Skocz do zawartości

Wysokie obroty


To_masz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

pacjent- Bandit 600, przebieg 68000km.

objawy- zatrzymuję się np. na światłach, wrzucam luz, a sprzęt sam często "podskakuje" ponad 2000 obr i tak sobie je nierówno trzyma. Ssanie wyłączone, sprzęt ciepły. Obroty wracają do swoich naturalnych(ok.1400) gdy manetkę dociskam mocno w stronę odwrotną do odkręcania gazu.

Serwis gaźników był robiony ok. 6000 km temu.

 

 

Recepta? Pomysły co to może być?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

synchro zrób i bedzie gites!

 

Synchro kolego nie ma nic z tym wspólnego.

 

U ciebie jest coś z linką, miałem coś takiego w zzr600 spróbuj ją popuścić, albo sprawdź jak zachowują się obroty pod wpływem kręcenia kierownicą w prawo, lewo do oporu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pomysły: :bigrazz:

1. źle ustawiony luz linki gazu

2. lewe powietrze (sprawdź szczelność króćców ssących)

3. synchronizacja gaźników

no i może wina pt. przebieg 68000km - różne rzeczy ulegają zniszczeniu/zużyciu po takim przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cyt.

 

jakie na przykład? oczywiście dotyczące opisywanego problemu.

 

na przyklad twarde jak diament slidery w gaznikach Mikuni ;]

 

ale ja stawiam na synchro

 

 

:evil: Wszyscy myślicie że synchro to "lekarstwo na wszystko" nie wiem nawet jak może być schrzanione synchro a on nie ma prawa wchodzić na aż 2tys wręcz przeciwnie chodził by na 1tys i to pewnie nie na wszystkie cyly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no koledzy czy to koncert zyczen ???

Jezeli czlowiek pisze ze obroty spadaja przy mocnym cofnieciu rollgazu, to znaczy ze tam nie ma luzu - pierwsza do sprawdzenia linka ciagnaca.

Jesli mimo tego dalej bedzie nie tak to szukamy co jeszcze moze byc przyczyna, ale pierwszy krok to linki.

Nie robimy drugiego kroku bez zrobienia pierwszego bo wowczas tracimy rozwiazanie problemu, poza tym robimy pytajacemu wode z mozgu :)

Po przeczytaniu 15 postow z 15 roznymi propozycjami nie wie czego sie trzymac.

Tak ze metoda jest prosta -jesli po sprawdzeniu i wyregulowaniu linek jest dalej zle to dopiero wtedy nastepna podpowiedz / mozliwosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to prosta sprawa żeby sprawdzić czy to wina linki(nawet nie musi nic popuszczać) niech nam powie jak zachowują się obroty pod wpływem kręcenia kierownicą w prawo lewo do oporu jeśli będzie zmieniał obroty to jasne że linki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...