DZIKOWSKI Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Witam wszystkich!Mam pytanie jak w tytule?-czy hermetyk może zostać użyty jako szczeliwo przy składaniu głowicy? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 No chyba żartujesz kolego. Jeśli jest problem z kupnem uszczelki to są spece od ich dorabiania. Powiedz, zeby dorobili ci uszczelkę identyczną jak stara, czyli z blachy. Mi kiedys dorobili z takiego azbestowego materiału, nazywało sięto chyba klingeryt i były cyrki z zaciąganiem oleju pod uszczelką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Głowice silników typu v-twin (lata osiemdziesiąte) składane są z trzech elementów. Oczywista oczywistość,że musi być uszczelka POD głowicą,ale co do uszczelki ,która łączy dwa elementy w których pracuje wałek rozrządu producent nie przewiduje uszczelek że tak to nazwę "materiałowych" tylko użycie szczeliwa i tu też moje pytanie czy hermetyk będzie się nadawał?JJANK wiedz,że uszczelki też dorabiam tylko że z map nawigacyjnych używanych w żegludze ale do mojego v-twin nie będą dobre ze względu na małą grubość i klingieryt będzie alternatywą. Pod głowice myślę dorobić uszczelkę z miedzi. Ponoć dobrze przekazuje ciepło.Prawda to? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Witam wszystkich!Mam pytanie jak w tytule?-czy hermetyk może zostać użyty jako szczeliwo przy składaniu głowicy?Hermetyk nigdy nie był i nie jest uszczelnieniem nadającym się do głowic. Możesz go z czystym sumieniem postawić na półce "preparaty historyczne" i zapomnieć o jego istnieniu. Świat poszedł do przodu i era hermetiku minęła bezpowrotnie. A wracając do uszczelki to nie pozostaje nic innego jak zamówić nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Co byś polecał zamiast hermetyku? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 No chyba żartujesz kolego. Jeśli jest problem z kupnem uszczelki to są spece od ich dorabiania. Powiedz, zeby dorobili ci uszczelkę identyczną jak stara, czyli z blachy. Mi kiedys dorobili z takiego azbestowego materiału, nazywało sięto chyba klingeryt i były cyrki z zaciąganiem oleju pod uszczelką. Tak a najlepiej w Polsce wychodzi dorabianie banknotów euro, podobno były jak oryginały :icon_biggrin:Jeżeli jest możliwość kupienia fabrycznej lub aftermarkt to jaki jest sens wykonywanie fałszywek?Można oczywiście dorobić z miedzi tak jak od wielu lat robi to znana firma Yoshimura ale jest jedno ale - czy takie dorobienie będzie tańsze? bo nikt za darmo nie napisze programu do wycinarki wodnej.A mostek wałka rozrządu wypada poskładać zgodnie z manualem bo tam jest podpowiedź jakiego uszczelniacza powinniśmy używać. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 (edytowane) Za dorobienie do jedno cylindrowca uszczelki z miedzi panowie z okolic Gorzowa życzą sobie 90 zł-podałem im rozmiar uszczelki z shadow bo jest podobnej wielkości.Co myślicie na temat planowania głowicy jedno cylindrowca? Rozumiem,że w rządówkach jest to konieczne ale czy u mnie też? Muszę uwzględnić wymiar uszczelki po planowaniu Co do euro to słyszałem,że gdy unia zaczęła wprowadzać euro to w Polsce były już podrabiane do takiej perfekcji,że wtopa była po stronie wymiarów banknotów a nie złych zabezpieczeń. :clap: Może ktoś został z tej ekipy i dorobi mi uszczelkę :flesje: Edytowane 9 Listopada 2011 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkiel Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 tak, i dorobi Ci uszczelkę ze złymi wymiarami :icon_razz: jak dobrze rozumuję, to chcesz w miejscu w którym producent nie przewiduje żadnej uszczelki zastosować hermetyka? Jak to było fabrycznie złożone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 w starych oplach astrach też głowice dokręca się z dwóch części jednymi śrubami , i między tymi dwiema częściami nie ma uszczelki - więc stosuje się hermetyk . Można używać go również do pokropienia na gwinty śrub żeby sie nie odkręcały itp . Dobrej klasy hermetyk i cieniutko nakładasz i jest dobrze . Mówie tu o miejscach styku metalu z metalem gdzie producent nie stosuje tam uszczelek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 W trakcie czyszczenia owych głowic zauważyłem zaszklone szczeliwo ale nie mam pojęcia co to było w każdym razie podobne do hermetyku i tak postanowiłem zapytać czy się nada. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Do połączeń gdzie fabrycznie nie występuje "stała" uszczelka oraz gdzie nie stosuje się sylikonu używamy preparatu takiego jak LOCTITE 510, po wyschnięciu faktycznie wygląda jak zeszklone szczeliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Dzięki ASMODAN już zamawiam :icon_biggrin: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Wszyscy macie rację. Kiedyś, nie było czegoś takiego ( w Polsce), jak loctite. Był hermetyk. Na tym składało się połówki silnika. Zastępował też uszczelki. Dziś mamy Loktite, więc możesz śmiało go użyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noleg Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Tak a najlepiej w Polsce wychodzi dorabianie banknotów euro, podobno były jak oryginały :icon_biggrin:Jeżeli jest możliwość kupienia fabrycznej lub aftermarkt to jaki jest sens wykonywanie fałszywek?Można oczywiście dorobić z miedzi tak jak od wielu lat robi to znana firma Yoshimura ale jest jedno ale - czy takie dorobienie będzie tańsze? bo nikt za darmo nie napisze programu do wycinarki wodnej.A mostek wałka rozrządu wypada poskładać zgodnie z manualem bo tam jest podpowiedź jakiego uszczelniacza powinniśmy używać. to nie kwestia programu a tylko rysunku w odpowiednim formacie - a to zrobi byle student za parę PLN. jeśli podeślesz normalny rysunek to poproszę kumpla o transformację na jakiś elektroniczny format. zanosisz potem plik i masz od razu wycinane i płacisz tylko za cięcie. zastanawiam się również czy nie dałoby się miedzi ciąć laserem? a hermetyków różnych teraz tyle, że znajdziesz coś odpowiedniego do swoich potrzeb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Witam wszystkich!Mam pytanie jak w tytule?-czy hermetyk może zostać użyty jako szczeliwo przy składaniu głowicy?Hermetyk??? to jeszcze istnieje?? Pięknie kleił kartery w WSCe, potem przecinak i młotek żeby rozkleić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.