Pawlo190i Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 (edytowane) yamaha wr 400 - objawy: płyn chłodniczy w spalinach( skutek-nie wchodzi na obroty). teraz pytanie do ludzi znających się na konstrukcji tego silnika szczegółowo ;) Czy to uszczelka ? Edytowane 6 Września 2011 przez Pawlo190i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Uszczelka pod głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoodent1 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 najprawdopodobniej uszczelka a może nawet blok silnika... Cytuj http://www.youtube.com/user/stoodent1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 lub pęknięta głowica Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 yamaha wr 400 - objawy: płyn chłodniczy w spalinach( skutek-nie wchodzi na obroty). teraz pytanie do ludzi znających się na konstrukcji tego silnika szczegółowo ;) Czy to uszczelka ale wątpię bo są blaszane czy jakiś uszczelniacz między komorą spalania a pompą wody( w karterze)?Uszczelka lub popękana głowica ( co w 400 nie jest nowością). Uszczelniacz pompy wody nie ma nic do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 yamaha wr 400 - objawy: płyn chłodniczy w spalinach( skutek-nie wchodzi na obroty). teraz pytanie do ludzi znających się na konstrukcji tego silnika szczegółowo ;) Czy to uszczelka ale wątpię bo są blaszane czy jakiś uszczelniacz między komorą spalania a pompą wody( w karterze)?Bez urazy ale zastanawiam się czy Ty się znasz na konstrukcji silnika 4T, tak ogólnie. Komora spalania w karterze? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Limo-czasami się pisze bez głębszego zastanowienia;p dzięki za info. chodziło mi o ten obszar między komorą spalania, która jest w tulei cylindra a pompą wody;p kanały płynu chłodniczego są w głowicy i cylindrze . sorka za gafe ... to może być uszczelka pod głowicą a w najgorszym wypadku jakieś mikro pęknięcie w głowicy;/ wcześniej rozkładałem ale na oko nic się nie zobaczy a uszczelkę powinno się wymienić do składania;D zobaczymy co tam robi tą rozpierduche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 uszczelka pod głowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Masz ten sam objaw na ciepło i na zimno? Bo jeżeli tak, to jest nadzieja, że uszczelka. Jeżeli na zimno jest ok, a po rozgrzaniu motor zaczyna przedmuchiwać płynem do komór spalania, to jest ryzyko poważniejszej akcji typu głowica (może ze względu na konstrukcję głowicy pojawiły się pęknięcia na kolkamerach między zaworami? - i tak po zdjęciu czapki powinno się wyjaśnić). Trzymam kciuki, żeby okazała się sama uszczelka. I niech Ci to ktoś dobrze złoży :flesje: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzLop Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 w pewnie uszczelka poszla :) Cytuj Żeby jeździć trzeba mieć benzynę we krwi, ale i olej w głowie… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 zdjęta głowica i wygląda na całą a teraz czekam na uszczelki nowe. na ciepło i na zimno to samo. ze złożeniem nie mam problemu bo już wcześniej rozbierałem do kontroli;) napisze co dalej , jeśli wymiana uszczelki nie skoryguje wszystkich objawów :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 zdjęta głowica i wygląda na całą a teraz czekam na uszczelki nowe. na ciepło i na zimno to samo. ze złożeniem nie mam problemu bo już wcześniej rozbierałem do kontroli;) napisze co dalej , jeśli wymiana uszczelki nie skoryguje wszystkich objawów :biggrin: Jeżeli głowica zdjęta to już powinno być wiadomo czy puściła uszczelka.Twierdzisz, że głowica wygląda na całą ? a jak ją sprawdzałeś? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Napisałeś że zdejmowałeś do kontroli, pytanie : założyłeś nową uszczelkę , czy starą ? Przed ponownym montażem wypadało by zabielić powierzchnie głowicy w celu wyeliminowania ewentualnych nierówności, no i taka rada nie zakładaj uszczelki OMP i skręć kluczem dynamometrycznym zgodnie z serwisówką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 zdjęta głowica i wygląda na całą a spodziewałeś się, że będzie w niej szpara widoczna gołym okiem? zawieź ją do zakładu zajmującego się głowicami, sprawdzą ci szczelność i przy okazji wyrównają powierzchnię styku z uszczelką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.