Nitomen Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 (edytowane) witam mam taki problemik z eta , po parunastu km zaczyna sie dusic , pomaga wtedy kilka minut przerwy w pracy silnika , potem mozna znowu kilka km jechac i znowu zaczyna sie dusic , gaznik sprawdzalem jest ok , cylinder ok gladziutki zadnych rys , zaplon prawie nowy mechaniczny niemiecki . Ktos ma pomysl co jej dolega ? Czy w razie puchniecia tloka , bylo by widac jakies slady na gladzi cylindra ? Edytowane 20 Października 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 A kranik i odpowietrzenie baku masz drożne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 tak , mozna zlac caly zbiornik przez wezyk , tak jak pisalem , gaznik ma paliwo. - wiec go wykluczaM Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Sprawdż w jakim stanie jest tłumik - może być zapchany.Producent zalecał w takim wypadku "przejechać kilka kilometrów w ostry sposób".Jeśli jednak zanieczyszczenia wnętrza tłumika będą duże może to nie pomóc.Najlepszym rozwiązaniem jest wtedy jego wymiana gdyż jest nierozbieralny , choć niektórzy próbowali go rozbebeszać ale nawet jeśli się udało to już nie było to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Objawy są takie jak by puchł tłok, lub to co kolega wyżej napisał ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 A.K.U.M.U.L.A.T.O.R Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 a może cos z świecą?? lub mieszanką paliwo-powietrze jeśli chodzi o tłumik to ja kiedyś w swojej czuściłem kretem. Zatkałem wylot, w garnku z wrzątkiem rozpuściłem kreta i zalałem do pełna, po chwili wylałem ten syf a i jeszcze dawno w simsonie mi sie tak robiło bo był źle ustawiony zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 kilkanaście lat temu kiedy robiłem remont silnika wstawiałem polski tłok(nie było można nigdzie dostać oryginału na 1 szlif).musiałem dać większy luz między tłokiem a cylindrem.Różnica rozszerzalności cieplnej materiałów z którego był zrobiony tłok niemiecki i nasz polski była dosyć duża i mogła spowodować nawet zatarcie cylindra..kilku moich koleżków robiąc szlify w przypadkowych warsztatach załatwiło sobie cylinder do ponownego szlifu.Może puchnąć tłok.ale może być też zapłon po rozgrzaniu młoteczek może mieć ciasno na ośce.albo ssanie nie zamyka do końca dyszy rozruchowej i po nagzaniu za dużo palia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Sprawdziłbym simeringi na wale. O ile problem nie siedzi w elektryce. Cewkę sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 kiedyś czytałem, że polskie tłoki najlepiej wygotować w garnku. Uniknie się wtedy efektu mega puchnięcia. możesz też mieś za bardzo spasowany tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 witam wymień cewkę wysokiego napięcia ! problem zniknie.. miałem kiedyś takie same objawy - wymiana pomogła. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Ja jak miałem MZ i wstawiłem "gorącą" świecę to też miałem podobne objawy. Spróbuj o większej wartości cieplnej. Aby przekonać się czy nie jest to wina zatkanego korka, odkręć go i przejedź się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 (edytowane) ja tez stawiam na elektryke - cewka, swieca itp. lub tlok, luz na zamkach pierscieni Edytowane 21 Października 2010 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 (edytowane) ok , w planie wymiana simmeringu , swiecy i moze cewki ( cewka nie oryginalna , zdaje sie ze od kaszlaka ) . Ojca znajomy mial podobnie w simsonie i po wymianie simmeringu pod pradnica bylo juz ok. Najciekawsze ze za ktorym takim przymusowym postojem , nagle zaczelo mi leciec paliwo z gaznika ( zaworek nowy) , zakrecilem kranik , odpalilem silnik ( akurat minelo pare minut od zatrzymania) i nastepne 10 km na 4 - 5 tys obr zrobilem bez jakiejkolwiek zadyszki... Ale ponawiam pytanie , czy w razie puchniecia tloka , beda widzoczne slady na gladzi cylndra ?? Edytowane 21 Października 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Wszystko jasne, Mz to nie WSK nie pojedzie jak nie jest dobrze ustawiona. Czasem i pół dnia się bawię ze starym gaźnikiem żeby chodził tak jak chce. Sprawdź cewke ale najpierw powiedz jaki kolor ma świeca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.