Jump to content

Recommended Posts

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, to napisanie swojej opini jest kompromitacja ?

Jakby to była opinia, to bym się nie czepiał. Niestety wyciągasz jakieś fakty z doopy i tu jest problem.

GTR 1400 to pełnej krwi turystyk. Waży bo musi ważyć, podobnie jak cała konkurencja. Ramy w nich nie pękają. Mam kolege który takiego kupił po dzwonku w czaszę, w ramie nic nie pękło.

Ale to już jest podstarzała konstrukcja. Zresztą już wycofany ze sprzedaży, zostały pojedyncze sztuki dealerskie. Podobnie z ZZR.

 

Co do nowego H2 SX to sprzęt ten miażdży konkurencję. Który obecnie produkowany turystyk pojedzie 300 kmh? Do tego rozbudowana elektronika i kosmiczny wygląd.

Cóż chcieć więcej, chyba tylko niższej ceny.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW.... "tajna" akcja....

Łał.... Opowiedz jeszcze jakąś bajkę... Co?

Kloc...

OK... Niestety nie zwykłem dyskutować z osobami które stoją niżej na poziomie intelektualnym... Bo sprowadzają do swojego poziomu i pokonują doświadczeniem...

Więc wybacz...

 

Przez grzecznosc ci odpowiem.

​Kumpel zaprowadzil swoja ZZR 1400 w HAmburgu do ASO na inspekcje. Troche trwalo ( wiecej niz zwykle ). Wrocil do dou postawil i cos mu nie pasowalo.

 

Dokladnie obejrzal rame i juz na pierwszy rzut oka zauwazyl, ze ma nie swoja rame.

 

Handlarz go o tym nie poinformowal wiec z ciekawosci zaytam jak bys to nazwal ? Jawna akcja ?

 

A z tym poziomem to pojechales po bandzie ! O jakim chlopcze poziomie wogole piszesz ? Przeciez ty go wogole ni posiadasz wiec siadz anwezu i zrob sssssssssssspier.....

 

 

 

 

Ks mam pytanie , skoro twierdzisz ze nadaje sie tylko od bolcowania po banie ,to odpowiedz mi , ile Ty km przejechales gtr 1400 ?

 

Pekajace ramy w kawie ? :blink: gdzie

 

 

 

No bylem nim w Harz'u na Weekend, oraz przez szon sie nim bujalem kiedy mialem na to ochote - w szkolce szefo mial, moglem brac kiedy mi pasilo, tyle, ze nie pasilo mi, z wiadomych wzgledow :icon_mrgreen:

 

 

 

Jakby to była opinia, to bym się nie czepiał. Niestety wyciągasz jakieś fakty z doopy i tu jest problem.

GTR 1400 to pełnej krwi turystyk. Waży bo musi ważyć, podobnie jak cała konkurencja. Ramy w nich nie pękają. Mam kolege który takiego kupił po dzwonku w czaszę, w ramie nic nie pękło.

Ale to już jest podstarzała konstrukcja. Zresztą już wycofany ze sprzedaży, zostały pojedyncze sztuki dealerskie. Podobnie z ZZR.

 

Co do nowego H2 SX to sprzęt ten miażdży konkurencję. Który obecnie produkowany turystyk pojedzie 300 kmh? Do tego rozbudowana elektronika i kosmiczny wygląd.

Cóż chcieć więcej, chyba tylko niższej ceny.

 

 

Kwestia tego, kto Co uwaza, owszem mozna nim posmigac ale tam, gdzie w GTR konczy sie fun to w " K " ( jaka by nie byla ) fu ie dopiero zaczyna !

 

Przeczytaj wypowiedz, akcja z ramami byla w ZZR'ach , GTR wyszegdl po poprawieniu - przynajmniej z teo Co pamietam.

 

Widzisz, jak sie chece cos sprzedac, to trzeba zrobic cos, czego niema konkurencja.

 

Niemcy sobie odpuscili bicie rekordow predkosci wiec tred idzie w innym kerunku.

