Skocz do zawartości

Yamaha yzf 750 r 93r problem z głowicą


Lidkus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko ok, ale zawory byly poza tolerancja i przelozenie ma 16/45 a powinno byc chyba 16/43

 

Ogolnie nie czuc tych 125km...

 

 

Wydaje mi sie ze moja zzr 600 lepiej sie wkrecala ;)

 

Mam nadzieje ze po tych regulacjach odzyje

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepienie w gownie. po raz kolejny dziwie sie Wam - Panowie, ze wspieracie taki temat. glowica do wyrzucenia - koles kosmita. amen.

 

I to by było na tyle ale nie może mu mu zabronić prac doświadczalnych o ile to jest jego motocykl a nie kolegi :icon_biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update

 

Rozpielem zawory wydechowe, wkladajac sznurek w otwor swiecy, wyciagnelem gorna czesc glowicy oraz wyciagnelem szklanke.

 

Teraz pytanie do posiadaczy tego motocykla wiecie jak ustawic w nim rozrzad?

Wg serwisowki mam inne walki,dociski... nie ma czegos takiego jak np na walkach otworow i kresek do ustawienia rozrzadu.

Jedynie co sie zgadza to oznaczenia "T" na wale.

 

Dodam ze jesli w tym motocyklu posypie sie glowica wstawie od thunderaca lub fzr1000. Takze nie piszcie prosze ze mam to wywalic.

 

 

Moj blad znalazlem jak ustawic rozrzad, w serwisowce jest 3 razy podane ustawienie rozrzadu dla bodajze 3 typow silnikow....

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Lidkus

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chcesz robić tą robotę dwa razy bo chcesz oszczędzić 300zł za używaną głowicę i uszczelkę to twoja sprawa. Ta głowica lada moment zrobi bum! Tłok przywali w zawór i oby tylko na krzywym zaworze się skończyło.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Pomysł Lidkusa wcale nie jest taki do końca beznadziejny. Oby tylko zachował odpowiednią ilość staranności i fachowości. Na exupworldwide.com czytałem kiedyś co można zmienić yzf1000 <=> yzf750 żeby chodziło.

 

Pozostaje mi życzyć powodzenia i czekam na relację z przeszczepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po naprawieniu ZZRa poczuł moc i robi dalej :buttrock:

A po czym wnosisz ze naprawil :). Jak na razie wiadomo tylko ze kupil wal na ebayu, a czy ten wal mu pochodzi w starym piecu to juz inna historia.

Edytowane przez Limo

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Pomysł Lidkusa wcale nie jest taki do końca beznadziejny. Oby tylko zachował odpowiednią ilość staranności i fachowości. Na exupworldwide.com czytałem kiedyś co można zmienić yzf1000 <=> yzf750 żeby chodziło.

 

 

 

To nie jest zły pomysł bo robiliśmy coś takiego kilka lat temu w FZR1000, bez zdejmowania głowicy i wyjmowania silnika z ramy. Przełożyliśmy górną część głowicy z YZF1000. Do rozpięcia zawórów wystarczył tłok w GMP, tam i tak jest tylko ok 2mm przestrzeni.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...