ks-rider Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 kurcze co ci w nim nie pasuje pod względem ergonomii ??? :blink:latam tym moto od połowy 2010 roku i do teraz jestem nim zachwyconya słabą ochronę przed pędem powietrza można wyeliminować za coś koło 250 zł - wystarczy zamontować akcesoryjną szybę . Oczywiście nie będzie to cos takiego jak np na Vstromie ale w klasie plastików na bardzo porządnym poziomie Kiler, gdybym mal 38 lat, to nawet MV Agusta F4 byla by wygodna :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Fakt, mnie też zadziwił względny komfort na tym sprzęcie, wygląda hardcorowo, ale można się śwetnie dopasować do motocykla. Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Tor to jego środwisko naturalny, więc teorytycznie tam powinien czuć się najlepiej ;) E tam, takie lanie wody. Żaden silnik nie będzie znosił ekstremalnego wykorzystywania nonstop bez uszczerbku na "zdrowiu". Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 I to bez względu na markę. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Szczególnie rozwiercony, doprężony i zasilany mieszanką, której nie powstydził by się F-16 ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Mi tam się nie skończył nawet pierwszy a 2 sezony za mną, używany drogach i na torze, nie raz na gumie latał a silnik chodzi jak chodził. Olej wymieniany co 6 tys lub mniej, nie pałowany na zimno. Może kolega po prostu to antytalent do jazdy? Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 A tak serio to słyszałem, że silnik Bety jest bardzo wrażliwy na docieranie. Jak zrobi się to niedokładnie i zbyt wcześnie zaczyna się konkretnie upalać to tak się kończy.Prawda czy mit?Teraz BMW ma blokadę do 9000tyś obrotów przez pierwsze 600km:http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/bmw-s1000rr-to-be-limited-at-9000rpm-until-first-service/9802.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Każdy myślący człowiek powinien mieć taką blokadę w głowie przez pierwszy 1000km. Ale ludzie to debile a potem idą plotki w świat. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubo Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Heja.Cd. blokowania nowych modeli, to bardzo dobra opcja. Na bank będzie to zdrowsze dla silnika, jeśli dany uytkownik nie będzie miał poukładane pod kopułą.Ew. ciekawe ile takie odblokowanie będzie kosztowało. Powinni to robić gratis podczas 1'go przeglądu, ale czy tak będzie? Znam gościa, którego często można spotkać na Slovakiaring. Posiada S1000RR od 2010 roku. Jeździ nią TYLKO po torze. Nakręcił nią 12000km skubaniec i to 100% po torze. Silnik mówi, że bez zarzutów. Zero problemów w tym czasie. Zamontował jedynie czujnik, wyłączający silnik przy wywrotce, korego pierwsze wersje nie miały.Jedyne co Mu się przytrafiło przez ten okres użytkowania, to rozkraczyła Mu się skrzynia biegów (po gwarancji już). Na szczęście jakoś dogadali się z BMW i na jakichś tam warunkach ma nową skrzynię. Także nie wszystkie silniki 'wybuchają' :) Sam wyrwałem taką na 3-dni testów, nakręciłem trochę kilometrów i powiem Wam, że rzeczywiście obecnie nie widzę opcji zakupu innego motocykla niż S1000RR. Na bank dodatkowo 2012r i nie starsze, ze wzgl. na ładniej pracujący silnik i poprawki techniczne, które zostały wprowadzone.Różnica, do innych 'konkurentów', jest paraliżująca. Jedynie jeszcze nowa Kawa konkuruje twardo, jednak jeszcze bardziej Mi się nie podoba, więc odpadła w przedbiegach. Wiem jedno. BMW wykonało pojazd, który wprowadził przełom w swiecie 2oo. Chyba wszyscy producenci musieli być w szoku, kiedy zobaczyli JAK