rom996 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 dzieki za info. Westt, rozumiem ze to jest zdjecia pelnego przelotu? pytalem bo kolega kupil w niemczech i w papierach ma 98KM a wlasciciel nic na ten temat nie wiedzial. a swoja droga za Firestorma z 1997r, fakt ze w bdb stanie musial dac 2,5 tys euro. u nas takie chodza chyba po 7tys zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 maatiaas -Wysusz te cewki z kablami gdzieś na grzejniku,jeśli dalej będzie przebicie to musisz wymienić te cewki.Nie izoluj to nic nie pomorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał P Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 A ta VTR jest popowodziowa?Wilgoć w kablach, fajkach i cewce może się wziąć:-z jazdy w długim deszczu(ulewie)-z garażu w którym jest wilgoć-z tego, że motocykl był na zimę przykryty pokrowcem(tandetnej firmy)lub pod materiałem(np prześcieradło)Motocykl słabo "oddychał" przez co weszła wilgoć w przewody i nie tylko. O ile z fajek łatwo się pozbyć-wystarczy spryskać np WD40, warto też wygrzać świece, chyba że motocyklem tyle najeżdziłeś by chłodnica się załączyła No i jestem już po pierwszej przejażdżce na nowej zębatce :D100km/h na 6 biegu przy około 3300obr/min Resztę testów odnośnie przekłamań licznika, spalania motocykla i poruszania się na trasie jak i w mieście w sobotę, na otwarciu sezonu nad morzem Bałtyckim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 100km/h przy 3300obr to by mniej wiecej pasowalo tylko dlaczego przy nie standartowej zebatce?. dalej pozostaje zagadka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał P Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Yuby - mam prośbę, przestań się panoszyć i nosa zadzierać. Do każdej osoby, która piszę "o pomoc" masz jakieś "ale" w sensie doczepki. Jestem na tym forum kilka lat i zawsze musze CZYTAĆ Twoje dyrdymały-wkurza mnie to. Weź się przewietrz na swoim moto i czasem sobie odpuść zbędne komentarze. Co do zębatki - nie wiem czemu tak jest, ale jest poprawa i to mnie cieszy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 panowie pomożecie z tą moja nieszczesną vtrą, dzisiaj ściągnałem fajki i kręciłem rozrusznikiem , gdy fajki sa gołe tzn bez swiec kręcąc rozrusznikiem iskra skacze po cewce i bije do ramy ... czy cewka powinna byc jakoś odizolowna od ramy ? problem pojawia się na obydwu cewkach.... czy problemy z iskrą moga powodować strzelanie w tłumik ? nawet przy 3 tysiącach obrotów ? dzięki za pomioc Rób tak dalej to będziesz miał nie tylko cewki do wymiany ale i moduł zapłonowy :) Jak chcesz sam grzebać to najpierw poczytaj bo sobie narobisz bigosu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radomenes Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 (edytowane) Zawory i silnik mam w dobrym stanie, robiłem głowice 2 lata temu. MOze synchro by sie przydało ale motocykl zmienił swoja charakterystyke po zebatkach. silnik moze jechac na najwyzszym biegu te 3800 ale to nie to. od 4 idzie jak trzeba, ale gadalem ze znajomymi co maja vtr i oni jada np 100-120km/h na 6 biegu a ja musze na 4, bo na 6 mialbym 1,5-2 tys obrno u mnie się nie da na 6 biegu tyle jechać. 4tys obrotów to u mnie kolo 140i więcej km/h jak w trasie lecialem 100-140km/h to mi srednie spalanie wyszlo 9l i wcale nie krecilem. ponizej 140km/h nie da sie jechac na 6biegu. Pytanie - jakie sa oryginalne? bo w manualu nie znalazłem a w ogloszeniach na allegro wiekszosc proponuje 16 i 41 -i ja tyle mam, a przed wymianą nie wiem ile mialem, bo robil to mechanik a sprawa wyszla po kilku miesiacachZawory i silnik mam w dobrym stanie, robiłem głowice 2 lata temu. MOze synchro by sie przydało ale motocykl zmienił swoja charakterystyke po zebatkach. silnik moze jechac na najwyzszym biegu te 3800 ale to nie to. od 4 idzie jak trzeba, ale gadalem ze znajomymi co maja vtr i oni jada np 100-120km/h na 6 biegu a ja musze na 4, bo na 6 mialbym 1,5-2 tys obra ja nadal mam problem taki, że kolega jezdzi 100km/h na 6 biegu a ja wtedy mam 1,500obrotów. Raz piszesz że masz 140 km/h na 6tym biegu przy 4tys/obr drugi raz j.w. czyli 100 km/h przy 1,5 tys obr (z prostego prawa matematyki jeśli twoja 6tka nie jest progresywna to przy założeniu 1,5 tys/obr 100km/h przy 3tys powinieneś mieć 200 km/h, a przy 4,5tys obr 300 km/h Innym razem piszesz, że masz przy 