rom996 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Ale jakie koszty się na to składają? Bo jak tylko paliwo i opony to coś drogo ten kilometr wychodzi. Nawet jakby dodać ubezpieczenie i serwisowanie to wychodzi drogo wg mnie. Chyba, że jeszcze bierzesz pod uwagę utratę wartości. Pozdr.F. niestety tylko koszty eksploatacyjne. pszeglad zerowy ( tzn po kupnie, motor uzywany) ok 2tys ( z kpl opon ) do tego 4 opony do tej pory -ok 2tys wymiany oleju co rok 7x150 -ok 1 tys regulacja zaworow,gazniki nowy lancuch- 1 tys plu wymiany klockow, swiec filtra pow dalo ok 7 tys zl. dalsze 11 tys to paliwo. a to wszystko daje 1,8 zl za kilometr ( bez utraty wartosci i pzu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jewon Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 (edytowane) Vector-wyczytane z serwisówki448ml oleju na kazdą lagępoziom oleju w ladze od górnej krawedzi lagi do poziomu oleju-130mmsprawdz od razu czy aby spręzyny nie sa juz za bardzo sciśniete-jeśli mają mniej niż 303,7mm to trzeba pomyslec o wymianiepozdro w sumie juz wiesz ale zostanie dla zainteresowanych w przyszłości Edytowane 2 Maja 2014 przez Jewon Cytuj http://www.bikepics.com/members/jewon/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Jewon, ale masz na myśli F? Bo ja pytałem o SP1, do której wchodzi 513 ml na lagę. Ktoś przerzucił temat z mechaniki i wywaliło temat - SP1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 A w hamulce nalej RBF660Tak, taki właśnie naleję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jewon Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 tak wszystko co wypisałem dotyczy firestorma,własnie nigdzie nie pisało że chodzi o SP-1ale też może kiedyś komus sie przyda Cytuj http://www.bikepics.com/members/jewon/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rocks Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Cześć, czy ktoś z Was czyścił może reflektor od środka? Czy da się go jakoś wyczyścić bez wyjmowania całej lampy? Albo ewentualnie czy wyjęcie lampy coś da - mianowicie czy da się ją łatwo rozkręcić czy trzeba cudować i rozklejać ją na gorąco? Jakiej żarówki bym nie kupił Xenon, Zenon, 1000% więcej światla - zero efektu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jewon Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 może to poprostu urok lampy z jedna żarówką H4??takie lampy zwłaszcza w starszych sprzętach nie powalają skutecznosciąu mnie jest podobnie jak u ciebie.rzadko mam okazje jazdy w nocy ale jakis czas temu mi sie zdarzyło i byłem przerażony.jazda po omackupodobnie miałem kiedys w thundercacie.pojedyńczy reflektor jedna zarówka H4 i w nocy był dramat z kolei inaczej sprawa sie miała w zx12,podwójna lampa,dwie zarówki i droga była oswietlona jak pas startowy przy lądowaniu samolotu :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/jewon/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rocks Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 A ktoś z Was próbował żarówki H4 LED? Widać coś w tym czy nic kompletnie? Nie mogę przeżyć tego światła :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radomenes Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 (edytowane) Z tego co znajomy mówi i poleca wszystkim to są a'la xenony ale takie z żarnikiem. Ja założyłem (mam okrągłą lapmę na H4) żarówkę 90/130W i mi w zupełności wystarcza :) Edytowane 4 Lipca 2014 przez radomenes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidwu Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Witam. Mam mały problem z VTR-ą. Dziś umyłem ją i zabrałem się za regulację świateł, bo świeciły po wiewiórkach, a nie na drogę. Wiedziałem że się trochę zejdzie z regulacją i podpiąłem prostownik żeby aku nie padł. Ale pech chciał pies przebiegł, szarpnął kable i zaiskrzyło na klemach (raczej się zwarcie nie zrobiło, ale spadła żabka minusowa) i spaliło bezpiecznik główny. I teraz co założę nowy, odpalę motor pochodzi ok 1 min zgaśnie i spali bezpiecznik ( regulator po tej minucie jest ciepły. Wiecie może czy mógł się spalić regulator?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek24 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Witam. Napisałem posta w jednym z tematów, ale nikt sie nie odzywa. Może tutaj ktoś pomoże ? http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/163925-vtr-1000-nie-wkreca-sie/page-2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek24 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Ile obrotów mają być wykręcone śróby pod gaźnikami (te przy pływakach, ale chodzi o te na zewnątrz) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Witam, motocykl to wspomniana w temacie Honda VTR 1000 F, rok 2000. Problem jest z bardzo głośno stukającym koszem sprzęgłowym, nie jest to tak jak w innych tematach szum, szmer tylko poprostu łomot zagłuszający muzykę dobiegająca z tłumików. Uprzedzając pytania, stukot ginie po wciśnięciu klamki sprzęgła. Eksperymentowanie z olejami nie pomogło, więc postanowiłem, że po zakończeniu sezonu się tym zajmę ale za wczasu chciałbym się wszystkiego dowiedzieć. Więc tak, co oprócz wymiany kosza na nowy można z tym fantem zrobić, bo chciałbym sprzedać ten motocykl i o ile ja już przywykłem do tego dźwięku to potencjalny nabywca może być poważnie zaniepokojony takimi odgłosami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Może wystarczy łożysko wymienic. Nity na koszu też masz rozwalone ? Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez mrswistak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Mam pytanie- czy ktos probowal spawac pokrywe od sprzegla albo ma jakies info na ten temat? a najlepiej jakby ktos mial taka pokrywe w calosci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.