Skocz do zawartości

VFR 1200 vs BMW K 1300 S


Rekomendowane odpowiedzi

KS zakało w de jest prawie tak samo jak w pl z ramą. Przestań wymyślać. Wpisz sobie "motorrad rahmen wechsel" w wyszukiwarkę jak nie wiesz.

Zaraz się dowiem pewnie ze mnie internet oszukuje i ks jest jedyną oficjalną wyrocznią wszystkiego co niemieckie.

 

 

No mmo tego, ze wiem, to wbilem i wyskoczylo mi sporo tematow z forum'ami dyskusyjnymi w ktorych wypowiadaja sie wlasnie tacy ZNAfCY jak ty czy tommo.

 

Zadnego wpisu prawnego tylko wszystko oparte na wypowiedziach " mego syna konia brata "

 

Internet nie oszukuje, tyle, ze Internet tworza ludzie bez wiedzy a gdy ktos napisze cos innego niz ogol to skutek jest wiadomy ! Czasai ktos z wiedza cos madrego napisze ale, no wlasnie, ZNAfCY wiedza lepiej.

 

​w Niemczech jest takie powiedzenie

 

​Meinungen sidn wie Arschlöcher, jeder hat einen --

 

Opinie sa jak otwor do srania, kazdy ma jeden.

Pomine juz fakt, ze poraz kolejny ktos kto nie zna niemieckiego prawa poucza kogos kto w tym kraju zyje dluzej niz Cale jego zasrane zycie

 

 

 

 

O czym ty piszesz teraz? Bimbak ma rację jakakolwiek dyskusja z tobą to jak bicie łbem w mur. Co za beton...

 

 

No patrz Bimbak ma racje, bo ? Podstawa prawna ?

 

 

Miałeś nr. ale nowy a nie ten z poprzedniej budy.

 

Wiec sie zapytam.

 

Gdzie leza te wszystkie ramy i gdzie sa do nich te wszystie papiery ? Papiery dostae sie na pojazd a nie na rame. Jezeli ktos kupuje uzywana rame ( ze wzgledu an koszty, bo na nowa go po prostu nie stac ! ) to ma do niej papiery i rama ma nabity numer ! Kropka

 

W przypadku zakupu nowej ramy kupujacy nie udaje sie ani na eBay ani na inny Portal tylko idie do ASO danej marki i zamawia czy to Chassis cz to rame.

 

Ta przychodzi blanco, bez jakichkowiek papierow. ASO nabija stary numer na Ramie i ja montuje. W przypadku gdy ktos robi przekladke sam, hmmmmm tu zaczyna sie Problem, bo tego akurat na 100 % nie wiem wiec sie nie wypowiem.

 

 

No tak, ale ASO Kawasaki nie ma raczej takich uprawnień, bo to nie stacja kontroli pojazdów. Poza tym jak ktoś wcześniej napisał, pewnie nr VIN byłby już inny. Tym bardziej taki numer w tajemnicy przed właścicielem.

 

 

Jakich uprawnien niema ASO Kawasaki w Niemczech ? FIN bedzie taki sam, bo zostaje on w ASO nabity w/g starego numeru czy starego FIN.

 

A teraz wisienka na torcie.

 

Jestem producentem przyczep.

 

PO wyprodukowaniu przyczepy mam dwa wyjscia

 

1. udac sie do TÜV ( kiedys w TÜV'ie byla komporka - BAURAD ) i tam nabijaja mi ich numer zaczynajacy sie od THP i seria nadanych cyfr

 

2. Stworzyc wlasny numer i go samemu nabic.

 

Gdy rejestruje nowa przyczepe to korzystam z uslugi TÜV'u i ich FIN'u.

 

aaaaaaaaaaaaaa a numer moge nabic sam lub jezeli AASOP ma na to ochote to moze w przyplywie nadgorliwosci mi go nabije..

 

i tk to wyglada nie w PL a w DE

 

 

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wpis o nowej ramie w papiery też mi aso kawasaki zrobi? Cudowne aso kawasaki, co ma serwis, tuv i urząd w jednym i jeszcze tak skuteczne, że bez wiedzy klienta wszystko zrobi.

