pork Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 IMO jeśli się nie ma jakiegoś dojścia, to kupowanie używanych opon (alledrogo) typu D211 / Diablo Supercorsa mija się totalnie z celem. Same popalone / pozdzierane szroty -.- Jedyne, co wygląda 'spoko' i jest tego dużo, to Raceteki. Tak więc w tym sezonie zdaję się totalnie na nie. Zobaczymy co będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 A według mnie płacić prawie 300zł za używaną oponę to gruba przesada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 WitamPrzeszukuje już jakis czas internet i jak narazie znalazlem to: 1.http://allegro.pl/20...2229108620.html2.http://allegro.pl/20...2225412079.html3.http://allegro.pl/20...2225412079.html4.http://allegro.pl/19...2225704779.html5.http://allegro.pl/20...2217934722.html6.http://allegro.pl/19...2216665762.html7.http://allegro.pl/19...2210459057.html Które z nich są najlepsze? Które wybrać ? A Może macie jakieś wlasne propozycje?Z powyższych to ja bym wybrał te Dragony, po fotkach wyglądają najlepiej. Reszta szału nie robi, delikatnie mówiąc. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Ciekawostka odnośnie D211GP "How many Heat Cycles can I get out of a tire?" http://dunlopracing.com/technical-info/#HC Czyli wychodzi na to, że Dunlopów problem nie dotyczy. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 No kurde ciekawe. W sumie dobrze, jedno zmartwienie podczas jazdy jakby mniej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Ciekawostka odnośnie D211GP "How many Heat Cycles can I get out of a tire?" http://dunlopracing....hnical-info/#HC Czyli wychodzi na to, że Dunlopów problem nie dotyczy. To to sie powinno tyczyć wszystkich opon. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Houk.Mam mocne postanowienie jechać na kolejny trackday bez względu na warunki pogodowe. Tak się zastanawiam - latał ktoś po mokrym torze na D211/Racetekach? Jeśli tak, to z miejsca gleba, czy coś tam szło podziałać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Nie za bardzo. Juz lepiej Pilot power. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Ściślej - mam te gumy, tylko nie trafiłem jeszcze na kiepską pogodę. Dlatego jestem ciekaw czy ktoś przerabiał taki temat, i jakie były wrażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Ja jeździłem już parę razy spory kawałek w ciągłym, mocnym deszczu po drodze na D211GP, nabitych po 2,3 bar na zimno. Jakoś jechałem, dużej lipy nie poczułem, wiadomo obroty niższe, hamowanie i przyspieszanie z wyczuciem, na łukach jakoś się ten motocykl trzymał drogi. Jednak na torze to bym im szansy nie dał - to wyspecjalizowane gumy, nie na takie warunki pogodowe. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Na 211 po przesychającym pojedziesz, po kałużach nie, ze wzgledu na brak nacięć dochodzących do krawedzi opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazej33 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 D211 testowałem na mokrym torze i nie powielajcie mojego błędu bo skończyło się tak jak miłao, czyli glebą. Na tej oponie robiłem trasę W-wa - Gdańsk w totalną ulewę i to była walka o przetrwanie. Porównując tą samą trasę i warunki gdzie leciałem na Michale Pilot Power 2CT, to w deszczu różnica kosmiczna na korzyść MPP. Na torze jednak D211 to moja ulubiona opona :) Cytuj http://blazej33.op11.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Panie i panowie, mam przed sobą porównanie opon sportowych w gazecie motocykl i cholernie się zastanawiam, jak to jest z tymi oponami . Ciekawi mnie jak to jest, że w tamtym roku sportec m5 miał 3 miejsce, a w tym ma ostatnie,sportsmarty w tamtym zwyciężyły, a teraz mają 5 miejsce (przedostatnie), power pure (w tym roku z oznaczeniem D - może to całkiem inny gumy, nie wiem) teraz są lepsze niż rok temu . Doszły nowe Bridgestony s20 które zwyciężyły, sport attacki 2, mają drugie miejsce i pirelka diablo rosso II zajęła 3 miejsce(jest najlepsza na torze). Może testy inaczej się odbywały, inne motocykle testowały, a może to są odczucia tylko kierowców . Czy też jest tak, że co rok coś się zmienia w tej samej oponie, albo konkurencja tak bardzo idzie do przodu ? Ma Ktoś jakąś wiedzę na ten temat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Odnośnie opon to podzielę się doświadczeniem z ostatnich dni: pierwszego dnia jeździłem na D211 (ciśnienie zimnych: tył 1,4 bara, przód 2,0 bary), drugiego dnia treningów założyłem Dunlopy D212 (ciśnienie zimnych: tył 1,1 bara, przód 2,2 bara) i jestem w szoku, jak to się trzyma. Nie mam koców i realnie opony zagrzewałem przez 1 okrążenie, tak naprawdę mocniej odkręcałem już w połowie pierwszego, ale czuć było, że guma idzie uślizgiem. Po 1 kółku, jak za dotknięciem magicznej pałki opona stawała się mega stabilna i od drugiego kółka jechałem już pełną łychą. Opony polecam, osobiście mam wrażenie, że trzymają ciut lepiej od D211, ale też D211 miałem w rozmiarze 190, a D212 w rozmiarze 200, wiec może stąd ta różnica. Najważniejsze jednak jest to, że motocykl wydaje się bardziej stabilny przy odwijaniu manetki i jakby lepiej się "wgryzał" w asfalt przy dużym złożeniu. D211 troszkę mi odpływały (szczególnie czuć było "niepewność" po starciu boków, bo opona straciła profil i motocykl zaczął się dziwnie składać w zakręcie - jakby chciał się przewrócić do wewnątrz łuku, ale to pewnie normalne na zużytych gumach). Natomiast na D212 motur szedł jak po szynach. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 W sumie to wszystkie opony sportowe są dobre. I tyle. Trzeba chyba kręcic sporo poniżej 1.40 żeby wyłapywac już takie naprawde niuanse która jest o 0,1 % lepsza od innej w czymś tam. Ja drugiego dnia jeździłem na tak zużytych metzelerach że szok, nie to że nie było bieżnika - nie było już prawie gumy z boku bieżnik to już dawno znikł, ale i tak dosyc dobrze czułem te opony i kręciłem na nich super czas mimo tego że ciągle odpływała. To oznacza że prawie w ogóle jej nie wykorzystałem jak była w pełnym wdzięku, skoro na kompletnie zużytej jechałem 2sek gorzej niż na dobrej... p.s. nie polecam metzelerów - schodzą 2x szybciej niż dunlop Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.