KrzysiekZet31 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Bo do moto to trzeba podchodzic z wyczuciem, Leonie, z wyczuciem :icon_exclaim:Troche poczytalem o tym "zakuwaniu" i kupie chyba fabrycznie spiety lancuch... Troche poczytalem o tym "zakuwaniu" i kupie chyba fabrycznie spiety lancuch...Mam odpowiedz od sklep.scigacz.pl dot. lancuchow >>D.I.D. produkuje łańcuchy w szpulach - stad nie ma fabrycznie>>zakutych, moga byc ew. zakute w dalszym procesie poprodukcyjnym.>>Istnieje mozliwosc ew. zakucia u nas w serwisie - cena bez zmian, ale>>wydluza to realizacje o jakies 7-10 dni. wiec problem mam z glowy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st@f Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 (edytowane) Witam serdecznie , jakis czas temu sprzedalem moja xj-tke (88r) , mialem zamiar wymieniac w niej uszczelniacze zaworowe ale juz nie zdążyłem , zostaly mi one,leza bezuzytecznie , moze ktos bedzie chcial je łyknac? pozdrawiam Edytowane 22 Stycznia 2008 przez st@f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Troche poczytalem o tym "zakuwaniu" i kupie chyba fabrycznie spiety lancuch...Mity :crossy:. Przeciez w fabryce tez musi ktos ten lancuch spiac. A zauwazyles ze jak Ci w serwisie zaproponowali zakucie to od razu przestales sie bac 'zakuwanego' lancucha? A wcale nie jest powiedziane ze tam zrobia to lepiej niz gdybys samemu to robil, bo jak robisz samemu to robisz tak zeby bylo dobrze, a mechanik ktory ma po kilka sprzetow dziennie robi tak zeby bylo szybko. Ale decyzja oczywiscie sluszna zeby powierzyc to serwisowi, przynajmniej sie czlowiek nie nameczy :buttrock:. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Mity :lalag:. Przeciez w fabryce tez musi ktos ten lancuch spiac. A zauwazyles ze jak Ci w serwisie zaproponowali zakucie to od razu przestales sie bac 'zakuwanego' lancucha? A wcale nie jest powiedziane ze tam zrobia to lepiej niz gdybys samemu to robil, bo jak robisz samemu to robisz tak zeby bylo dobrze, a mechanik ktory ma po kilka sprzetow dziennie robi tak zeby bylo szybko. Ale decyzja oczywiscie sluszna zeby powierzyc to serwisowi, przynajmniej sie czlowiek nie nameczy :banghead:.Hej Lime,Moze to placebo ale tak jak powinno zadzialalo.... :D A tak powaznie, to nigdy tego nie robilem i nie chce tego spiep..yc... a skoro chlopaki sami sie zaoferowali to dlaczego nie skorzystac.Poza tym jednak przyznasz, ze to czesc bez ktorej moto raczej nie pojedzie :banghead: Witam serdecznie , jakis czas temu sprzedalem moja xj-tke (88r) , mialem zamiar wymieniac w niej uszczelniacze zaworowe ale juz nie zdążyłem , zostaly mi one,leza bezuzytecznie , moze ktos bedzie chcial je łyknac? pozdrawiamNapisz na priv ile chcesz za nie... mam kolege ktory moze lyknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Kilku mechaniorow mi powiedzialo ze do takiego 300konnego potwora jak XJ spoko mozna dawac zapinke. Ja tak mam. Ktos te zapinki produkuje chyba nie dla zabawy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Troche poczytalem o tym "zakuwaniu" i kupie chyba fabrycznie spiety lancuch...... masz rację ... kup zakuty ... to przy okazji będziesz mógł przesmarować wahacz (no bo przecież trzeba go zdjąć, by założyć zakuty fabrycznie łańcuch). Ja jeżdżę na zapince jak G3d ... bo szybciej i taniej i sam sobie to mogłem zrobić :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 ... masz rację ... kup zakuty ... to przy okazji będziesz mógł przesmarować wahacz (no bo przecież trzeba go zdjąć, by założyć zakuty