Sikor Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 (edytowane) Sezon powoli dobiega końca i zaczynam myśleć o przesiadce na inny sprzęt w następnym. TLS jak dla mnie jest motocyklem zajebistym pod prawie każdym względem, ale chciałbym jednak coś bardziej rasowego i nowoczesnego, z lepszymi hamulcami i zawieszeniem. W grę wchodzi praktycznie tylko V-ka. Dlatego biorę pod uwagę Hondę i Aprilię (RSV od rocznika 2004 wzwyż). Bardzo mile widziane opinie osób, które jeździły na oby sprzętach. Po specyfikacjach widzę tylko, że Aprilia ma minimalnie mocniejszy silnik i jest 10 kg lżejsza.Czego oczekuję od następnego motocykla? Hamulce i zawieszenie, j/w, łatwość jazdy po winklach, brzmienie (bardzo ważna sprawa :) ), niska awaryjność, trwałość (jak glebnę lekko na torze, to chce móc podnieść sprzęt i jeździć dalej), dostępność i cena części, poręczność. Czy mając crash pady, przy szlifie tłumiki dostają w dupę, czy nie (oba modele mają kominy zadarte w górę i są poprowadzone blisko zadupka)? Czy jest w ogóle możliwość założenia jakichś toreb bocznych, czy musiałby mi wystarczyć co najwyżej tankbag?Jak wg Was wygląda zestawienie tych motocykli pod kątem wymienionych przeze mnie cech? Edytowane 28 Sierpnia 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Handa jak najbardziej tak-aprillia hmmm zawiodłem sie na silniku,który trzeba kręcić po obrotach nie ma dołu. Sam musiałbyś wsiąść i przekonać sie,ktory bardziej Ci pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Wybaczcie, natknąłem się na podobny temat dopiero teraz. w takim razie ten temat może stanowić odnośnik: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/123410-tl-vs-vtrrvt-vs-rsv/page__hl__vtr%2A. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Honda jest motocyklem typowym do którego części są dostępne bez większych problemów i w ludzkich cenach. Aprilia to egzotyka, dostępność części jest tragiczna, ceny z kosmosu, a o plastikach nawet nie Myśl. Włochom trzeba przyznać że robią ładne motocykle i dość bogato wyposażone, jednak jakość wykonania w stosunku do Japońskich jest jak z Ziemi na Marsa. Byle pierdoła Ci padnie i Będziesz się wkurzał nie mówiąc już o grubszych awariach. Słyszałem klank Hondy i Aprilii, Honda pracuje bardziej przyzwoicie, Rotax natomiast jak by ktoś nakrętek do silnika nasypał. Ja wyraziłem swoje zdanie, a Ty Zrobisz jak Będziesz uważał. Pozdro i szerokości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Aprilia nie ma dołu...coś nowego...jakoś wczoraj tego nie zauważyłem...Brat na Radzymińskiej był szybszy niż 1198 S Corsa na tłumikach Only race...a mi jak zwykle urwało głowę i nie mogę dalej myśleć...Jedna uwaga, V-2, lub L-2 wymagają specyficzej jazdy, tu nie ma czasu na słabości, niedoskonałości... uwaga wzmożona i napięta jak baranie jaja...i trza myśleć szybciej niż komp w danym Biku...Co do trwałości Apki, brat ma 2 sztukę, wcale jej nie katuje, ot to stanie sobie na przednie, czy tylne czasem, nigdy nie miał z nimi problemu...Proponuję RSV 1000 R od 2007 roku na radialach i Ohlinsach z przodu, naprawdę jak taki sieczkobrzdęk jak ja wyczuł różnicę, to co dopiero jaki profi, czy półprofi??Pozdr i uważajcie na siebie...J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Jeśli chodzi o ceny w ASO Honda, to są kosmiczne. Wiem coś o tym.No ale po co ASO jak jest ebay? Bo jeśli chodzi o serwis, to mam nadzieje, że są w Warszawie warsztaty, które radzą sobie z takimi niecodziennymi sprzętami jak SP-2 czy RSV, prawda? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 ... tylko jeden gość, który jest odporny na moje zachcianki.Ze mną jest bardzo podobnie. Możesz się podzielić, kto jest taki cierpliwy i solidny? