Skocz do zawartości

MZ ETZ 250 - po parunastu km dusi sie


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

mam taki problemik z eta , po parunastu km zaczyna sie dusic , pomaga wtedy kilka minut przerwy w pracy silnika , potem mozna znowu kilka km jechac i znowu zaczyna sie dusic , gaznik sprawdzalem jest ok , cylinder ok gladziutki zadnych rys , zaplon prawie nowy mechaniczny niemiecki . Ktos ma pomysl co jej dolega ? Czy w razie puchniecia tloka , bylo by widac jakies slady na gladzi cylindra ?

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak , mozna zlac caly zbiornik przez wezyk , tak jak pisalem , gaznik ma paliwo. - wiec go wykluczaM

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdż w jakim stanie jest tłumik - może być zapchany.Producent zalecał w takim wypadku "przejechać kilka kilometrów w ostry sposób".Jeśli jednak zanieczyszczenia wnętrza tłumika będą duże może to nie pomóc.Najlepszym rozwiązaniem jest wtedy jego wymiana gdyż jest nierozbieralny , choć niektórzy próbowali go rozbebeszać ale nawet jeśli się udało to już nie było to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może cos z świecą?? lub mieszanką paliwo-powietrze

 

jeśli chodzi o tłumik to ja kiedyś w swojej czuściłem kretem. Zatkałem wylot, w garnku z wrzątkiem rozpuściłem kreta i zalałem do pełna, po chwili wylałem ten syf

 

a i jeszcze dawno w simsonie mi sie tak robiło bo był źle ustawiony zapłon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilkanaście lat temu kiedy robiłem remont silnika wstawiałem polski tłok(nie było można nigdzie dostać oryginału na 1 szlif).musiałem dać większy luz między tłokiem a cylindrem.Różnica rozszerzalności cieplnej materiałów z którego był zrobiony tłok niemiecki i nasz polski była dosyć duża i mogła spowodować nawet zatarcie cylindra..kilku moich koleżków robiąc szlify w przypadkowych warsztatach załatwiło sobie cylinder do ponownego szlifu.Może puchnąć tłok.ale może być też zapłon

po rozgrzaniu młoteczek może mieć ciasno na ośce.albo ssanie nie zamyka do końca dyszy rozruchowej i po nagzaniu za dużo palia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok , w planie wymiana simmeringu , swiecy i moze cewki ( cewka nie oryginalna , zdaje sie ze od kaszlaka ) . Ojca znajomy mial podobnie w simsonie i po wymianie simmeringu pod pradnica bylo juz ok. Najciekawsze ze za ktorym takim przymusowym postojem , nagle zaczelo mi leciec paliwo z gaznika ( zaworek nowy) , zakrecilem kranik , odpalilem silnik ( akurat minelo pare minut od zatrzymania) i nastepne 10 km na 4 - 5 tys obr zrobilem bez jakiejkolwiek zadyszki...

 

Ale ponawiam pytanie , czy w razie puchniecia tloka , beda widzoczne slady na gladzi cylndra ??

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...