Leon84 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Napisales xj 600 wiec rozumie ze nie chodzi o diversion. Xj600 w wersji usa to fj 600. Wlasciwie niczym sie nie rozni poza opona 120 a nie 110 z tylu. Chociaz w serwisowce mam ze rozrzad jest ja w fz 600 ale gazniki jak w xj 600. Mozlie ze ma wiecej mocy od xj 600. Produkowane w 84 i85 roku. Faktycznie źle napisałem.Chodzi o xj 600 s DiversionaCzy jest podobnie jak w przypadku XJ 600? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 (edytowane) szczerze to ja nie mam pojecia na temat dywersji w wersji USA procz tego ze sie nazywa SECA II. pewnie by trzeba zajrzeć do serwisówki bo są na pewno wyszczególnione te modele. wg mnie analogicznie patrząc moc silnika xj z USA bedzie niezablokowana no i poza tym pewnie bez różnic poza tymi zegarami. zrobiłem wiecej fotek mojej po face liftingu: http://www.bikepics.com/pictures/797361/http://www.bikepics.com/pictures/797364/http://www.bikepics.com/pictures/797362/http://www.bikepics.com/pictures/797365/ przydała by sie mała owiewka jak nic... ale to pożyjemy. Edytowane 10 Lutego 2007 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter74 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Witam.Przymierzam się do zakupu XJ-ki 600.Motocykl ma wartości na liczniku kilometrów i prędkości podane w milach. Co to za wersja może być ? USA czy może jeszcze jakaś inna? Jesli to faktycznie wersja z USA to czym ona się różni od normalnej?Warto się w coś takiego pakować?Cena jest bardzo atrakcyjna.Oględziny zrobie z mechanikiem ( z forum :rolleyes:) więc temat stanu technicznego pomińmy. Podstawowe pytanie - Czym się różni wersja USA od zwykłej?Pozdrawiam W Anglii są też liczniki w milach i stąd ta XJ może być wersją europejską, sprzedawaną w Anglii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Witam. Od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna swojego pierwszego motorku. Rozglądam się za różnymi motorami, lecz teraz mam okazję kupić Yamaha XJ 600 Diversion 97 rok. Moto sprowadzone po wymianie opon, łańcucha, zębatek (przebieg 70 tyś). Informacje jakie uzyskałem na temat tego sprowadzonego motoru to to, że poci sie chłodnica oleju i trzeba spawać łączenie tłumika z kolektorem. Jak skomplikowane są te naprawy i jakie są to koszta. Z tego co się tu naczytałem (o mamo ile tego było:D ) motor jest mało awaryjny. Jednak jak wygląda sprawa ze spalaniem? ile potrafi spalić? i co sądzicie o tym aby był to pierwszy motor pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 dywersja to jeden z najmniej spalających motocykli powyżej 500ccm pojemności - mozna zejść nawet do 4 litrów na trasie przy niewielkich predkosciach. co do tych napraw - do xjtek jest bardzo duzo czesci zamiennych na rynku wtórnym. nie bawiłbym sie w naprawe chlodnicy a załozył używany zamiennik zwłaszcza ze na bank podpasi z innego modelu. co do kolektorów to najlepiej obadać sprawe - zalezy jakie to jest uszkodzenie, spawacz musi to zobaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Chlodnice trzeba zobaczyc, bardzo mozliwe ze poci sie na zlaczce, chyba ze jest uszkodzona mechanicznie, wtedy tylko wymiana. To jakis stop aluminium i nijak nie da sie tego polutowac. Z uzywkami nie ma problemu. To jeszcze jeden argument za XJ, -popularne moto. Np tu http://www.allegro.pl/item165557353_chlodn..._diversion.html Poza tym mase jest ogloszen typu sprzedam wszystkie czesci. Wystarczy poszukac i podzwonic. Co do kolektora, podjedziesz do warsztau gdzie maja migomat (kazdy warsztat blacharsko lakierniczy) i nie powinno byc problemu. Radze jednak wymontowac kominy i zaniesc osobno. Poprostu lepsze dojscie i pospawac mozna wtedy dokladnie. Ja za spawanie tych zlaczek zaplacilem 30zl. Co do spalania, jak pisali koledzy, oszczedne moto i stosunkowo malo pije. