To_masz Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Witam, pacjent- Bandit 600, przebieg 68000km. objawy- zatrzymuję się np. na światłach, wrzucam luz, a sprzęt sam często "podskakuje" ponad 2000 obr i tak sobie je nierówno trzyma. Ssanie wyłączone, sprzęt ciepły. Obroty wracają do swoich naturalnych(ok.1400) gdy manetkę dociskam mocno w stronę odwrotną do odkręcania gazu. Serwis gaźników był robiony ok. 6000 km temu. Recepta? Pomysły co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Linke poluzuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel20 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 synchro zrób i bedzie gites! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 synchro zrób i bedzie gites! Synchro kolego nie ma nic z tym wspólnego. U ciebie jest coś z linką, miałem coś takiego w zzr600 spróbuj ją popuścić, albo sprawdź jak zachowują się obroty pod wpływem kręcenia kierownicą w prawo, lewo do oporu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 cyt. Synchro kolego nie ma nic z tym wspólnego. mylisz sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Moje pomysły: :bigrazz: 1. źle ustawiony luz linki gazu 2. lewe powietrze (sprawdź szczelność króćców ssących) 3. synchronizacja gaźników no i może wina pt. przebieg 68000km - różne rzeczy ulegają zniszczeniu/zużyciu po takim przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 no i może wina pt. przebieg 68000km - różne rzeczy ulegają zniszczeniu/zużyciu po takim przebiegu. jakie na przykład? oczywiście dotyczące opisywanego problemu. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Zle poprowadzone linki gazu i powrotna. Ew. brak luzu linki ciagnacej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 (edytowane) cyt. jakie na przykład? oczywiście dotyczące opisywanego problemu. na przyklad twarde jak diament slidery w gaznikach Mikuni ;] ale ja stawiam na synchro Edytowane 19 Listopada 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 też mam podobnie 73kkm - ale z tego co doszedłem (synchro, zawory itd zrobione, gaźniki czyste) to są luzy na tłoczku ssania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QuaCore Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Może simering padł i puszcza lewe powietrze i obroty szaleją np ja tak miałem :) a olej masz ok ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 cyt. jakie na przykład? oczywiście dotyczące opisywanego problemu. na przyklad twarde jak diament slidery w gaznikach Mikuni ;] ale ja stawiam na synchro :evil: Wszyscy myślicie że synchro to "lekarstwo na wszystko" nie wiem nawet jak może być schrzanione synchro a on nie ma prawa wchodzić na aż 2tys wręcz przeciwnie chodził by na 1tys i to pewnie nie na wszystkie cyly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Nie no koledzy czy to koncert zyczen ??? Jezeli czlowiek pisze ze obroty spadaja przy mocnym cofnieciu rollgazu, to znaczy ze tam nie ma luzu - pierwsza do sprawdzenia linka ciagnaca. Jesli mimo tego dalej bedzie nie tak to szukamy co jeszcze moze byc przyczyna, ale pierwszy krok to linki. Nie robimy drugiego kroku bez zrobienia pierwszego bo wowczas tracimy rozwiazanie problemu, poza tym robimy pytajacemu wode z mozgu :) Po przeczytaniu 15 postow z 15 roznymi propozycjami nie wie czego sie trzymac. Tak ze metoda jest prosta -jesli po sprawdzeniu i wyregulowaniu linek jest dalej zle to dopiero wtedy nastepna podpowiedz / mozliwosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 ale to prosta sprawa żeby sprawdzić czy to wina linki(nawet nie musi nic popuszczać) niech nam powie jak zachowują się obroty pod wpływem kręcenia kierownicą w prawo lewo do oporu jeśli będzie zmieniał obroty to jasne że linki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 vfr750 tez mi sie tak wydaje, a najlepiej wlasnie krok po kroku, bo ruszyc wszystko na raz to poniej sie cyrk zrobi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.