Skocz do zawartości

Varg

Forumowicze
  • Postów

    207
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Varg

  • Urodziny 10/07/1987

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    W-wa

Osobiste

  • Motocykl
    GSXR1000, XV1600, WR250R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://poMazurach.pl

Osiągnięcia Varg

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Zapowietrzony układ sprzęgła. Na krótko wystarczy odpowietrzyć, a docelowo znaleźć nieszczelność i naprawić.
  2. Dokładnie taką samą niespodziankę z brakiem oringu (tylko nie pamiętam już czy na śrubie regulacji mieszanki, czy otwarcia przepustnicy) miałem w Hondzie XLR (ten sam gaźnik). Objawy te same, wieszające się obroty spowodowane lewym powietrzem zasysanym przez otwór śruby. Po uzupełnieniu braku nie było już problemu. Odnośnie zastawki startowej (ssania) to na całkowicie zamkniętej i bez otwarcia gazu też mi silnik gaśnie. Przy odpalaniu ustawiam zastawkę lekko uchyloną w stosunku do pozycji zamkniętej i tak rozgrzewam silnik. Przy większych mrozach zamykam zastawkę i lekko uchylam gaz, po odpaleniu i kilku sekundach delikatnie otwieram zastawkę do momentu gdzie silnik dobrze pracuje bez otwarcia przepustnicy.
  3. Z jednej strony piszesz, że masz zsynchronizowane gaźniki, a z drugiej że robiłeś synchronizację przy 3000 rpm. Po tym opisie nie można zaufać pozostałym rzeczom, które wykonałeś. Tak po prostu.
  4. Zostaw już te regulacje bo ewidentnie nie masz pojęcia co robisz, zarówno synchronizację jak i regulację mieszanki tylko pogorszyłeś. Jak zaworki iglicowe są sprawne to przepuszczający kranik podciśnieniowy nie będzie miał wpływu na spalanie, a jak przepuszczają to benzyna poszła do cylindrów i do oleju. Dodatkowo masz za bogatą mieszankę, wysokie spalanie i czarne świece, ale to jedna z pierwszych rzeczy, które byś znalazł przy prawdziwej regulacji gaźnika.
  5. Czy to nie pociekło z gaźnika akurat tak niefortunnie w tym miejscu? To jest śruba osłony zębatki, jeżeli to z pod niej się sączy olej to będzie to niezła ciekawostka.
  6. Ja dokładnie do tych samych celów mam XLR 125. Mam go już z 10 lat, kupiłem jak miała 16 tyś. przebiegu, teraz ma 50 tyś. W tym czasie nigdy nie miałem awarii, jedynie wymieniam olej, reguluje zawory i w zeszłym tygodniu wymieniałem sprzęgło. Doszło do tego, że czasem nawet na jakąś traskę do 100km jadę właśnię nią, więc nawet daję trochę przyjemności z jazdy :) Spalanie w mieście to 2,8-3,0 litrów.
  7. Najprawdopodobniej słaby akumulator lub słaba masa.
  8. NIeźle :) coraz bardziej przemyślane sposoby na ukrytą reklamę, choć trochę za dużo w tym marketingowego bełkotu, nad tym musicie popracować.
  9. Bierz łańcuch oringowy, bezoringowy będziesz często naciągał. Straty mocy będą, ale jak będziesz smarował, to wątpię, że je wyczujesz. Porównanie z crossem mocno nie na miejscu, całkiem inne warunki użytkowania.
  10. Największą zaletą zabierania motocykla na przyczepce jest to, że można go przygotować do wjazdu w miejsca, które "podróżnicy" na czoperach i świnkach morskich (turystycznych enduro) omijają nawet na mapie. Uprawiałem daleką turystykę asfaltową i mam kilka typów motocykli, ale na myśl, że miałbym jechać np. do Bośni motocyklem przystosowanym do pokonanie tej trasy na kołach i ominąć wszystkie ciekawe trasy na miejscu (waga, bagaż, opony) powoduje, że już wolę odwiedzić Zgierz pociągiem zimą. Kiedyś też myślałem, że jestem mega zajebisty bo robię tysiąc kilometrów na dzień, później zrozumiałem czym się różni jazda od podróży i nie muszę się już tanio lansować naklejkami na kufrach.
  11. Półki się przestawiły. Poluzuj śruby trzymające lagi w dolnej i górnej półce, poluzuj nakrętkę górnej półki i wycentruj koło względem kierownicy. Dodatkowo jeżeli kierownica jest mocowana na gumowych tulejach do górnej półki to warto sprawdzić, czy również się tam nie przestawiło.
  12. Podłączona jest jak na schemacie, nie ma tam żadnej magii, jak nie masz to zatkaj otwór i po sprawie, sprawdź tylko co się dzieje z przewodem od strony skrzyni korbowej. Zastawka startowa pełni tu rolę ułomnego ssania. Przy całkowicie zamkniętej zastawce dodaj lekko gazu i dopiero odpalaj, jak już silnik załapie to odpuść dźwignię minimalnie i zamknij gaz, powinna pracować.
  13. Jest to filtr na odmie olejowej i mam go w swojej XLRce. Jak nie masz filtra to przynajmniej zatkaj otwór w króćcu. Po zatkaniu jak nadal będzie problem to znaczy, że nadal masz za mało paliwa na wolnych obrotach, Wszystkie regulacje (mieszanka, obroty) wykonuj na dobrze rozgrzanym silniku. Na zimnym jest kapryśny i w taką pogodę jak teraz rozgrzewam go kilka minut na prawie zamkniętej zastawce startowej, a mimo to pierwsze kilometry muszę pilnować aby nie zgasł.
  14. Zaworek iglicowy, warto też sprawdzić poziom paliwa w komorach pływakowych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...