Skocz do zawartości

Kto jeździ Yamahą XJ? ( Yamaha XJ600, XJ900 )


Rekomendowane odpowiedzi

Bo do moto to trzeba podchodzic z wyczuciem, Leonie, z wyczuciem :icon_exclaim:

Troche poczytalem o tym "zakuwaniu" i kupie chyba fabrycznie spiety lancuch...

 

Troche poczytalem o tym "zakuwaniu" i kupie chyba fabrycznie spiety lancuch...

Mam odpowiedz od sklep.scigacz.pl dot. lancuchow

 

>>D.I.D. produkuje łańcuchy w szpulach - stad nie ma fabrycznie

>>zakutych, moga byc ew. zakute w dalszym procesie poprodukcyjnym.

>>Istnieje mozliwosc ew. zakucia u nas w serwisie - cena bez zmian, ale

>>wydluza to realizacje o jakies 7-10 dni.

 

wiec problem mam z glowy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie , jakis czas temu sprzedalem moja xj-tke (88r) , mialem zamiar wymieniac w niej uszczelniacze zaworowe ale juz nie zdążyłem , zostaly mi one,leza bezuzytecznie , moze ktos bedzie chcial je łyknac? pozdrawiam

Edytowane przez st@f
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche poczytalem o tym "zakuwaniu" i kupie chyba fabrycznie spiety lancuch...

Mity :crossy:. Przeciez w fabryce tez musi ktos ten lancuch spiac. A zauwazyles ze jak Ci w serwisie zaproponowali zakucie to od razu przestales sie bac 'zakuwanego' lancucha? A wcale nie jest powiedziane ze tam zrobia to lepiej niz gdybys samemu to robil, bo jak robisz samemu to robisz tak zeby bylo dobrze, a mechanik ktory ma po kilka sprzetow dziennie robi tak zeby bylo szybko. Ale decyzja oczywiscie sluszna zeby powierzyc to serwisowi, przynajmniej sie czlowiek nie nameczy :buttrock:.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mity :lalag:. Przeciez w fabryce tez musi ktos ten lancuch spiac. A zauwazyles ze jak Ci w serwisie zaproponowali zakucie to od razu przestales sie bac 'zakuwanego' lancucha? A wcale nie jest powiedziane ze tam zrobia to lepiej niz gdybys samemu to robil, bo jak robisz samemu to robisz tak zeby bylo dobrze, a mechanik ktory ma po kilka sprzetow dziennie robi tak zeby bylo szybko. Ale decyzja oczywiscie sluszna zeby powierzyc to serwisowi, przynajmniej sie czlowiek nie nameczy :banghead:.

Hej Lime,

Moze to placebo ale tak jak powinno zadzialalo.... :D

A tak powaznie, to nigdy tego nie robilem i nie chce tego spiep..yc... a skoro chlopaki sami sie zaoferowali to dlaczego nie skorzystac.

Poza tym jednak przyznasz, ze to czesc bez ktorej moto raczej nie pojedzie :banghead:

 

Witam serdecznie , jakis czas temu sprzedalem moja xj-tke (88r) , mialem zamiar wymieniac w niej uszczelniacze zaworowe ale juz nie zdążyłem , zostaly mi one,leza bezuzytecznie , moze ktos bedzie chcial je łyknac? pozdrawiam

Napisz na priv ile chcesz za nie... mam kolege ktory moze lyknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche poczytalem o tym "zakuwaniu" i kupie chyba fabrycznie spiety lancuch...

