Skocz do zawartości

VTR 1000 SP-2 vs RSV 1000 R


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem ci ja takie zjawisko...ale generalnie, w porównaniu do wymienionych właśnie brakuje i mocy i momentu...trzeba go porównywać do 600 poprzednich generacji...

Fajny, przyjemny motorek, z extremalną i niewygodną pozycją, żeby nim jeździć, trzeba kręcić od 8000 obr, między 5000- 8000 średnio się dzieje, a poniżej 5000, DRZ 400 go objeżdża...

Generacje Ducati Desmoquattro, należy brać pod uwagę od 2000 rocznika wzwyż, dopiero wtedy zmieniono dostawcę specjalnych części z japończyków na rodzimą włoską, lepiej dobrano materiał na dźwigienki i wałki rozrządu...

Lżejszy nie jest ma swoje 195 Kg na sucho, a takie 1098 ma z paliwem 195-196 kg, a z dodatkami z carbonu jeszcze mniej waży...

Generacja Testastretta to zupełnie inna bajka, a Testastretta Evoluzione, to już mały kosmos, jest mniejsza różnica między 999 a 749 niż między 1098 a 999 ...

Mam nadzieję, że co nieco wyjaśniłem :-))))

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne te stare Tuona...właśnie jakby mnie stać było to na 3 sprzęt taka Aprilka by mi pasowała...mimo, że wielu ludziom się nie podoba...ale lepiej wygląda niż Monster S4 RS

 

Komu się nie podoba temu się nie podoba - ten nie wie co dobre :icon_biggrin: Mi się zajebiście podoba starsze Tuono - polowałem na nie 2 lata temu ale akurat wybór padł na Zeta 1000.

 

Jest tylko 1 sprawa - jest coś co szpeci okrutnie starszą Tuono, tak jak i starsze RSV - wczoraj o tym w Lublinie rozmawialiśmy. Mianowicie - zegary... dla mnie to straszne pasztety - nie mógł bym chyba na nie codziennie patrzeć :icon_biggrin:

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hihihi moj lancuch ma juz ponad 20.000 km i jakos jeszcze jezdzi a byl juz na moto jak go kupowalem. moj rekord to na brigestone 003 racing 1500km. ile wam tak w ogóle pala te motocykle. mi tl pali w granicach 6-8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tl pali w granicach 6-...

Nie wierzę w takie bajki. TL-em nie da się zejść poniżej 7. Chociaż nie testowałem jazdy na trasie do maks 5000 rpm i nie zamierzam.

Mój bierze > 7 na trasie, 8 na "szybkiej" :) trasie tudzież w mieście i 9,5 - 10 na torze.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TL na 6. biegu przy spokojnych 6000 rpm ma 160 na budziku (btw. 130 km/h to okolice czerwonego pola na 2. biegu), więc nie wyobrażam sobie takiej jazdy. Po co mieć litra jak się jeździ jak małym banditem w opcji naked :icon_razz: ?

Edytowane przez MSI

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak napisze ze w tym sezonie maksa w tl1000r sprawdzałem ze 100 razy a 200 przekroczeniem z 100000 razy prawie zawsze jeżdżę pierwszy i jeszcze nikomu nie udało się mnie odstawić nawet na najnowszych r1 to uwierzysz w takie spalanie ? ;). 6000 to nie takie spokojne obroty to nie r4 co kreci do 13 tys obrotów. przy dynamicznej naprawdę dynamicznej jeździe pali w okolicach 7,5 litra

Edytowane przez Dr.Artur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A który litr w rzędzie ma najmocniejszy dół i środek? Bo podobno np. Suzuki i Kawasaki są mocniejsze w dole niż R1 04' wzwyż. A niestety nigdy nie ganiałem litrem R4 :(

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R1 - najbardziej r4 ze wszystkich r4 - trzeba kręcić

 

Gixy do k5/k6 - mocarny dół

 

Dychą nie jeździłem - to nie wiem

 

Hundy - jak elektryczne, od dołu aż do góry po obrotach wskazówka się pnie równomiernie

Edytowane przez rinas

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy bardzo czuć różnicę w dole i w środku między GSXR 750 a 1000? Bo w górze to się domyślam :) .

 

Czy RSV lub SP2 wychodziły w blokowanych wersjach, w zależności od rynku? Rozumiem, że każda Apka ma wgrane MAP2, które po prostu trzeba aktywować i mieć wtedy w pełni odblokowane osiągi? Czy Honda też ma tego typu blokady?

Edytowane przez MSI

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...