fabrycznie łańcuch). Ja jeżdżę na zapince jak G3d ... bo szybciej i taniej i sam sobie to mogłem zrobić :)tak tez zrobie, dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stazi na Janku Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Heja:) Po skorzystaniu z opcji "szukaj" nic nie znajdując czyli z czystym sumieniem:) pytam:)A mianowicie- czy ktoś już dokonywał może zamiany silnika w starszych xj. Chodzi mi o to, że w moim maxie skończyła się skrzynia biegów a mam możliwość odkupienia silnika xj 900. Chciałbym skorzystać z doświadczeń innych robiących takie wymiany:)Pozdr ST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Mam szybkie pytanie do doswiadczonych FJ/XJ-owiczow. Otoz w weekend jade ogladac XJ 600 z roku bodajze 87 i nie wiem jak poznac czy nie jest ona dlawiona. Doczytalem gdzies ze byly 3 wersje mocy-otwarta chyba 53 kw, dlawiona 35 kw i dlawiona 27 kw czy w tych granicach (niewazne). Czy ktos wie na czy gdzies jest bita moc na tym motocyklu? (spotykalem juz w innych motocyklach zdlawionych moc podana na gaznikach, na kolanach wydechowych) Jesli nie to jak najprosciej poznac czy moto jest "wykastrowany"? A jesli jest to na czym byly dlawione XJ/FJ 600 z tych lat? Czy ich otwarcie to duzy koszt?Czekam na konkretne i w miare szybkie odpowiedzi bo weekend tuz, tuz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Witam, po długich poszukiwaniach zakupiłem kilka dni temu Xj 600S. Troszke w niej słychac łańcuszek rozrzadu, zwłaszcza na niskich obrotach. Sprawdziłem napinacz, jest na 6 ząbku. Czy jest jakis sposób aby przyspieszyć jego przeskok o kolejny ząbek i tym samym bardziej napiąć łańcuszek? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Czekam na konkretne i w miare szybkie odpowiedzi bo weekend tuz, tuz.. http://www.forum.yamahaxj.pl/index.php Wszystko tam na ten temat znajdziesz..... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Dzieki Buber! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Dzieki Buber! tylko uwazaj na wszechobecna tam inwigilacje i cenzure... nie wychylaj sie z tlumu i badz takim jak szanowny admin sobie tego zyczy... najlepiej to tylko czytaj a nic nie pisz, mzoe Cie nie zbanuj za damski c##j... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 (...) Troszke w niej słychac łańcuszek rozrzadu, zwłaszcza na niskich obrotach. Sprawdziłem napinacz, jest na 6 ząbku. (...) To nie łańcuch rozrządu słyszysz tylko zawory. Najkrócej mówiąc "ten typ tak ma". Ale sprwdzić luzy zaworowe musisz obowiązkowo, zwłaszcza jak nie znasz histori serwisowej swojego nowego nabytku.Napinacz ma chyba kilkanaście ząbków więc jeszcze pojeździsz na tym łańcuchu. A przyspieszyc przeskoku sie nie da. No i tez nie trzeba. To jest w pełni automatyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 OK. Dzieki Sorier, czyli oddaje moto do synchronizacji gaźników i regulacji zaworów. Koszt 300zł. Nie da się tego uniknąć. Pozdrawiam. No to mam jeszcze jedno pytanie. Na serwis jestem umówiony dopiero za miesiąc czasu - zrobię, czyszczenie i synchronizacje gaźników oraz regulacje zaworów. Mój egzemplarz był oddławiany, niestety nie wiem co zostało zrobione i zastanawiam sie czy iglice w gaźniku zostały przestawione z 2 na 3 ząbek, muszę zobaczyć. Zastanawia mnie to bo teraz mam taką sytuację że przy gwałtownym odkręceniu manetki, silnik na chwile się dławi - wchodzi na wysokie obroty z opóznieniem. To zjawisko wystepuje zarówno na postoju jak i w czasie jazdy. Co może być tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.