Skocz do zawartości

szynszyll

Forumowicze
  • Postów

    592
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O szynszyll

  • Urodziny 10/13/1977

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    rzeszow

Osobiste

  • Motocykl
    xtz750
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6200322
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia szynszyll

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych (19/46)

5

Reputacja

  1. Hej Zakrec do mnie jutro tj czwartek kolo 10-12 rano. Bede na kompie i bede mial przed oczami instrukcje. teraz pisze z telefonu. Cos wymyslimy. 504 903 149. tu lezy instrukcja do gt 125 250 http://files.hyosungmotorsusa.com/GT125_250_Service_Manual.pdf
  2. uszczelke masz tu: http://www.cheapcycleparts.com/oemparts/a/yam/500474f2f8700209bc797eac/cylinder-head w kazdym salonie yamahy kupisz plus polecam Loctite 5910 silnika napewno nie trzeba ruszac w ramie i da sie to wymienic 'z gory'
  3. kolejny specjalista sie znalazl. bedzie mierzyl napiecie na cewce zaplonowej. a zapoznales sie kolego Buber ze schematem tego GT 250 ze wypisujesz takie herezje? no to sie mu przygladnij i odpowiedz mi co sie stanie jak podasz na wejscie cewki 12v z akumulatora przez przekaznik czy jak sobie tam wymysliles w tym konkretnym motocyklu. http://www.fotoszok.pl/upload/f64b0c0f.jpg a teraz masz schemat z GS 500 E http://bbburma.net/Scans/Haynes_WiringDiagram_US_90-96.jpg to ja Ci odpowiem co sie stanie: rozpierdoli cewke z wielkim hukiem widzisz roznice w tych schematach? no to jak nie widzisz to dla innych napisze, zeby sobie ludzie dzieki Twoim radom nie psuli motocykli. w GT250 cewka jest na stale polaczona z masa - krotki impuls 12v pochodzi z modulu i jest 'masowany' do ramy w GS500e cewka ma na stale podane 12v na wejscie i mase podaje w odpowiednim momencie modul i to jest ZASADNICZA roznica. lapiesz? autorowi postu moge napisac, ze winny moze byc modul lub cewka impulsatora ze wskazaniem na modul bo cewka impulsatora jest jedna wspolna dla obu cylindrow a to modul przesuwa iskre w fazie. oczywiscie sprawdzic nalezy wszystkie polaczenia i kontakt wyjscia cewek zaplonowych z rama.
  4. nissin, sbs, vesrah, brembo - do wyboru do koloru ja vesrah-y bardzo lubilem zawsze w roznych moto
  5. znajdz w swojej okolicy kogos kto jezdzi na bokserze bmw i sie przejedzie Twoim motocyklem. a Ty najlepiej przejedz sie Jego jak Ci pozwoli. uklad przeniesienia napedu w bmw mowiac delikatnie jest 'specyficzny'. jezeli odczucia beda ponad przecietnie zle to pozostaje Ci darcie calego ukladu napedowego i szukanie przyczyn. nie Ty pierwszy i nie ostatni... tu jest tego 30%: http://forum.bmwmotoklub.pl/viewforum.php?f=16&sid=2badfff25c9fdf0c4e9eb4d93bd58bb7
  6. bez wyciagniecia silnika na pewno tego nie da sie zrobic. co do rozpolawiania to nie jestem pewien.
  7. tu masz czesci: http://www.cmsnl.com/ powinno sie dac wymienic
  8. ja od siebie dodam taki maly patencik. uszczelki z papieru/kregielitu/tekturki czy co by to nie bylo nie ma potrzeby smarowac przy nie zniszczonych deklach zadnym uszczelniaczem. warto natomiast z obu stron nasmarowac je smarem sylikonowym - nie uszczelniaczem a smarem - zeby przy ewentualnej ponownej rozbiorce ladnie i bez zniszczen odeszly od karteru/dekla. w fabrykach skladaja to na sucho i po jakims czasie uszczelka przywiera i drze sie przy sciaganiu dekla. a tak - jak placek w foremce posmarowanej maslem - pstryk i odkleja sie ;)
  9. masz tak zwany mlodzienczy chorobowy 'zespol stroiciela fortepianow'. slyszysz rozne niepokojace rzeczy dobiegajace z silnika. w postaci ostrej skutkuje to marnowaniem pieniedzy na nieuczciwych mechanikow i zbedne czesci. z czasem mija. cierpliwosci :)
  10. ola kids! chwile mnie nie bylo bo mi jeden taki podniosl cisnienie, ale to juz tzw. przeszlosc. co do tematu to dla potomnosci wrzucam, bo wynik z tego forum wyswietla sie jako pierwszy w google. a wiec: NIECH WAS REKA BOSKA BRONI PRZED WYKRECANIEM NAPINACZA ROZRZADU W RZEDOWYCH CZWORKACH!!! mam wlasnie na podnosniku XJ900 z 1998 po takiej operacji. na chwile obecna na 100% ugiete zawory wylotowe na 3 i 4 cylindrze. co dalej okaze sie po zdjeciu glowicy. ponizej fotka dla niedowiarkow: wylot z 4 cylindra. http://www.fotoszok.pl/upload/5a347114.jpg
  11. moj blad - chodzilo mi o 3 cylinder - ten ktory ma 9,5 - jezeli pomiar byl wykonany prawidlowo i sprawnym, cechowanym miernikiem to jest to niepokojaco malo. jaki jest obecny licznikowy przebieg? jest jakas dokumentacja serwisowania motocykla?
  12. troche niepokojace jest to niskie sprezanie na trzecim cylindrze. zapisz obecne luzy zaworowe i niech sie kolega troche pokreci. po 1000 - 2000 km zerknij do zaworow. jezeli luzy - szczegolnie na 3 cylindrze - beda sie kasowac to mamy problem.
  13. zmierz jeszcze cisnienie w cylindrach - spotkalem sie z wypalonymi gniazdami w fjr przy zaskakujaco niskim przebiegu - fakt ze kierownik ostro dawal jej w palnik - ale i tak bylo to dziwne. jak sprezanie bedzie ok sprawdz bledy po kilkuset km.
  14. nie bedzie pasowal - to dwie rozne czesci to do cbf 600 ma numer oem PFKL552092 - szukaj czegos takiego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...