Skocz do zawartości

Różnica pomiędzy 600-ką a 1000-ką


Rekomendowane odpowiedzi

pitersky jak Ci się lata na nie zabawnej 600 tce

crossowiec, no offence. po prostu zwróciłem uwagę na zjawisko, nie miałem na myśli Ciebie.

 

a 600 lata mi się wyśmienicie, co sie powkurzam na to, że słabo zbiera się z dołu, to zaraz zyskuje na nowo respekt gdzieś na winklu czy w mieście. sprzęt ma mi na tyle dużo do zaoferowania, że jeszcze nie myślę o zmianie, a jeśli już, to i tak 3/4 :)))

ale ja jeszcze świeży jestem, dopiero nią niewiele ponad 10kkm zrobiłem.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a 600 lata mi się wyśmienicie, co sie powkurzam na to, że słabo zbiera się z dołu,

 

To raczej relatywne, zwlaszcza gdy porowna sie to z katamaranem.

 

Tak apropo, to o ilu dziesiatych sekundy rozmawiamy ? :icon_mrgreen: biorac pod uwage 600 a 1000 ? :icon_mrgreen:

 

O rider'ze nie wspomne :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crossowiec, no offence. po prostu zwróciłem uwagę na zjawisko, nie miałem na myśli Ciebie.

 

a 600 lata mi się wyśmienicie, co sie powkurzam na to, że słabo zbiera się z dołu, to zaraz zyskuje na nowo respekt gdzieś na winklu czy w mieście. sprzęt ma mi na tyle dużo do zaoferowania, że jeszcze nie myślę o zmianie, a jeśli już, to i tak 3/4 :)))

ale ja jeszcze świeży jestem, dopiero nią niewiele ponad 10kkm zrobiłem.

 

pozdro

 

luz ja się nie obruszam, zapytałem ciekaw bo właśnie wiele słyszałem że na dole obrotów mało się dzieje w 600 tach, trzeba je kręcić żeby polecieć, tego chciał bym uniknąć, dlatego chce coś bardziej "porywczego"

 

pozdr :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewątpliwie mają swój charakter.

Hyhy, to tak delikatnie mówiąc :bigrazz: 9-ki klekoczą, terkoczą, brzęczą. Taki ich urok :-)

 

Odnośnie skręcania - zgadza się, że na seryjnym nastawie zawiasu i w porównaniu do konkurencyjnych sportów jest średnio. Ale wystarczy trochę pokręcić śrubkami (odbicie przód prawie na maks, półki przednie 5 mm w dół, tylny amor 10 mm w górę) i już zaczyna być nieźle.

 

Aha, cały czas mówię o ostatnim wypuście, 2002-2003 - jak dla mnie najlepsza i najbardziej dopracowana wersja ZX-9R. Bardzo lubiłem ten motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ mi się temat rozwinął :icon_eek: :biggrin:

 

 

Jeśli o mnie chodzi to nadal szukam i ciężko myślę :icon_rolleyes: Natomiast najprawdopodobniej jednak wrócę do jakieś nowszej 600. Przynajmniej jeszcze na ten jeden sezon.

 

 

Podobno nie ma głupich pytań, więc proszę o wyrozumiałość :P Intryguje mnie bowiem jedna rzecz. Mianowicie: jak to się dzieje, że 600 znacznie wolniej wchodzą na obroty przy niskich zakresach, a tysiące od zera, tym samym np przyśpieszenia od 0-100 mają niekiedy wręcz takie same? (np. taka F4 według katalogu ma 2,9 do setki) O.o Chodzi o max. moment obrotowy? Bo to przy szejsecie byłoby gdzieś ok. 10 000, a nie chciałbym ruszać (znaczy, nie próbowałem..) przy takich obrotach >.> bo to chyba mogłoby się źle skończyć :icon_rolleyes:

Więc jak to jest z tym przyśpieszeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co tyle szumu? :icon_rolleyes: Chyba o to czy kolega wykorzysta (po pewnym czasie)40% 1000cm,czy 45% 600cm, :crossy: Jazda na 13-14 tys.obrotów i częsta zmiana biegów ma swój urok ,a jak ktoś tego nie lubi zawsze może sobie kupić kanapę na automacie :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnią maszyną jaką miałem była CBR 600 F4i SPORT, a wcześniej miałem CBR 600 F2. 600ccm nie jest równa 600ccm. Nowszy model bardzo dobrze rozpędzał się z drugiego biegu od niemal zerowej prędkości, natomiast starszy nie wiedział co się dzieje. Tak samo przekraczanie 200km/h: dla starszego modelu wysiłek, dla nowszego bułka z masłem.

Przesiadając się na CBR 600 z 2007r pewnie miałbym podobne odczucia.

 

Mnie w 600 jakoś nie specjalnie przeszkadza nie za duży moment obrotowy (lubię zabawę w zmianę biegów). Jedyne co jest dokuczliwe to hałas wynikający z poruszania się na dużych obrotach.

 

W takiej jak miałem CBR F4i to chętnie bym widział silnik od cbf 100 albo CB 1000 r. Te 100-120 KM w zupełności by mi wystarczyło, a spory moment i niskie obroty przy poręczności sporta to coś o czym od jakiegoś czasu marze.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W takiej jak miałem CBR F4i to chętnie bym widział silnik od cbf 100 albo CB 1000 r. Te 100-120 KM w zupełności by mi wystarczyło, a spory moment i niskie obroty przy poręczności sporta to coś o czym od jakiegoś czasu marze.

 

 

 

Motocykl Honda 1000RR spełniłby twoje oczekiwania,bo jest to praktycznie 600 z motorem 1000 :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że ja wcale nie potrzebuje 170-180KM. Chce tyle co mają nowoczesne 600 ( około 120KM ) ale przy małej prędkości obrotowej silnika i sporym momencie obrotowym czyli pojemność 1000ccm i silnik z cbf 1000 albo cb 1000jak znalazł.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie jest pewna luka na rynku , sportowa rama z turystycznym silnikiem. Moze Buse szukaj ? , troszke duza , ale ciagnie od dolu.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...