 

​JA ostatni raz 265 km/h jechalem bodajze 3 lata temu a ty wypalasz z 300. Fakt, ze napewno znajdzie sie frupa ludzi ktora kilka razy te 300 poleci

 

Reszta to kwestia gustu, dla mnie wyglada jak kupa tyle w temacie

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzisz, jak sie chece cos sprzedac, to trzeba zrobic cos, czego niema konkurencja.

 

Niemcy sobie odpuscili bicie rekordow predkosci wiec tred idzie w innym kerunku.

Niemcy jeszcze nie opanowali technologii doładowania silnika w motocyklu.

Najmocniejszy z serii K z sześcioma garami i pojemnością 1,6 dostaje lanie od H2 SX aż miło, taka prawda.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

No bylem nim w Harz'u na Weekend, oraz przez szon sie nim bujalem kiedy mialem na to ochote - w szkolce szefo mial, moglem brac kiedy mi pasilo, tyle, ze nie pasilo mi, z wiadomych wzgledow :icon_mrgreen:

 

Z reguly sprzet trzymam max. cztery lata.Pare sztuk juz wymienilem , jednak obecny gtr jest pierwszym motkiem ktorego 8 rok trzymam z powodu zajebistej wygody dla kierownika i plecaka ,niskiego zuzycia paliwa,niezawodnosci.Ja osobiscie unikam autoban , no chyba ze nie mam innego wyjscia albo z czasem jest ciasno , tak ze nie moge potwierdzic tego co piszesz !

Co do probl. w gtr byly przednie tarcze , ale to byl drobiazg moge powiedziec.
aha , przejechalem nia ponad 65tys. nie ma tego za wiele no alle .................. :wink:
Ps..Dla zlego plywaka to i woda za rzadka :icon_mrgreen:

 

 

 

 

 

 

Edited by Taurus 61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obiektywne podejście do sprzętów, to bardzo trudna kwestia. Motocykle często w przeciwieństwie do samochodów kupuje się sercem a nie rozumem ;)

W mojej ocenie Japończycy w pewnym momencie przespali trochę zmiany na rynku, ale już zdążyli nadrobić straty. Zwróćcie uwagę, że takie nowinki ostatnich lat jak kontrola trakcji czy downshifter pojawiały się najpierw w europejskich konstrukcjach. Nie ma się co oszukiwać / sportowe litry są wyznacznikiem poziomu techniki. Dlatego właściwie nie są już rozwijane sportowe 600tki. O ile S1000RR kilka lat temu górował techniką i osiągami nad resztą, o tyle obecnie musi się liczyć chociażby z nową R1. Zakładam jednak, że Japończycy w motocyklach bardziej cywilnych również nadrabiają zaległości. Co do bezawaryjności japońskich konstrukcji, to trzeba im oddać, że jak czegoś nie spitolą, to jakość mają wysoką i powtarzalną co ważne.

 

Pozdr.

F.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Przez grzecznosc ci odpowiem.

​Kumpel zaprowadzil swoja ZZR 1400 w HAmburgu do ASO na inspekcje. Troche trwalo ( wiecej niz zwykle ). Wrocil do dou postawil i cos mu nie pasowalo.

 

Dokladnie obejrzal rame i juz na pierwszy rzut oka zauwazyl, ze ma nie swoja rame.

 

Handlarz go o tym nie poinformowal wiec z ciekawosci zaytam jak bys to nazwal ? Jawna akcja ?

 

A z kat ta pewnosc ze to byla wina fabryki a nie samego warsztatu (serwisu).Malo to slychac jake to fuchy serwisy odpi.....aja.Sam nie raz tego doswiadczylem.Nawet ostatnio kolega mial podobny problem.Oddal do serwisu swojego H-D do inspekcji.Serwis stwierdzil ze dolne lozysko glowki ramy jest do wymiany.Kumpel oczywiscie dal zielone swiatlo.Po ponad tygodniu dostal motorek zpowrotem.Juz w drodze do domu jakos plywal mu po drodze , ciezko bylo nim prosto jechac.W praniu okazalo sie ze gniazdo dolnego lozyska glowki ramy bylo pekniete i lozysko tak sobie latalo.Oczywiscie sprawa poszla do adwokata.Cala przebudow + nowa rami i zwiazana z tym papierkowa robota na koszt serwisu.Aha,cala robote przeprowadzil inny serwis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KS dobrze rozumiem, że twierdzisz, że wymienili komuś w ASO ramę bez jego wiedzy?