4 tys 140 km/h to przy 2 powinieneś mieć 70 km/h - Jeśli tak nie jest to masz luźne tłoki i zmień sprzęgło :) LOL ŚMIECHU WARTE TE TWOJE PROBLEMY skoro nie umiesz ich opisać. Więc "Skończ waść, wstydu sobie oszczędź" Edytowane 14 Marca 2012 przez radomenes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Witam drogich kolegów :))Mam takie zapytanie. A wiec, po kupnie motocykla jeździł jak głupi ;D na koło rwał jak szalony, ale nagle poczulem ze tak srednio jeździ i teraz pytanie, czy moze to być powód rozregulowania sie gaźnikow ? i czy dam rade sam z waszą pomocą sobie to wyregulować? bo nie chce dawac do mechanika poniewaz chce sie czegos nauczyc a nie byc dalej zieloniutki. Czy moze rozebrac i zobaczyc jak tam gazniki wygladaja? czy moze cos wpadlo jakis syfek ? LwG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Witaj. Ale "tak średnio" to nie wiadomo co masz na myśli , rozumiem że stracił wigor ? moc? w całym zakresie ? na ciepło ? na zimno? szarpie ? nie szarpie ? dławi ? chodzi równo czy może nie równo ? I jeśli jesteś zieloniutki a chcesz się czegoś nauczyć , to podjedź do dobrego mechanika i poproś go żebyś mógł patrzeć mu na ręce gdy będzie robił serwis Twojej VTR i żeby pokazał Ci mniej więcej co z czym i go czego ... Pzdr :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 http://vtr1000.de/forum/showpost.php?p=451755&postcount=17 proponuje jednak zajrzec do filtra powietrza po zimie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał P Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 No i jestem po latanku. Licznik o ile przekłamuje to może o 2km/h a sprawdzałem na 3 licznikach -kolegów z którymi jezdziłem. Przyspieszenie jak turbo po zmianie zebatki, spalanie tez wróciło do normy i jest zajefajnie. W De mam Wasze komentarze na temat mojego moto i mnie. Sporo tu siedzi lamusów co tylko czepiac się potrafia i zero pomocy=a forum z założenia jest chyba tematycznie podzielone aby sobie pomagać a nie z ironia docinać. Nie wiem czemu mam inne zebatki niż Wy, ale i w serwisówce nie znalazłem że powinno byc tak-jak ma wiekszośc z Was, może mam inną wersje i tyle.Dziękuję tym co naprawde chcieli pomóc i do nich kieruje kolejne pytanie - jaki akumulator do VTR? kupiłem 2 lata temu bezobsługowego EXIDE (jakoś tak się piszę) 12V10Ah ale zaczął puszczać kwas. No i teraz pytanie jaką żelówke w niskiej cenie? bo podobno te aku AMG się nie sprawdzaja w VTR ze względu na pozycje akumulatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 (edytowane) Też mam EXIDE ale dopiero 8miesięcy ma trochę mnie zmartwiłeś.Akumulator YUASA kupisz na allegro za 180zł exide obecnie 150zł Edytowane 19 Marca 2012 przez westt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radomenes Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 EXIDE (jakoś tak się piszę) 12V10Ah ale zaczął puszczać kwas To sprawdź jak się pisze nazwę tego akumulatora, bo pewnie znów wprowadzisz zamieszanie, że to może kwas, a może woda cieknie, a może posikałeś się (jadąc 1000 obr/min z prędkością 200 km/h) i ścieka na akumulator. Co do pomocy technicznej to 12V10Ah i żeby się zmieścił - lamusie. I tak jak kolega YUBY napisał - proponuje zapoznać się z maualem do VTR - dostepna do pobrania na necie w wersji angielskiej. http://vtr1000.de/fo...55&postcount=17 proponuje jednak zajrzec do filtra powietrza po zimie Hehe - dowcipniś z tego chomika :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtkuuu Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 hahahaha, idealnie twój gusta muzyczny pasuje do tego druciarskiego podejscia %-) kończ waść, wstydu oszczędź %-) Cytuj http://www.bikepics.com/members/wojtkuuu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 :) ...witam...co do EXIDÓW to jest kilka wersji producentów tego aku...sam tę firmę ,,przerabiałem,, bo rzeczywiście puszczał kwas - na klemie - ,,zeżarł,,oczko +, a w drugim egzemplarzu leciał kwas na klejeniu obudowy z pokrywą i nie trzymał napięcia - w obu przypadkach reklamacja ale z małą kłótnią w sklepie/dwa podejścia...co do wyrobu tej firmy - nie kupować aku z napisem czerwonym: made in c...a oraz korki zamykające cele muszą być WKRĘCANE a nie WCISKANE...obecnie używam dalej EXIDA, pomoć tego lepszego i na razie prądu mi nie brakuje... :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.