... masz rację ... kup zakuty ... to przy okazji będziesz mógł przesmarować wahacz (no bo przecież trzeba go zdjąć, by założyć zakuty fabrycznie łańcuch). Ja jeżdżę na zapince jak G3d ... bo szybciej i taniej i sam sobie to mogłem zrobić :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... masz rację ... kup zakuty ... to przy okazji będziesz mógł przesmarować wahacz (no bo przecież trzeba go zdjąć, by założyć zakuty fabrycznie łańcuch). Ja jeżdżę na zapince jak G3d ... bo szybciej i taniej i sam sobie to mogłem zrobić :)

tak tez zrobie, dzieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja:) Po skorzystaniu z opcji "szukaj" nic nie znajdując czyli z czystym sumieniem:) pytam:)

A mianowicie- czy ktoś już dokonywał może zamiany silnika w starszych xj. Chodzi mi o to, że w moim maxie skończyła się skrzynia biegów a mam możliwość odkupienia silnika xj 900. Chciałbym skorzystać z doświadczeń innych robiących takie wymiany:)

Pozdr ST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam szybkie pytanie do doswiadczonych FJ/XJ-owiczow. Otoz w weekend jade ogladac XJ 600 z roku bodajze 87 i nie wiem jak poznac czy nie jest ona dlawiona. Doczytalem gdzies ze byly 3 wersje mocy-otwarta chyba 53 kw, dlawiona 35 kw i dlawiona 27 kw czy w tych granicach (niewazne). Czy ktos wie na czy gdzies jest bita moc na tym motocyklu? (spotykalem juz w innych motocyklach zdlawionych moc podana na gaznikach, na kolanach wydechowych) Jesli nie to jak najprosciej poznac czy moto jest "wykastrowany"? A jesli jest to na czym byly dlawione XJ/FJ 600 z tych lat? Czy ich otwarcie to duzy koszt?

Czekam na konkretne i w miare szybkie odpowiedzi bo weekend tuz, tuz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, po długich poszukiwaniach zakupiłem kilka dni temu Xj 600S. Troszke w niej słychac łańcuszek rozrzadu, zwłaszcza na niskich obrotach. Sprawdziłem napinacz, jest na 6 ząbku. Czy jest jakis sposób aby przyspieszyć jego przeskok o kolejny ząbek i tym samym bardziej napiąć łańcuszek? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na konkretne i w miare szybkie odpowiedzi bo weekend tuz, tuz..

 

http://www.forum.yamahaxj.pl/index.php

 

Wszystko tam na ten temat znajdziesz.....

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Buber!

 

tylko uwazaj na wszechobecna tam inwigilacje i cenzure... nie wychylaj sie z tlumu i badz takim jak szanowny admin sobie tego zyczy... najlepiej to tylko czytaj a nic nie pisz, mzoe Cie nie zbanuj za damski c##j...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Troszke w niej słychac łańcuszek rozrzadu, zwłaszcza na niskich obrotach. Sprawdziłem napinacz, jest na 6 ząbku. (...)

 

To nie łańcuch rozrządu słyszysz tylko zawory. Najkrócej mówiąc "ten typ tak ma". Ale sprwdzić luzy zaworowe musisz obowiązkowo, zwłaszcza jak nie znasz histori serwisowej swojego nowego nabytku.

Napinacz ma chyba kilkanaście ząbków więc jeszcze pojeździsz na tym łańcuchu. A przyspieszyc przeskoku sie nie da. No i tez nie trzeba. To jest w pełni automatyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Dzieki Sorier, czyli oddaje moto do synchronizacji gaźników i regulacji zaworów. Koszt 300zł. Nie da się tego uniknąć. Pozdrawiam.

 

No to mam jeszcze jedno pytanie. Na serwis jestem umówiony dopiero za miesiąc czasu - zrobię, czyszczenie i synchronizacje gaźników oraz regulacje zaworów. Mój egzemplarz był oddławiany, niestety nie wiem co zostało zrobione i zastanawiam sie czy iglice w gaźniku zostały przestawione z 2 na 3 ząbek, muszę zobaczyć. Zastanawia mnie to bo teraz mam taką sytuację że przy gwałtownym odkręceniu manetki, silnik na chwile się dławi - wchodzi na wysokie obroty z opóznieniem. To zjawisko wystepuje zarówno na postoju jak i w czasie jazdy. Co może być tego przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...