Skocz do zawartości

wytrzymałość zestawów napędowych


Rekomendowane odpowiedzi

W szkole z kumplami zastanawialiśmy się, ile km może wytrzymać zestaw napędowy średniej jakości, np, did nie wzmacniany. Jedna osoba podała że 100k, druga ok 50k-60k a trzecia ok 15k-20k. Rozmawialiśmy o napędzie w Suzuki Bandit 400.

I teraz pytanie do Was, ile km wytrzymują Wam zastawy napędowe? :wink:

Edytowane przez rachub48

Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jakos nie mam szczescia do lancuchow.. juz dwa rozerwalem (na 40konnym motocyklu!!), z innego mi po kilku tysiacach km wyszly te gumki.... dopiero w tym roku kupilem wypasionego DIDa jakiegostam..... i powiem wam, ze jestem pod wrazeniem.. skadstam wracalem, zerwala mi sie karimata z motocykla i wpadla w lancuch, dzwiek zarzynanej swini, lancuch oczywiscie spadl i zablokowal sie o nakretke mocujaca zebatke........

najlepsze bylo to, ze jak sie go udalo wydostac, to byl krzywy jak ****, ale i tak dzielnie przejechal jeszcze kilka tysiecy km :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok 60 000km ciężkiego życia w mięście, cały rok na okrągło. Musi być jednak DID x-ringowy wzmacniany. Z oliwiarką pewnie dał by radęjeszcze więcej

 

 

Dziwnym jest że na kurierce łańcuchy wytrzymują dłużej niż w normalnej jeździe. W GS500E napęd wytrzymał mi z 80-100kkm, nie pamiętam już dokładnie. Smarowałem olejem silnikowym dość często, stąd taka trwałość. Podpowiedział mi to stary angol który na kurierce robi 20 lat już. Koło zafajdane, czasem nawet tarcza hamulcowa też ale po co komu tylny hebel? Nadaje się tylko do kontrolowania oddawania mocy z silnika, bo hamulec z niego żaden. Smarujemy na ciepłym łańcuchu czyli po jeździe. Na ciepłym olej łatwiej dostaje się w zakamarki. Przez nockę nadmiar spłynie i jest git.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Mi zwykly DID (fabryczny) wytrzymal 45kkm. I zmienilem, choc jeszcze mogl polatac.

 

Obecny DID super wypas 2 cos tam ma dopiero 16kkm, ale poki co nie naciagalem go ani razu :P. Boje sie, ze szlag go trafi przez zebatki, bo kupilem JT :].

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo pewnie na kurierce nie palujesz, nie stawiasz na kolo i nie nap***lasz do odciecia

tu się z kolegą nie zgodzę :cool:

w kurierce pałowałem strasznie

 

 

wracając do tematu

moje moto wytrzymywały -

MZ- po 5-6 tys maks - ale nigdy nie smarowałem i zawsze były najtańsze

 

w KZ400 ze dwa razy go nasmarowałem, mam tam dida średniej półki, nigdy nie zmieniłem, przez 10 klocków nawet nie podciągnąłem, potem rozpieprzyłem motor

 

w CB 500 (RK) jakoś zapomniałem go samrować, po 20 tysiącach zabrakło regulacji, na wszelki wypadek skróciłem ogniwko (na usprawiedliwienie dodam, że chcę sprawdzić, kiedy strzeli) smaruję od przypadku do przypadku. na pewno zabiła go zima, bo w zime zapomniałem nasmarować i sól zrobiła swoje. Dstał też mocno w dupę, bo właściwie każdy start ze świateł, to lekka guma, a w okresie jesienno-zimowym (mokry asfalt) zamiatanie dupą na boki

 

teraz CB450 - smaruję dość często, ale chyba jest jakiś słaby, bo często regulujować trzeba n arazie puknąłem 5 klocków, ale łańcuch swoje przejeździł, bo zębatkę z tyłu musiałem już na śmietnik wywalić

 

 

 

Boje sie, ze szlag go trafi przez zebatki, bo kupilem JT :].

 

Pzdr

 

wywal to szybko :cool:

 

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo pewnie na kurierce nie palujesz, nie stawiasz na kolo i nie nap***lasz do odciecia, jak to zazwyczaj robi sie w chwilach relaksujacych przejazdzek tylko jezdzisz aby dowiesc towar z punktu a do B pozniej do C itp :icon_mrgreen:

 

Ja tak samo jak saska się nie zgodzę :wink: Miejscami ciągnie się do czerwonego byle ściąć minutę z czasu albo nie stać na czerwonym. Rzadko kiedy się jedzie z zapasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

 

Zamówiłem sobie łańcuch bezoringowy firmy d.i.d w związku z czym chicałbym zapytać jak to jest z wytrzymałością tych łańcuchów? Czytałem że do mniejszych pojemności taki łańuch jest lepszy niż orinogwy który jest znacznie droższy od bezoringowego. Z kolei na pewenj stronie czytałem że łańuchy bezorningowe to przeżytek.

Edytowane przez samonek4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Zamówiłem sobie łańcuch bezoringowy firmy d.i.d w związku z czym chicałbym zapytać jak to jest z wytrzymałością tych łańcuchów? Czytałem że do mniejszych pojemności taki łańuch jest lepszy niż orinogwy który jest znacznie droższy od bezoringowego. Z kolei na pewenj stronie czytałem że łańuchy bezorningowe to przeżytek.

Zależy jski masz motocykl i gdzie nim jeździsz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...