Skocz do zawartości

magman

V.T.X.
  • Postów

    177
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O magman

  • Urodziny 01/01/1968

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wlkp

Osobiste

  • Motocykl
    VFR1200F,VTX 1800C
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia magman

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

-4

Reputacja

  1. Odpalam VTX1,8 i wiadomo są wyższe obroty ,bo zimny.Ale nie chce za bardzo z tych obrotów zejść.Poprzednio po krótkim czasie powoli opadaly obroty.Teraz trzeba zrobić co nieco kilometrów ,aby dostał normalne wolne obroty.Wie ktoś co szlag trafił?
  2. magman

    HONDA MAGNA 1100

    136 ? Przeglądnąłem wiele amerykańskich stron i nigdzie nie spotkałem się z tą liczbą.Z mniejszą o około 20,wiele razy :cool: Pozdrawiam
  3. Przy demontażu pokrywy sprzęgła,możesz spodziewać się tylko jednej niespodzianki.Zdarza się ,że wyłazi tulejka na której osadzone jest pośrednie koło zębate rozrusznika.Tuleja ta podparta jest również w tejże pokrywie,dlatego tak się dzieje.Ponowne włożenie, bez demontażu sprzęgła jednokierunkowego bywa upierdliwe,lecz wykonalne.Miłej zabawy :)
  4. Zaworki dostaniesz w kraju,a gumki bywają na ebay,ale są drogie.Jak nie ma dużych ubytków,to po odtłuszczeniu ,pęknięcia możesz skleić lepiszczem do elastycznych elementów,a następnie montować "na ciepło" i będzie git :)
  5. peery,coś zostało źle zrobione w gaźnikach.Możliwe ,że jakiś zaworek się zawiesił i pompa podaje non stop.Nie odpalaj sprząta bo zakatujesz silnik.Benzyna zmywa olej ze szklanek i tam się wszystko ostro piłuje.Jak zostanie to opanowane ,wtedy synchronizacja.Gdybyś nie był z drugiego końca polandu ,to bym zaglądnął Ci do gaźników i zrobił synchro,a tak dupa blada.
  6. Ramę z całą "karoserią" wykonał niejaki Gofer,według pomysłu właściciela.
  7. Witaj.Dobrze ,że podchodzisz do zakupu z głową.Jesli chodzi o mnie ,to popieram Twój wybór :clap:
  8. Ma ktoś doświadczenie z butami Diadora?Napaliłem sie lekko na GT2 ,ale najpierw muszę znaleźć sklep w którym je przymierze .
  9. Jeśli masz na myśli tę śrubę od dołu to pewnie już wyciągnąłeś spręzynę.Włóż ją ,zakręć górę,wtedy powinno dać się odkręcić
  10. Jeżeli silnik nie jest rozbierany to pozostaje Tobie ,po spuszczeniu tej zupy i wymianie uszczelek,zalać go olejem, odpalic na kilka minut w celu przepłukania.Potem znów spuszczasz olej i napełniasz ponownie nowym.Do przepłukania możesz kupić tani olej samochodowy.Na 100% nic się nie stanie.A jesli chodzi o uszczelka to poszukaj w necie ,a jesli nic nie znajdziesz to wtedy szukaj firmy która Ci dorobi uszczelkę na wzór.Pamietaj ,że ma być to materiał z blachą w środku ,a nie z siatką,bo wtedy uszczelką bardzo szybko szlag trafi. Własnie znalazłem uszczelkę :icon_biggrin: część nr 5 http://www.cmsnl.com/honda-vf700c-magna-1986-usa_model7600/partslist/E++0202.html
  11. Ale dlaczego niby mieli go zlinczować?Nie wiem jak 750,ale 1100 to piekło w porównaniu do VTX 1,8 ,chociaż ja na mojego nie narzekam .
  12. Siedemsetka to wynalazek.Nie będzie łatwo o uszczelki ,chyba ,że zza oceanu,albo dorabiane. Zawdzięczać należy to amerykańcom,którzy podnieśli jakieś podatkowe opłaty za moto powyżej pewnej granicy,aby chronić swojego producenta wyrabiającego toporne jednoślady.Ciekawe czy to też był powód z rezygnacji Hondy z V65.Chętnie był widział jakąś rozwojową wersję z lepszymi hamulcami,zawieszeniem i mocniejszym piecem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...