TO JEŹDZI :) Tymczasem... ;) Cytuj Poszukujesz ubioru, części eksploatacyjnych?Zapraszam -> http://www.facebook.com/bimotohttp://moto.allegro....hp?us_id=681059 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Heja.Cd. blokowania nowych modeli, to bardzo dobra opcja. Na bank będzie to zdrowsze dla silnika, jeśli dany uytkownik nie będzie miał poukładane pod kopułą.Ew. ciekawe ile takie odblokowanie będzie kosztowało. Powinni to robić gratis podczas 1'go przeglądu, ale czy tak będzie? Znam gościa, którego często można spotkać na Slovakiaring. Posiada S1000RR od 2010 roku. Jeździ nią TYLKO po torze. Nakręcił nią 12000km skubaniec i to 100% po torze. Silnik mówi, że bez zarzutów. Zero problemów w tym czasie. Zamontował jedynie czujnik, wyłączający silnik przy wywrotce, korego pierwsze wersje nie miały.Jedyne co Mu się przytrafiło przez ten okres użytkowania, to rozkraczyła Mu się skrzynia biegów (po gwarancji już). Na szczęście jakoś dogadali się z BMW i na jakichś tam warunkach ma nową skrzynię. Także nie wszystkie silniki 'wybuchają' :) Sam wyrwałem taką na 3-dni testów, nakręciłem trochę kilometrów i powiem Wam, że rzeczywiście obecnie nie widzę opcji zakupu innego motocykla niż S1000RR. Na bank dodatkowo 2012r i nie starsze, ze wzgl. na ładniej pracujący silnik i poprawki techniczne, które zostały wprowadzone.Różnica, do innych 'konkurentów', jest paraliżująca. Jedynie jeszcze nowa Kawa konkuruje twardo, jednak jeszcze bardziej Mi się nie podoba, więc odpadła w przedbiegach. Wiem jedno. BMW wykonało pojazd, który wprowadził przełom w swiecie 2oo. Chyba wszyscy producenci musieli być w szoku, kiedy zobaczyli JAK TO JEŹDZI :) Tymczasem... ;) Nie mówisz czasem o mnie, bo historia łudząco podobna do mojej :) Przebieg się zgadza, Slovakiaring się zgadza, latana w większości na torze, robota skrzyni się zgadza (ale jeszcze na gwarancji), rocznik 2010 :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 (edytowane) Fajne filmiki z silnika:http://www.youtube.com/watch?v=c8hqoE1_7bA&feature=relmfuhttp://www.youtube.com/watch?v=vcyT18qk8lshttp://www.youtube.com/watch?v=0LKPS6540qI&feature=related Edytowane 24 Listopada 2012 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 A tak serio to słyszałem, że silnik Bety jest bardzo wrażliwy na docieranie. Jak zrobi się to niedokładnie i zbyt wcześnie zaczyna się konkretnie upalać to tak się kończy.Prawda czy mit? To samo piszą w najnowszej Motormanii.Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Kiler, gdybym mal 38 lat, to nawet MV Agusta F4 byla by wygodna :icon_mrgreen: :crossy:oczywiście ale to wada każdego współczesnego plastika a nie tego akurat modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 (edytowane) Każdy myślący człowiek powinien mieć taką blokadę w głowie przez pierwszy 1000km. Ale ludzie to debile a potem idą plotki w świat. Wejdz w temat, jak docierac motocykl. Przeczytaj., tylko wczesniej szczeke sobie reka podeprzyj :icon_mrgreen: ilu tam jateligentow z wiedzo o mechanice :icon_mrgreen: oczywiście ale to wada każdego współczesnego plastika a nie tego akurat modelu Nie ! Na kazdego japonca wsiadam i jade, S 1000 RR bylo jeszcze wygodne, a ma F4 nie moglem lewej nogi na podnozek podciagnac :icon_mrgreen: , musialem zaczac od lewej a nastepnie prawa :icon_mrgreen: Pomijam juz fakt, ze po 20 min jazdy mialem speirdolo*ny caly dzien, i w tym dniu juz niczym nie smigalem :banghead: :crossy: Edytowane 27 Listopada 2012 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 ile zx10r juz wybuchnelo ? Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.