Idź się lecz człowieku bo to nie jest normalne co tutaj odwalasz.

Czy może ktoś te brednie posprzątać po tym autorytecie od gównoprawdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wpis o nowej ramie w papiery też mi aso kawasaki zrobi? Cudowne aso kawasaki, co ma serwis, tuv i urząd w jednym i jeszcze tak skuteczne, że bez wiedzy klienta wszystko zrobi.

Idź się lecz człowieku bo to nie jest normalne co tutaj odwalasz.

Czy może ktoś te brednie posprzątać po tym autorytecie od gównoprawdy?

 

 

Co chcesz wpisywac w papiery jezeli ASO nabilo numer na rame ? :icon_mrgreen:

 

TÜV jest urzedem ktory robi przeglady i potwierdza przerobki - tylko tyle az tyle !

 

Widze, ze wwas strasznie boli, moze tak posmarowac ?

 

https://www.google.de/search?source=hp&ei=-5zdW_WKKcHNwQK625voAQ&q=masc+na+bol+dupy&oq=masc+na+bol+dupy&gs_l=psy-ab.3...1438.9549.0.10160.20.17.3.0.0.0.203.1998.7j9j1.17.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.13.1498...0j0i131k1j0i22i30k1j0i22i10i30k1.0.e9DJhtUqorM

 

I jak zwykle polaczki pokazaly, ze jak polaczki wiedza wszystko lepiej :icon_mrgreen:

 

A na postawione przezemnie pytania zaden inteligent nie odpowiedzial, bo albo byl za glupi albo mu wiedzy zabraklo :icon_mrgreen:

 

 

KS zakało w de jest prawie tak samo jak w pl z ramą.

 

inteligencjo szpagatowa

 

wytlumacz mi

 

prawie = tak samo, czy moze prawie = inaczej ? :icon_mrgreen:

 

wyjasnie ci roznice miedzy slowek " prawie "

 

Prawie nie oznacza tak samo, prawie osnaczy, ze Co najwyzej podobnie ! Gdybys mial IQ rowne dzisiejszej temperaturze powietrza, to moze, ale tylko moze bys to zakumal

​niestety nie trybisz :icon_mrgreen:

 

Wisienka na torcie :icon_mrgreen:

 

http://zzr-forum.de/Thread-Rückrufaktion-ZZR-1400

 

Czyli jednak byla, i nie tylko w ZZR ale i w GTR, w 2006 ale byla :icon_mrgreen:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, chyba Was ta pogoda tak nakręca i robita się mocno agresywne...

Idźcie do swych pięknych żon/dziewczyn/kochanek, poprzytulajcie się, coś może tam zróbcie, a potem siadajcie do pisania...

 

To, że w PL, akurat nabija się na ramę nowe numery- niekoniecznie VIN - tylko nadane przez wyznaczoną Stację, nie ASO, tylko wyznaczoną przez UK, nie oznacza, że w innych krajach jest tak samo..... bo nie jest...

I nie ma co niepotrzebnie bić pianę...do niczego to nie prowadzi...akcje z pękającymi ramami w Kawasaki nie dotyczyły tylko w/w wspomnianych, ale też pierwszych ZX6R ( przynajmniej na USA był recall- podawany od którego do którego VIN-u ), I nikt z tego nie robił sensacji...zainteresowani wiedzieli co mają robić, a resztę guzik to obchodzi...

 

Tak więc wróćcie do tematu... i tyle...

Ja ze swej strony dodam, że wzrokowo bardziej podoba mi się K 1300, a silnikowo VFR 1200, ale jeden i drugi nie dla mnie- nóżki za krótkie hahahahhahahahahahhaha :icon_razz: :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Smuteczek ... nieomylny ks nie odróżnia zzry od gtra :(

Jesteś forumowym odpowiednikiem radia Erewań.

