Skocz do zawartości

Zbyszekm

Forumowicze
  • Postów

    566
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Zbyszekm

  • Urodziny 09/30/1982

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motocykle, mechanika, elektronika
  • Skąd
    Maków Mazowiecki

Osobiste

  • Motocykl
    brak...
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3972263
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Zbyszekm

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych (19/46)

1

Reputacja

  1. Retro sport z hałaśliwym silnikiem. Prosta konstrukcja. Dość dobre prowadzenie, pozycja za kierownica pochylona więc niema mowy o wygodzie. Ogólnie wspominam z sentymentem. Wszystko jednak zależy od tego na jaki egzemplarz trafisz. poszukaj na Motogen, jest tam tekst Greedo z forum. Opisywał mój sprzęt. :D Wysłane z mojego BlackBerry Runtime for Android Apps
  2. Hmm, no to lipa. Mi to wygląda że ten spaw był pęknięty już wcześniej. Jeśli by to był TLs to bym był w stanie uwierzyć że "pękło po szlifie". Na pewno nie TLR. Patrząc na to z drugiej strony to bym poszukał właśnie TLS na padnięciu i zbudował go od podstaw, poprawiając zawiechę, zmieniająć silnik, hamulce.... Oj... rozmarzyłem się...
  3. WItam, mam problem z licznikiem po wymianie starego, uszkodzonego. czy ktoś z szanownych forumowiczów jest w stanie przetłumaczyć mi poniższe zdanie?? z góry dziękuję.
  4. wiem, czepiam się. Dziś jest to już zrozumiałe a wczoraj się nie znałem ?? A jeszcze jedno, co czyni tą powtórkę tematu taką wyjątkową że, wczorajsza jej wersja jest już w oczyszczalni a ta dzisiaj jeszcze nie??
  5. Do silnika czy do lag? A masz okienko do sprawdzania czy bagnet? Sprawdź w serwisówce, na 100% jest ile i nawet jakiego !! :icon_biggrin:
  6. Ja myślę że sprawę skopał sz.p. Kret z partnerką Garść Nakrętek... Czyś ty Oszalał?? Teraz to pewnie już rdzewieje na dobre. Nie, nie mam pojęcia jak to naprawić. a'propos 1 fotki przed czyszczeniem: O ku...a!!!!!
  7. Witam Prawdopodobnie obrotomierz przeszedł w tryb serwisowy i wskazuje ci to co się dzieje z ukł. wtryskowym. Przeczytaj w serwisówce. na przyszłość: LINK tak to kilka pustych postów i wróżenie z fusów.
  8. Ja bym zaczął od sprawdzenia bezpieczników. Następnie sprawdziłbym wtyczki czy są dobrze podpięte. Jakby to nie dało nic to bym sobie serwisówkę ściągnął i poczytał. Tam na 100% jest co i jak sprawdzać żeby dojść do sedna problemu. A jak nie to kolegów bym popytał. W ostateczności do elektryka bym zaprowadził.
  9. Witam, Pomysł Lidkusa wcale nie jest taki do końca beznadziejny. Oby tylko zachował odpowiednią ilość staranności i fachowości. Na exupworldwide.com czytałem kiedyś co można zmienić yzf1000 <=> yzf750 żeby chodziło. Pozostaje mi życzyć powodzenia i czekam na relację z przeszczepu.
  10. 125KM, też miałem taką :icon_biggrin: ale łączenia tej głowicy to nie pamiętam w tym miejscu.
  11. Cześć, Napisz jaki masz kod modelu to powiemy czy jest zblokowana. Kiedyś miałem w ręku dwie głowice ale nie pamiętam czy obydwie miały zwężki w kanale wydechowym.
  12. Witam, Robienie czegokolwiek w YZF 750 w silniku w ramie, przypomina mi kawał o ginekologu co wymieniał w samochodzie chłodnicę przez rurę wydechową. Wyciągaj go na stół i do dzieła. Filozofia centralizacji masy skutecznie utrudnia robotę "w kupie". Wspomnę jeszcze że posiadam silnik do w.w. motocykla ale już nie kompletny. Głowicy brak i zatarta panewka na jednym korbowodzie. Może jednak coś innego Cię zaciekawi. Pisz na PW. Pozdrawiam i powodzenia.
  13. Witam, Nie jestem pewny co do twojego pomysłu czy się uda. Jeśli fizycznie uda cię wcisnąć nowe doloty to co jeśli elektryka nie da rady? najlepiej poszukaj na jakimś dedykowanym forum. Ja znam tylko jedno tzn. tlzone.net. Mają taki dział który na 100% cię zaciekawi a mianowicie Frequent TL mods. A co do identyczności silników to nie są bliżniakami, np. sprzęgła mają inne ;) PS. Czemu nie zmienisz od razu całego silnika? będzie pewniej i "ciekawiej"
  14. Słuszne pytanie, nie spotkałem się jeszcze żeby YZF była aż tak zdławiona. Skąd masz takie informacje? Polecam chwilę poczekać aż ktoś bardziej doświadczony się odezwie.
  15. Witam Prawdopodobnie do wyjęcia będą zwężki w kanale dolotowym i/lub wydechu. Dodatkowo możliwe że trzeba będzie obejrzeć gaźniki, pod kątem dysz i ich rozmiaru. Dalej też do sprawdzenia CDI. Szczegółowych informacji szukaj na sieci. Jest tego trochę ale zazwyczaj w obcym języku. PS Mówimy o YZF750? w profilu masz FZ750.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...