 

Pozdr.

F.

 

Normalnie kazda rama ma swoj Nr. to sie znaczy nowy dowod rejestracyjny i wbicie nowego Nr. ramy w dowodzie wlasnosci :huh: Na przegladzie sprawdzaja czy Nr. ramy jest taki sam jak w dowodzie rejestracyjnym . chyba ze ja cos przespalem.

Edited by Taurus 61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemcy jeszcze nie opanowali technologii doładowania silnika w motocyklu.

Najmocniejszy z serii K z sześcioma garami i pojemnością 1,6 dostaje lanie od H2 SX aż miło, taka prawda.

 

 

Wiesz wogole jaka jest roznica miedzy Europa a JAponia, ze Najpierw wprowadza Europa a JAponia powiela czy dopracowuje, wiec nie wypalaj z czyms o czym najwyrazniej niemasz pojecia !

 

Zayebiscie porownales H2 do drugiego kloca lakim jest 1,6 ! roz

 

Porownujesz Persimons'y z kartoflami - kumasz ?

 

Moze Najpierw sprawdz jaka predkosc rozwija ten 6 garowy kloc, ktory nie zostal zaprojektowany do wyscigow a do bardzo spokojnego ppdrozowania w pelnym omforcie ktorego na wymienionym H2 nie doswiadczysz !

 

 

Z reguly sprzet trzymam max. cztery lata.Pare sztuk juz wymienilem , jednak obecny gtr jest pierwszym motkiem ktorego 8 rok trzymam z powodu zajebistej wygody dla kierownika i plecaka ,niskiego zuzycia paliwa,niezawodnosci.Ja osobiscie unikam autoban , no chyba ze nie mam innego wyjscia albo z czasem jest ciasno , tak ze nie moge potwierdzic tego co piszesz !

Co do probl. w gtr byly przednie tarcze , ale to byl drobiazg moge powiedziec.
aha , przejechalem nia ponad 65tys. nie ma tego za wiele no alle .................. :wink:
Ps..Dla zlego plywaka to i woda za rzadka :icon_mrgreen:

 

 

Uuuuuu widze, ze polechtalem Twoje Ego ! :icon_mrgreen:

 

Fajnie, ze Tobie to moto pasi, na mnie nie zrobilo specjalnego wrazenia - no ale kazdy kladzie nacisk na cos innego !

 

Nie umam zbytnie oc Maja moje osobiste preferencie i dczucia do Twoich ? Musza byc takie same ? No wezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz !

 

W przyszlym roku bedziemy grupa w Harzu, masz odemnie zaproszenie, posmigamy i zobaczymy komz ta woda bezdie za zadka :icon_mrgreen:

 

 

 

A z kat ta pewnosc ze to byla wina fabryki a nie samego warsztatu (serwisu).Malo to slychac jake to fuchy serwisy odpi.....aja.Sam nie raz tego doswiadczylem.Nawet ostatnio kolega mial podobny problem.Oddal do serwisu swojego H-D do inspekcji.Serwis stwierdzil ze dolne lozysko glowki ramy jest do wymiany.Kumpel oczywiscie dal zielone swiatlo.Po ponad tygodniu dostal motorek zpowrotem.Juz w drodze do domu jakos plywal mu po drodze , ciezko bylo nim prosto jechac.W praniu okazalo sie ze gniazdo dolnego lozyska glowki ramy bylo pekniete i lozysko tak sobie latalo.Oczywiscie sprawa poszla do adwokata.Cala przebudow + nowa rami i zwiazana z tym papierkowa robota na koszt serwisu.Aha,cala robote przeprowadzil inny serwis.

 

 

I Co to ma do faktu, ze Kawa miala akcje wymiany ram ?

 

 

KS dobrze rozumiem, że twierdzisz, że wymienili komuś w ASO ramę bez jego wiedzy?

 

 

Dokladnie tak !

 

Pytanie tylko ile tych ram wymienili ? Swego czasu pisalem o tym na Forum, tylko wtedy w calej PL moze jedna sztuka jezdzila ! ......

