Skocz do zawartości

VTR 1000 SP-2 vs RSV 1000 R


Rekomendowane odpowiedzi

No to już nie wiem jaką RSV Ty jeździłeś..., a że brat z kolegą testował, po prostu przeprowadzili naprawdę porządny test jedna maszyna kontra druga , przejeżdżając może z 1000 km, a porównanie RSV od 2007 wzwyż z VTR F czy SV nie ma sensu, bo różnicą jest kosmos, i to piszę z własnego doświadczenia...Owszem, dziurę RSV-ka dostaje po zamianie kominów bez wgrywania Map...

Może i oszałamiających osiągów nie ma, ale nie jest gumą na wrotkach, bez hamulców. ot co...

Najlepiej dla zakładającego temat będzie przejażdżka na obu motocyklach i wtedy niech stwierdzi, co mu lepiej pasuje...

Cały czas piszemy, że ten moto ma 0,5 Nm więcej w granicach 3-4000 obr, czy 2 km/h więcej itp..., ale tak naprawdę to wszystko to można o kant d..y potłuc, subiektywne odczucia kandydata na V-kę to naprawdę się liczy... i pozostaje mi życzyć ze swej strony mądrego i słusznego wyboru...

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście...były i są...i będą...

 

Ale naprawdę, wszystkie te testy, te zmyślone i prawdziwe, można je spalić w piecu, bo najważniejsze, czy moto podpasuje ewentualnemu kupującemu, tak wynika z mego doświadczenia - obserwując zachowanie kupujących...i tego należy się trzymać...

najpierw, niech usiądzie, przymierzy się itp...nie każdemu przypadnie do gustu już sama pozycja na motocyklu, rozmieszczenie lusterek, układ rączek itp, niby to są szczegóły, ale w normalnej exploatacji, albo będą OK, albo będą irytować i jak się nie jest fanem danej marki, to potem opinia: a ło włoskie to dobre kobiety/taborety/włoszczyzna/pizza( niepotrzebne skreślić) i vice versa, ja co prawda nie jeździłem w sposób normalny na VTR SP, tylko dookoła szopy, ale już sama pozycja nie bardzo dla takiego karakana jak ja( 173 w kapeluszu :icon_mrgreen: )pasowała, brakowało mi do pewnego podparcia stopą, co powodowało u mnie ustawiczną dawkę adrenaliny/stresu, ponieważ narażałem się w ten sposób na śmiech widowni( ooo tyle lat jeździ, a kółka nie potrafi...), zrozumiałem w końcu na choooj mnie taka zabawa...i nie zrobiłem testu.

To wszystko z mej strony, lepiej niech się wypowiedzą właściciele/użytkownicy, może naświetlą bliżej sprawę : a jak się panie na tem cudzie jeździ????

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw musi kupić RSV4 Fact., dopiero chyba potem RSV 1000 będzie na handełe, ostatnio z nim rozmawiałem, to mówiąc o sprzedaży RSV 1000 miał łzy w oczach a to twardy chłop jest :rolleyes: ...

Dam znać jakby co w dziale sprzedam czy cóś...

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie - każdemu na czym innym się będzie lepiej jeździło, przykładowo SP2 i RSV - niby oba to superbike'i, oba v2 - ale oba się mocno różnią. Najlepiej przejechać się na tym i na tym i zdecydować :)

 

MSI - jak chcesz to przejedziesz się moją Tuono - stwierdzisz, czy silnik i heble Ci pasują - bo pozycji takiej na RSV niestety na Tuono nie ma także tego nie sprawdzisz :)

 

BTW - jestem po czyszczeniu przedniej zawiechy i wymianie oleju, i zaczynam samemu majsterkować z zawieszeniami - wczoraj spędziłem 3 godziny w garażu, i już dzisiaj na drodze czuję efekty. Zmieniając praktycznie wszystkie parametry ustawień, mocno zmieniłem prowadzenie moto - jutro w Lublinie sprawdzi się, czy lepiej czy gorzej :)

 

Na przykład jestem w szoku, jak zmieniło się hamowanie przodem - moto mniej nurkuje, a mi się wydaje że to siła hamowania jest mniejsza i mocniej wciskam klame - co kończy się stopalem albo poślizgiem opony na zimno - co mnie spotkało rano...

 

I jeszcze jedno - duże v-2 strasznie zjada łańcuch i opony... Ja odkąd mam Tuono - kilka miesięcy - już doszedłem przez 7 tysięcy km. od praktycznie początku skali naciągu łańcucha ( był od nowości - jak kupiłem to miał ok. 10.000 km ) do - teraz już końca skali. Masakra. Ale coś za coś.