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Pierwsze slysze na temat pocenia sie chlodnicy oleju czy pekajacych kolektorow. Jesli juz to moze sie pocic na cylindrach spod kolekorow. Jesli sa wycieki z chlodnicy to znaczy ze jest nieszczelna i to nie jest normalne. Powiem tak, jezeli rocznik '97 ma takie objawy to nalezaloby sie powaznie zastanowic przed kupnem.Faktycznie źle napisałem.Chodzi o xj 600 s DiversionaCzy jest podobnie jak w przypadku XJ 600?Lolo, tak jak napisal Piter, to moze byc rownie dobrze wersja brytyjska. A nawet jesli jest amerykanska to roznice sa minimalne (na przyklad wolne obroty sa inne) tak wiec nie ma obaw. Jedynie wersje kalifornijskie maja jakies dodatkowe czujniki czy cus. Tak wyczytalem w serwisowce. Najlepiej zadzwonic do przedstawicielstwa Yamahy w Polsce i podac im numer ramy (jesli masz) i oni ci to sprawdza. Jesli sie okaze ze to wersja brytyjska to przyjrzyj sie dokladnie czy nie ma rdzy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 posiada moze ktos niepotrzebna swiece zaplonowa (uzywana, po wymianie) od dywersji i bylby sklonny wsadzic ja w koperte i wyslac mi - ofkoz zwroce koszt przesylki.Najwazniejsze, aby gwint byl caly. Potrzebuje jej do zrobienia redukcji do koncowki manometru. Gdyby ktos mogl pomoc prosze o info na priwa badz gg: 1355131. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Tak z ciekawości zapytam .Ile kosztuje najtańsza świeca tego typu? :icon_mrgreen: Podskocz do jakiegoś serwisu to na 100% Ci za free jakąs stara świece dadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Tak z ciekawości zapytam .Ile kosztuje najtańsza świeca tego typu? :) Podskocz do jakiegoś serwisu to na 100% Ci za free jakąs stara świece dadzą. pewnie z 40zl. na montazowej nie mieli albo nie chcieli dac.problemu nie byloby, gdyby gwint byl M14x1.25, a z tego co wiem w diwie jest M10x1 i musze koncowke skombinowac. Jesli dalem 50zl za manometr, to troche nie usmiecha mi sie placic 40zl za swiece, ktora i tak popsuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 No i stało się !!! :P :wink: :biggrin: Dzisiaj stałem sie posiadaczem Yamahy XJ 600. 87 r.Jutro zapodam fotki motocykla. Przejechałem nią dopiero kilka Kilometrów ale już ją polubiłem!! :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 a to rocznik jest taki jak mojej:) napisz cos wiecej typu przebieg, stan cena:)czekamy na fotki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 pewnie z 40zl. na montazowej nie mieli albo nie chcieli dac.problemu nie byloby, gdyby gwint byl M14x1.25, a z tego co wiem w diwie jest M10x1 i musze koncowke skombinowac. Jesli dalem 50zl za manometr, to troche nie usmiecha mi sie placic 40zl za swiece, ktora i tak popsuje...Hej Mariusz, nowe swiece do Dywersji kosztuja okolo 30zl. Ja ci chetnie oddam wszystkie 4 od siebie bo bede zmienial, ale problem w tym ze z moto bede sie widzial dopiero za jakis miesiac. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Przebieg to 60 tys. bez kilku groszy.Silnik jest po remoncie - wał, panewki i wszystkie regulacje itp..Chodzi cichutko i równo. Zapala od pstryknięcia guziczkiem. :) Cana wydaję mi się atrakcyjna - niecałe 4 tysiące. Jesli chodzi o stan zewnętrzny to jest bardzo dobry. W kilku miejscach jest troszke podrapana - no ale ma swoje latka! Jestem zaskoczony osiągami tego silnika.Nie przypuszczałem, że będzie tak fajnie jeździł.W porównaniu do Virago 750 to niebo a ziemia. :) Jadąc do domu zagapiłem się a tu nagle 160 na budziku ;) Z tyłu jest założona nowa oponka. Na wiosne koniecznie musze na przód założyc jakąś nowa oponkę - ta co jest obecnie to strach w oczach - dostaje shimi (czy jak to sie tam pisze ) przy małych prędkosciach. Powyżej 80 problemu nie ma.Stary kapeć jak świat - guma twarda jak kamień :) Jutro załatwiam sprawy z rejestracja i z ubezpieczeniem.Pogoda jest ... mozna śmigać. Bardzo bym, prosił , jesli ktoś ma manuala do XJ 600 o przesłanie mi go na maila. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Hej Mariusz, nowe swiece do Dywersji kosztuja okolo 30zl. Ja ci chetnie oddam wszystkie 4 od siebie bo bede zmienial, ale problem w tym ze z moto bede sie widzial dopiero za jakis miesiac. Poradzilem sobie z ta redukcja ;) daj znac jak bedziesz smigal do krasnika, chetnie podjade i pomoge wkrecic jedna swieczke i przy okazji pogadac o wszystkim i o niczym :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.