 

 

:crossy:

 

 

Normalnie kazda rama ma swoj Nr. to sie znaczy nowy dowod rejestracyjny i wbicie nowego Nr. ramy w dowodzie wlasnosci :huh: Na przegladzie sprawdzaja czy Nr. ramy jest taki sam jak w dowodzie rejestracyjnym . chyba ze ja cos przespalem.

 

 

Rama jest zwykla czescia zamienna numer jest nabijany przez ASO

 

Rama z numerem nie jest nowa lecz uzywana z innego Pojazdu - i tyle w temacie !

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem od kiedy rama jest częścią zamienną. Tabliczki znamionowe też wg Ciebie KS rzeźbią w ASO?

Który to był rok jak była ta rzekoma akcja z wymianą ramy?

 

Pozdr.

F.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem od kiedy rama jest częścią zamienną. Tabliczki znamionowe też wg Ciebie KS rzeźbią w ASO?

Który to był rok jak była ta rzekoma akcja z wymianą ramy?

 

Filip, naprawde oczekujesz odemnie aby m w tej chwili z pamieci podal Ci w ktorym roku to bylo ?

 

Tabliczka znamionowa w jaki sposob jest przymocowana do ramy ?

 

, Rama, blok silnika to sa czsci zamienne na ktore numery sie o prostu nabija.

 

Nie jest to do Ciebie ale

 

Pytanie z innej bedzki kto na Forum mial przekladana nowa rame w ASO ?

 

:crossy:

 

Ignorujcie go. On często palnie jakaś bzdure, a potem broni tego w bezpłodnym i niezrozumiałym frazeologicznie monologu.

 

Wdupie trolu byles i goowno widziales !

 

:crossy:

Edited by ks-rider

Share this post


Link to post
Share on other sites

ks posłuchaj chwilę.

1. Akcje naprawcze i przywoławcze nigdy nie mogą być jakąś tajemnicą handlową. Zawsze wcześniej jest oficjalna informacja do urzędu

UOiK czego dokładnie dotyczy oraz jaką partię pojazdów należy powiadomić o bezpłatnej naprawie.

2. Takie akcje w obecnych czasach to normalność, mały je również BMW wielokrotnie.

3. Nowa rama nigdy nie dostaje tego samego nr co poprzednia. To już jest drugi motocykl, trzeba zmieniać dokumenty.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

ks posłuchaj chwilę.

1. Akcje naprawcze i przywoławcze nigdy nie mogą być jakąś tajemnicą handlową. Zawsze wcześniej jest oficjalna informacja do urzędu

UOiK czego dokładnie dotyczy oraz jaką partię pojazdów należy powiadomić o bezpłatnej naprawie.

2. Takie akcje w obecnych czasach to normalność, mały je również BMW wielokrotnie.

3. Nowa rama nigdy nie dostaje tego samego nr co poprzednia. To już jest drugi motocykl, trzeba zmieniać dokumenty.

 

 

1. Kwestia tego na jaka skale ta akcja jest, z regoly dostakesz list, ze w pojezdzie jaki expluatujesz producent ze wzgldu na .... musi wymienic......

 

Zdarza sie, ze akcje przeprowadzanesa bez wiedzy klieta podczas servisowach intervall'i

 

2. Oczywiscie, ze to normalne

 

3. Kto w taim razie wystawia COC ? Bo idac tym tropem, masz nowy pojazd .

 

Moze w PL trzeba wymienic dokumenty, w DE nie.

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

3. Kto w taim razie wystawia COC ? Bo idac tym tropem, masz nowy pojazd .

 

W sytuacji konieczności wymiany całej ramy motocykla (nadwozia samochodu) czyli głęboka ingerencja w pojazd, całkowicie zasadnym jest domaganie się wymiany całego produktu na nowy, wolny od wad. Ja na pewno nie zgodziłbym się na wymianę ramy i wstawienie drugiej w jakimś serwisie, płacąc za nowy motocykl tyle pieniędzy. W takiej sytuacji producent najprawdopodobniej wymieniłby klientom motocykle na nowe bez tej wady. Inaczej tego nie widzę.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...