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie - każdemu na czym innym się będzie lepiej jeździło, przykładowo SP2 i RSV - niby oba to superbike'i, oba v2 - ale oba się mocno różnią. Najlepiej przejechać się na tym i na tym i zdecydować :)

 

MSI - jak chcesz to przejedziesz się moją Tuono - stwierdzisz, czy silnik i heble Ci pasują - bo pozycji takiej na RSV niestety na Tuono nie ma także tego nie sprawdzisz :)

 

BTW - jestem po czyszczeniu przedniej zawiechy i wymianie oleju, i zaczynam samemu majsterkować z zawieszeniami - wczoraj spędziłem 3 godziny w garażu, i już dzisiaj na drodze czuję efekty. Zmieniając praktycznie wszystkie parametry ustawień, mocno zmieniłem prowadzenie moto - jutro w Lublinie sprawdzi się, czy lepiej czy gorzej :)

 

Na przykład jestem w szoku, jak zmieniło się hamowanie przodem - moto mniej nurkuje, a mi się wydaje że to siła hamowania jest mniejsza i mocniej wciskam klame - co kończy się stopalem albo poślizgiem opony na zimno - co mnie spotkało rano...

 

I jeszcze jedno - duże v-2 strasznie zjada łańcuch i opony... Ja odkąd mam Tuono - kilka miesięcy - już doszedłem przez 7 tysięcy km. od praktycznie początku skali naciągu łańcucha ( był od nowości - jak kupiłem to miał ok. 10.000 km ) do - teraz już końca skali. Masakra. Ale coś za coś.

 

Dzięki wielkie za propozycję :) , z wielką chęcią sprawdzę jak śmiga ta V-ka 65 st. Aprilli. Hamulce i zawiasy to z pewnością kosmos w porównaniu do mojego.

Zdecydowanie warto pobawić się z zawieszeniem. Ja raptem zwiększyłem napięcie wstępne tyłu o jeden obrót śruby (trochę miałem za duży sag) i jest kompletnie inna jazda przed, w trakcie i na wyjściu z winkla.

Przed zżeraniem opon, napędu, nagłymi uślizgami tylnego koła, paleniem nierozsądnych ilości wachy nie musicie mnie przestrzegać. Przerabiam te tematy cały czas :) . V-ki to motocykle dla mnie, nie będę jeździł żadnym R1 ani FireBlade'em.

Edytowane przez MSI

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie, sam jestem ciekaw, np. w 999 opony starczają na ok. 6000 km, łańcuch ok.15-20000 km, w 1098 opony starczają na 3000 km, a łańcuch też 15-20000 km, brat jeździ Aprilką bokami i opony starczają na 6000- 7000 km, ale kiedyś zjechał supermiękką w niecałe 2000 km, łańcuch 20000 km, ciekawe jak w V-2 japończykach?

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej bardzo podobnie, zależy jak miękka opona. W końcu V2 to V2, zwłaszcza 1000 ccm , musi zeżreć swoje. Pewnie SV650 jest bardziej humanitarna.

Edytowane przez MSI

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rano zrobię foty to wrzucę, będzie dla potomnych - żeby widzieli co to jest hardkorowa jazda na hardkorowej oponie z uciekającym tyłem w każdym lewym zakrecie i wyłaniającymi się z czeluści drutami :icon_biggrin:

 

Trochę mi było głupio przed tymi ludzmi, co chyba nie ogarniali czemu potem już całkiem lewe zakręty brałem na cipke - na kwadraciaka a prawe normalnie. No ale jak już się przyjechało to pasowało trochę pojeździć - coś tam się udało, tym bardziej że nawinięte 150km prawie z flakiem z tyłu. Co za stresa miałem dzisiaj tylko ja wiem - ale mylić się jest domeną ludzką :icon_biggrin: Więcej z oponą w tym stanie nie pojadę - bo jednak nie wytrzyma :icon_biggrin:

 

P.S. Takie coś mnie zainteresowało - ale to majątek...

http://www.speed-sports.com/motorcycles/aprilia_models/Tuono_Racing.html

http://www.motorbikestoday.com/news/Articles/aorilia_tuono_racer.htm

http://my.opera.com/surfmonkey/albums/show.dml?id=21284

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, a jak się ma Ducati 748 do Hondy i Aprilii? Podejrzewam, że mocy mu nie brakuje i powinien być lżejszy i zwinniejszy, więc fun pewnie też ogromny. Tylko, że to zajwisko na naszych drogach, niemalże niedostępne (już prędzej dorwać chyba 916/996/998). Domyślam się, że jeśli chodzi o dostępność/koszt części i serwis to wypadnie najgorzej.

 

Matko, jakie cudo: http://otomoto.pl/ducati-748-748s-desmoquatro-M2514406.html

Edytowane przez MSI

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...