Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

IMO jeśli się nie ma jakiegoś dojścia, to kupowanie używanych opon (alledrogo) typu D211 / Diablo Supercorsa mija się totalnie z celem. Same popalone / pozdzierane szroty -.- Jedyne, co wygląda 'spoko' i jest tego dużo, to Raceteki. Tak więc w tym sezonie zdaję się totalnie na nie. Zobaczymy co będzie szczerbaty.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z powyższych to ja bym wybrał te Dragony, po fotkach wyglądają najlepiej. Reszta szału nie robi, delikatnie mówiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

Ja jeździłem już parę razy spory kawałek w ciągłym, mocnym deszczu po drodze na D211GP, nabitych po 2,3 bar na zimno. Jakoś jechałem, dużej lipy nie poczułem, wiadomo obroty niższe, hamowanie i przyspieszanie z wyczuciem, na łukach jakoś się ten motocykl trzymał drogi. Jednak na torze to bym im szansy nie dał - to wyspecjalizowane gumy, nie na takie warunki pogodowe.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

D211 testowałem na mokrym torze i nie powielajcie mojego błędu bo skończyło się tak jak miłao, czyli glebą. Na tej oponie robiłem trasę W-wa - Gdańsk w totalną ulewę i to była walka o przetrwanie. Porównując tą samą trasę i warunki gdzie leciałem na Michale Pilot Power 2CT, to w deszczu różnica kosmiczna na korzyść MPP. Na torze jednak D211 to moja ulubiona opona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panie i panowie, mam przed sobą porównanie opon sportowych w gazecie motocykl i cholernie się zastanawiam, jak to jest z tymi oponami . Ciekawi mnie jak to jest, że w tamtym roku sportec m5 miał 3 miejsce, a w tym ma ostatnie,sportsmarty w tamtym zwyciężyły, a teraz mają 5 miejsce (przedostatnie), power pure (w tym roku z oznaczeniem D - może to całkiem inny gumy, nie wiem) teraz są lepsze niż rok temu . Doszły nowe Bridgestony s20 które zwyciężyły, sport attacki 2, mają drugie miejsce i pirelka diablo rosso II zajęła 3 miejsce(jest najlepsza na torze). Może testy inaczej się odbywały, inne motocykle testowały, a może to są odczucia tylko kierowców . Czy też jest tak, że co rok coś się zmienia w tej samej oponie, albo konkurencja tak bardzo idzie do przodu ? Ma Ktoś jakąś wiedzę na ten temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie opon to podzielę się doświadczeniem z ostatnich dni: pierwszego dnia jeździłem na D211 (ciśnienie zimnych: tył 1,4 bara, przód 2,0 bary), drugiego dnia treningów założyłem Dunlopy D212 (ciśnienie zimnych: tył 1,1 bara, przód 2,2 bara) i jestem w szoku, jak to się trzyma. Nie mam koców i realnie opony zagrzewałem przez 1 okrążenie, tak naprawdę mocniej odkręcałem już w połowie pierwszego, ale czuć było, że guma idzie uślizgiem. Po 1 kółku, jak za dotknięciem magicznej pałki opona stawała się mega stabilna i od drugiego kółka jechałem już pełną łychą. Opony polecam, osobiście mam wrażenie, że trzymają ciut lepiej od D211, ale też D211 miałem w rozmiarze 190, a D212 w rozmiarze 200, wiec może stąd ta różnica. Najważniejsze jednak jest to, że motocykl wydaje się bardziej stabilny przy odwijaniu manetki i jakby lepiej się "wgryzał" w asfalt przy dużym złożeniu. D211 troszkę mi odpływały (szczególnie czuć było "niepewność" po starciu boków, bo opona straciła profil i motocykl zaczął się dziwnie składać w zakręcie - jakby chciał się przewrócić do wewnątrz łuku, ale to pewnie normalne na zużytych gumach). Natomiast na D212 motur szedł jak po szynach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to wszystkie opony sportowe są dobre. I tyle. Trzeba chyba kręcic sporo poniżej 1.40 żeby wyłapywac już takie naprawde niuanse która jest o 0,1 % lepsza od innej w czymś tam.

 

Ja drugiego dnia jeździłem na tak zużytych metzelerach że szok, nie to że nie było bieżnika - nie było już prawie gumy z boku bieżnik to już dawno znikł, ale i tak dosyc dobrze czułem te opony i kręciłem na nich super czas mimo tego że ciągle odpływała. To oznacza że prawie w ogóle jej nie wykorzystałem jak była w pełnym wdzięku, skoro na kompletnie zużytej jechałem 2sek gorzej niż na dobrej...

 

p.s. nie polecam metzelerów - schodzą 2x szybciej niż dunlop

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...