wiecej koni;)Na jakich oponach jezdzic-fabryka daje przod 90/90/18 i tyl 110/90/18-czy warto cos zmieniac?...glownie tyl na 120/90??W sumie to chetnie dowie sie mozliwie duzo,bo sezon przed nami,a co czlowiek si dowie,ewentualnie zrobi odrazzu,t nie wyskoczy po drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 Przyznam, że mam z tyłu 120/90, ale nie jest to optimum. Importer Yamahy zaleca na przód założyć 110/80 a na tył 130/70. Oczywiście 18 cali. Jest to informacja dość świeża pochodząca, jak mówię, od importera, nie od byle kogo. Opony na tył nie szukałem choć są, ale przodem interesowałem się od jakiegoś czasu. Tu są niestety schody. O używanych oponach każdy ma własne zdanie. Leżakowanych praktycznie nie spotkałem. Owszem były, ale niemal dziesięcioletnie. Nowe natomiast zaczynają się od około 400 złotych i kończą gdzieś w okolicach 600 złotych. Jak dla mnie sporo. Na razie zostaję przy swojej starej oponie czekając na okazję. W Heidenau'ach jest coś prawie tej wielkości za dużo niższą cenę. Chodzi o rozmiar 100/90. To już rzecz gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Henias Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Witam.Na koniec listopada kupiłem mój pierwszy moto xj600'92. Na drugi dzień mój szagier zaliczył szlif, ale zafundował mi nowe tłumiki. Jeszcze w grudniu sam się wyrąbałem (kto normalny jeździ w grudniu :clap:). Właśnie oddałem tłumik do chromowania. Już się boję co to będzie. Czy są jakieś osłony na tłumiki? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robakkk Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Mam pytanie-jak wyglada u Was w Xj oddawanie mocy??U mnie miedzy 4.5 a 7.5tys.obr. jest dziura. Czy to normalne,a jesli nie,to z czym grzebac?Poszukuje szyby do owiewki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 http://acn.waw.pl/moto/zdjecia/motocyklowe...j/przebiegi.jpg Może ten wykres co nieco wyjaśni ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robakkk Opublikowano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 Coś w temacie ucichło-czyżby nie doszedł nikt nowy?A jeśli już piszę...może ktoś z as ma w posiadaniu jakieś service manuale albo cokolwiek,co może być pomocne przy naprawie,a nawet zaznajamianiu się z XJ600? Podzielcie się,bo osobiście mam wielki problem,żeby coś zdobyć. Model 51J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riccardo Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 Coś w temacie ucichło-czyżby nie doszedł nikt nowy?A jeśli już piszę...może ktoś z as ma w posiadaniu jakieś service manuale albo cokolwiek,co może być pomocne przy naprawie,a nawet zaznajamianiu się z XJ600? Podzielcie się,bo osobiście mam wielki problem,żeby coś zdobyć. Model 51J. CzescNo ja nowy doszedlem.Staram sie odszukac serwisowke do modelu chyba 92 ale nie moge znalesc. Kiedys byla na motocykle.org. Jak mi sie uda wyszperac to sie odezwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cifer Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Coś w temacie ucichło-czyżby nie doszedł nikt nowy? A jeśli już piszę...może ktoś z as ma w posiadaniu jakieś service manuale albo cokolwiek,co może być pomocne przy naprawie,a nawet zaznajamianiu się z XJ600? Podzielcie się,bo osobiście mam wielki problem,żeby coś zdobyć. Model 51J.Czesc!Przyznaje sie do XJty :-) Co wiecej - przyznajesie do posiadania manuala Haynesa w pdf (nawet oglaszalem to w 'Literaturze'). Obejmuje roczniki 92-98. Jesli taki potrzebujesz, to smialo na PW :D Pozdr,Cifer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conan123 Opublikowano 15 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Witam Szanowne Towarzystwo po długiej przerwie. Moja XJ-ta jeszcze zyje, ale prawde mówiąc coraz marniej, olej chla - inaczej się tego nie da nazwać, prawdopodobnie przez uszczelniacze zaworowe - zobaczymy w przyszłym tygodniu. Kilometrów było dużo i to mozolnej miejskiej walki, prawdopodobnie przyjdzie czas na zmianę - coś większego i nowszego. Ogólnie rzecz biorąc moto jest super - tak na rozbieg po latach.Pozdrowienia dla wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RooSu Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 Odświerzam temat :P W lipcu stałem sie posiadaczem XJ 600 Diversion '92. Przez wakacje zrobiłem nią 4k km i mam kilka pytań. 1. Jaki olej lejecie do silnika??2. Czy zmiana oleju w przednim zawieszeniu na gęstszy daje zauważalną zmmiane?3. Duzo daje założenie przewodu hamulcowego w oplocie?4. Ile wam pala (moja od 3.8 do 5.5 jakoś nie udało mi sie więcej spalić ;) )5. Macie jakiś patent żeby owiewka nie wpadała w taki rezonans pomiędzy 4k a 5k obrotów?6. Jest jakieś opgorszenie prowadzenia po założeniu na tył opony 140 zamiast 130?? To chyba tyle, chyba że mi się cos jeszcze przypomnie :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 1. Motul 5100 10W40 lub 15W50 (na lato)2. Nie lałem gęstszego więc nie będe gdybał3. Przewody gumowe w zupełności wystarczą do sprawnego hamowania, chyba ze nadszedł kres ich zywota wówczas lepiej załozyc od razu oplot4. Mnie nie udało sie zejść poniżej 4 litrów, max to 65. Jedyny patent to unikac tych obrotów, mozna nieco mocniej skręcić owiekwę ale na dłuższą metę nic nie daje6. Niegdy nie zakładałem innej (rozmiarowo) opony, ściga z tego motocykla nie zrobisz, na dodatek nowe opony nie powalają cena na kolana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.