Vector Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Vector, ale tych 9 - tek to osluchalem sie naprawde sporo, dylemat, ze zadna nie chodzila tak, jak silniki innych marek. Niewątpliwie mają swój charakter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 pitersky jak Ci się lata na nie zabawnej 600 tce crossowiec, no offence. po prostu zwróciłem uwagę na zjawisko, nie miałem na myśli Ciebie. a 600 lata mi się wyśmienicie, co sie powkurzam na to, że słabo zbiera się z dołu, to zaraz zyskuje na nowo respekt gdzieś na winklu czy w mieście. sprzęt ma mi na tyle dużo do zaoferowania, że jeszcze nie myślę o zmianie, a jeśli już, to i tak 3/4 :))) ale ja jeszcze świeży jestem, dopiero nią niewiele ponad 10kkm zrobiłem. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 a 600 lata mi się wyśmienicie, co sie powkurzam na to, że słabo zbiera się z dołu, To raczej relatywne, zwlaszcza gdy porowna sie to z katamaranem. Tak apropo, to o ilu dziesiatych sekundy rozmawiamy ? :icon_mrgreen: biorac pod uwage 600 a 1000 ? :icon_mrgreen: O rider'ze nie wspomne :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 crossowiec, no offence. po prostu zwróciłem uwagę na zjawisko, nie miałem na myśli Ciebie. a 600 lata mi się wyśmienicie, co sie powkurzam na to, że słabo zbiera się z dołu, to zaraz zyskuje na nowo respekt gdzieś na winklu czy w mieście. sprzęt ma mi na tyle dużo do zaoferowania, że jeszcze nie myślę o zmianie, a jeśli już, to i tak 3/4 :))) ale ja jeszcze świeży jestem, dopiero nią niewiele ponad 10kkm zrobiłem. pozdro luz ja się nie obruszam, zapytałem ciekaw bo właśnie wiele słyszałem że na dole obrotów mało się dzieje w 600 tach, trzeba je kręcić żeby polecieć, tego chciał bym uniknąć, dlatego chce coś bardziej "porywczego" pozdr :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Niewątpliwie mają swój charakter. Hyhy, to tak delikatnie mówiąc :bigrazz: 9-ki klekoczą, terkoczą, brzęczą. Taki ich urok :-) Odnośnie skręcania - zgadza się, że na seryjnym nastawie zawiasu i w porównaniu do konkurencyjnych sportów jest średnio. Ale wystarczy trochę pokręcić śrubkami (odbicie przód prawie na maks, półki przednie 5 mm w dół, tylny amor 10 mm w górę) i już zaczyna być nieźle. Aha, cały czas mówię o ostatnim wypuście, 2002-2003 - jak dla mnie najlepsza i najbardziej dopracowana wersja ZX-9R. Bardzo lubiłem ten motocykl. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 jak chcesz czegoś porywczego to wbijaj w jakąś fałke, a nie w rzędówkę :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matik7891 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Ależ mi się temat rozwinął :icon_eek: :biggrin: Jeśli o mnie chodzi to nadal szukam i ciężko myślę :icon_rolleyes: Natomiast najprawdopodobniej jednak wrócę do jakieś nowszej 600. Przynajmniej jeszcze na ten jeden sezon. Podobno nie ma głupich pytań, więc proszę o wyrozumiałość :P Intryguje mnie bowiem jedna rzecz. Mianowicie: jak to się dzieje, że 600 znacznie wolniej wchodzą na obroty przy niskich zakresach, a tysiące od zera, tym samym np przyśpieszenia od 0-100 mają niekiedy wręcz takie same? (np. taka F4 według katalogu ma 2,9 do setki) O.o Chodzi o max. moment obrotowy? Bo to przy szejsecie byłoby gdzieś ok. 10 000, a nie chciałbym ruszać (znaczy, nie próbowałem..) przy takich obrotach >.> bo to chyba mogłoby się źle skończyć :icon_rolleyes: Więc jak to jest z tym przyśpieszeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 moment obrotowy ale nie jego max wartośc tylko jego wartość przy aktualnych obrotach czyli krótko mówiąc o MOC. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Ale jakoś dziwnie mieć 67Nm. Zabrzmiało jakbyś mówił o długości pyty :icon_mrgreen: mi z tymi 67Nm fantastycznie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Nie wiem o co tyle szumu? :icon_rolleyes: Chyba o to czy kolega wykorzysta (po pewnym czasie)40% 1000cm,czy 45% 600cm, :crossy: Jazda na 13-14 tys.obrotów i częsta zmiana biegów ma swój urok ,a jak ktoś tego nie lubi zawsze może sobie kupić kanapę na automacie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Po długiej przerwie Wojtek przemówił... jakże trafnie ;) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Ostatnią maszyną jaką miałem była CBR 600 F4i SPORT, a wcześniej miałem CBR 600 F2. 600ccm nie jest równa 600ccm. Nowszy model bardzo dobrze rozpędzał się z drugiego biegu od niemal zerowej prędkości, natomiast starszy nie wiedział co się dzieje. Tak samo przekraczanie 200km/h: dla starszego modelu wysiłek, dla nowszego bułka z masłem. Przesiadając się na CBR 600 z 2007r pewnie miałbym podobne odczucia. Mnie w 600 jakoś nie specjalnie przeszkadza nie za duży moment obrotowy (lubię zabawę w zmianę biegów). Jedyne co jest dokuczliwe to hałas wynikający z poruszania się na dużych obrotach. W takiej jak miałem CBR F4i to chętnie bym widział silnik od cbf 100 albo CB 1000 r. Te 100-120 KM w zupełności by mi wystarczyło, a spory moment i niskie obroty przy poręczności sporta to coś o czym od jakiegoś czasu marze. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 W takiej jak miałem CBR F4i to chętnie bym widział silnik od cbf 100 albo CB 1000 r. Te 100-120 KM w zupełności by mi wystarczyło, a spory moment i niskie obroty przy poręczności sporta to coś o czym od jakiegoś czasu marze. Motocykl Honda 1000RR spełniłby twoje oczekiwania,bo jest to praktycznie 600 z motorem 1000 :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Chodzi o to że ja wcale nie potrzebuje 170-180KM. Chce tyle co mają nowoczesne 600 ( około 120KM ) ale przy małej prędkości obrotowej silnika i sporym momencie obrotowym czyli pojemność 1000ccm i silnik z cbf 1000 albo cb 1000jak znalazł. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 wlasnie jest pewna luka na rynku , sportowa rama z turystycznym silnikiem. Moze Buse szukaj ? , troszke duza , ale ciagnie od dolu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.