Skocz do zawartości

płyn w spalinach


Pawlo190i
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

yamaha wr 400 - objawy: płyn chłodniczy w spalinach( skutek-nie wchodzi na obroty). teraz pytanie do ludzi znających się na konstrukcji tego silnika szczegółowo ;) Czy to uszczelka ?

Edytowane przez Pawlo190i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yamaha wr 400 - objawy: płyn chłodniczy w spalinach( skutek-nie wchodzi na obroty). teraz pytanie do ludzi znających się na konstrukcji tego silnika szczegółowo ;) Czy to uszczelka ale wątpię bo są blaszane czy jakiś uszczelniacz między komorą spalania a pompą wody( w karterze)?

Uszczelka lub popękana głowica ( co w 400 nie jest nowością). Uszczelniacz pompy wody nie ma nic do tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yamaha wr 400 - objawy: płyn chłodniczy w spalinach( skutek-nie wchodzi na obroty). teraz pytanie do ludzi znających się na konstrukcji tego silnika szczegółowo ;) Czy to uszczelka ale wątpię bo są blaszane czy jakiś uszczelniacz między komorą spalania a pompą wody( w karterze)?

Bez urazy ale zastanawiam się czy Ty się znasz na konstrukcji silnika 4T, tak ogólnie. Komora spalania w karterze?

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limo-czasami się pisze bez głębszego zastanowienia;p dzięki za info. chodziło mi o ten obszar między komorą spalania, która jest w tulei cylindra a pompą wody;p kanały płynu chłodniczego są w głowicy i cylindrze . sorka za gafe ... to może być uszczelka pod głowicą a w najgorszym wypadku jakieś mikro pęknięcie w głowicy;/ wcześniej rozkładałem ale na oko nic się nie zobaczy a uszczelkę powinno się wymienić do składania;D zobaczymy co tam robi tą rozpierduche

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz ten sam objaw na ciepło i na zimno? Bo jeżeli tak, to jest nadzieja, że uszczelka. Jeżeli na zimno jest ok, a po rozgrzaniu motor zaczyna przedmuchiwać płynem do komór spalania, to jest ryzyko poważniejszej akcji typu głowica (może ze względu na konstrukcję głowicy pojawiły się pęknięcia na kolkamerach między zaworami? - i tak po zdjęciu czapki powinno się wyjaśnić).

 

Trzymam kciuki, żeby okazała się sama uszczelka. I niech Ci to ktoś dobrze złoży :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęta głowica i wygląda na całą a teraz czekam na uszczelki nowe. na ciepło i na zimno to samo. ze złożeniem nie mam problemu bo już wcześniej rozbierałem do kontroli;) napisze co dalej , jeśli wymiana uszczelki nie skoryguje wszystkich objawów :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęta głowica i wygląda na całą a teraz czekam na uszczelki nowe. na ciepło i na zimno to samo. ze złożeniem nie mam problemu bo już wcześniej rozbierałem do kontroli;) napisze co dalej , jeśli wymiana uszczelki nie skoryguje wszystkich objawów :biggrin:

 

Jeżeli głowica zdjęta to już powinno być wiadomo czy puściła uszczelka.

Twierdzisz, że głowica wygląda na całą ? a jak ją sprawdzałeś?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś że zdejmowałeś do kontroli, pytanie : założyłeś nową uszczelkę , czy starą ? Przed ponownym montażem wypadało by zabielić powierzchnie głowicy w celu wyeliminowania ewentualnych nierówności, no i taka rada nie zakładaj uszczelki OMP i skręć kluczem dynamometrycznym zgodnie z serwisówką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...