 

 

Widzisz chlopcze, gdybym traktowal cie serio, to moze zadal bym sobie wiecej trudu aby wiecej na ten temat znalsésc, wybacz ale byle jakim pajacem ktory jeszcze porodem smierdzi nie bede sie przejmowal :icon_mrgreen:

 

Mozesz odpowiedzec ale zaraz i tak ladujesz na mojej liscie trolli wiec siory, twoje wypociny nie beda wyswietlane ! :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ffe255ec95db5610med.jpg

 

Fajna sztuka, gratulacje!

Sprzedałem w sierpniu podobną po 8 latach i 80kkm przejechanych. Wstałem którejś soboty rano i stwierdziłem ze czas na zmiany.

Sprzedała się od ręki, a teraz nie mogę dopasować do siebie zadnego nowego sprzęta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna sztuka, gratulacje!

Sprzedałem w sierpniu podobną po 8 latach i 80kkm przejechanych. Wstałem którejś soboty rano i stwierdziłem ze czas na zmiany.

Sprzedała się od ręki, a teraz nie mogę dopasować do siebie zadnego nowego sprzęta.

 

To kup taka sama, tylko mlodsiejsza :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana jednak dalej mi potrzebna, a w ogóle segment sport-tourerow wymiera.

Superduke GT nie pasi mi wygląd, K1600GT za ciężki na codzień, Kawa H2 SX prezentuje się obłędnie, ale 100tysi to przesada i nie ma dealera Kawasaki we Wrocku.

Poszedłem wiec w testowanie turystykow: Africa Twin Adv Sport - za bardzo off, Multi - pozycja nie taka, kolana mi się nie mieszczą, KTM1290S - zajebisty, ale w mieście grzeje od silnika w narządy tak, ze nie idzie wytrzymać.

W końcu jednak chcialem wziąć tego KTMa, to mi powiedzieli ze odbiór w kwietniu i od soboty nie mogę się doczekać oferty.

Dealerzy tez są dziwni, stwierdzam po kilku miesiącach chodzenia za tym. BMW ma totalnie w dupie, KTM rozkłada ręce i tez ma w dupie. Ducati coś tam próbuje oferować. Tylko w Hondzie ludziom zależy. Przynajmniej we Wrocku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana jednak dalej mi potrzebna, a w ogóle segment sport-tourerow wymiera.

Superduke GT nie pasi mi wygląd, K1600GT za ciężki na codzień, Kawa H2 SX prezentuje się obłędnie, ale 100tysi to przesada i nie ma dealera Kawasaki we Wrocku.

Poszedłem wiec w testowanie turystykow: Africa Twin Adv Sport - za bardzo off, Multi - pozycja nie taka, kolana mi się nie mieszczą, KTM1290S - zajebisty, ale w mieście grzeje od silnika w narządy tak, ze nie idzie wytrzymać.

W końcu jednak chcialem wziąć tego KTMa, to mi powiedzieli ze odbiór w kwietniu i od soboty nie mogę się doczekać oferty.

Dealerzy tez są dziwni, stwierdzam po kilku .chodzenia za tym. BMW ma totalnie w dupie, KTM rozkłada ręce i tez ma w dupie. Ducati coś tam próbuje oferować. Tylko w Hondzie ludziom zależy. Przynajmniej we Wrocku.

 

 

Prawda jest taka, ze jezeli zamawiasz nofke, to niestety musisz uzbroic sie w cierpliwosc, chyba, ze jedsziesz do suzego handlarza a ten z regoly makilka sztuk, przynajmniej u mnie Jezeli niema, to niestety oczekiwania. Wszystko zalezy od tego czybedzieszlo od generalnego nacjonalnego importera, europekskiego generalnego inportera czy z fabryki - najdluzsza opcja.

 

Z pustego i Salomon nie naleje! :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądał ktoś może nowe Kawasaki Ninja H2 SE/SX?

Widziałem tylko film na YT i ksztalty, wyposażenie, oddawanie mocy wyglada kozacko

 

Stoi w moim ;) salonie w Tarnobrzegu jeden. Też mam na niego ochotę. Jak dealer znajdzie klienta na mojego, to go zabiorę. Jest kosmiczny...

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...