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 mam nadzieje, że są w Warszawie warsztaty, które radzą sobie z takimi niecodziennymi sprzętami jak SP-2 czy RSV, prawda? Nie bardzo. Kasy wezmą w chooj a nie zawsze zrobią OK Mi się Aprilią jeździ zajebiście - co do tego że silnik nie ma dołu - gdzie to wyczytałeś ??? RSV czy to zwykła czy Tuono przyspiesza lepiej niż SP1/SP2/TLR - serio. No i heble to naprawde super sprawa. Zawiechy - Pejser fajnie napisał, że ogólnie to w RSV silnik jest głównie po to żeby rozpędzić podwozie i mu potem nie przeszkadzać. Oczywiście o ile są dobrze wyregulowane. U mnie niestety nie są - ale już nie długo, wszystko idzie we w miarę dobrym kierunku :) O Aprilii poczytaj na 4um Aprilii - sporo się dowiesz. Jak się wgra Map-2 - i zestroi z przelotowymi kominami, co mnie czeka - to nie ma żadnego szarpania z dołu - standardowo jest szarpanie od 2,5 do 4 tys. i to dosyć mocne. Bagaż - sakwy odpadają chyba że takie malutkie - nie ma miejsca. Ja mam torbę Ventura - widziałeś zresztą. Dla mnie Tuono to narazie sprzęt najbardziej uniwersalny ze wszystkich chyba - jak dla mnie oczywiście, na miasto OK, w lekką trasę w 2 osoby OK, na tor - dla mnie OK. Zwykła RSV ma radykalną pozycję - dużo niżej niż w TLS masz ręce i mi by to akurat przeszkadzało. No i jeszcze 2 ważne sprawy - jedna na + jedna na - :) + to że silnik Rotaxa ma suchą michę - nie da się go zatrzeć przy gumowaniu czy na torze - co jest np. dla mnie dosyć ważne - spalanie, jest naprawdę duże, ale coś za coś Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 rsv oczwiscie w zlocie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 A duże spalanie tzn. jakie? pow. 10 L? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Na zbiorniku przy cyklu miasto / trasa na 18 litrach średnio 180-200 km. W trasie w 2 osoby z bagażem przy 160/170 - 7,5 litra W trasie sam szybkim tempem - ok. 9 W mieście - 10 norma, a jak sie pałuje to 11/12 sie zdarza. Na torze - nawet nie licze, po 40 min. jazdy non stop za wiele nie ma w baku :) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Ale jednak jakbym miał jeździć nakedem, to wybrałbym tylko i wyłącznie Speed Triple :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 (edytowane) W porównaniu do np.999 to pozycja jak dla mnie była w miarę wygodna, tylko podnóżki jak na moje wymagania nieodpowiednio ustawione...ale moto brata to pod niego robione...Co do powera...to kiedyś było chyba porównanie z GSXR 750 150 KM...i podobnież wygrał GSXR...Nie wierzcie tym testom, nie wiem kto to robił, ale brat z kolegą przeprowadzili porządny test wraz z zamianą motocykli i za każdym razem w każdym zakresie GSXR zostawał w tyle, a na hamowaniu walił w centrum zakrętu jakby nie miał powietrza w kołach...GSX wygrał jedynie pod względem spalania średnio spalał 0,5, do 1 litra mniej od RSV 1000...Jak chcesz koniecznie szczegółów dot. Aprilki, to zadzwoń do mego brata, niech dokładnie Ci opisze co i jak...podaję domowy i trzeba poprosić Michała: 086/2786601Brat jeździ jednośladami 3 lata mniej niż ja czyli ok.29 lat, bo młodszy, ale za to ostrzej jeździ, ja to w porównaniu z nim to ciężki niedomaras :icon_eek: :icon_mrgreen: Pozdr i uważajcie na blachary ( wstrętne kapelusznikowate puszki)J-999 Edytowane 30 Sierpnia 2011 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Dla wygladu a przede wsystkim osprzetu jak pisal Yuby warto wziac RSV :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 (edytowane) Nie ma kopa silnik na dole w porównaniu np do SV1000 czy starej poczciwej VTR1000F. Ma mega dziure jakby był to turbodiesel.Wsiadając na rsv najpierw 2004roku potem na nowy model tuono za każdym razem byłem rozczarowany ot moja subiektywna ocena i mi sie nie mądrować,ze brat od 2 lat jezdzi i wie lepiej,ja tylko pisze co ja uważam i nie mam zamiaru ani ochoty z nikim sie kłócić i sprzeczać.Pozdrawiam Edytowane 1 Września 2011 przez C z e j e n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.