Jump to content

Recommended Posts

 

Przez grzecznosc ci odpowiem.

​Kumpel zaprowadzil swoja ZZR 1400 w HAmburgu do ASO na inspekcje. Troche trwalo ( wiecej niz zwykle ). Wrocil do dou postawil i cos mu nie pasowalo.

 

Dokladnie obejrzal rame i juz na pierwszy rzut oka zauwazyl, ze ma nie swoja rame.

 

Handlarz go o tym nie poinformowal wiec z ciekawosci zaytam jak bys to nazwal ? Jawna akcja ?

 

A z kat ta pewnosc ze to byla wina fabryki a nie samego warsztatu (serwisu).Malo to slychac jake to fuchy serwisy odpi.....aja.Sam nie raz tego doswiadczylem.Nawet ostatnio kolega mial podobny problem.Oddal do serwisu swojego H-D do inspekcji.Serwis stwierdzil ze dolne lozysko glowki ramy jest do wymiany.Kumpel oczywiscie dal zielone swiatlo.Po ponad tygodniu dostal motorek zpowrotem.Juz w drodze do domu jakos plywal mu po drodze , ciezko bylo nim prosto jechac.W praniu okazalo sie ze gniazdo dolnego lozyska glowki ramy bylo pekniete i lozysko tak sobie latalo.Oczywiscie sprawa poszla do adwokata.Cala przebudow + nowa rami i zwiazana z tym papierkowa robota na koszt serwisu.Aha,cala robote przeprowadzil inny serwis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KS dobrze rozumiem, że twierdzisz, że wymienili komuś w ASO ramę bez jego wiedzy?

 

Pozdr.

F.

 

Normalnie kazda rama ma swoj Nr. to sie znaczy nowy dowod rejestracyjny i wbicie nowego Nr. ramy w dowodzie wlasnosci :huh: Na przegladzie sprawdzaja czy Nr. ramy jest taki sam jak w dowodzie rejestracyjnym . chyba ze ja cos przespalem.

Edited by Taurus 61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemcy jeszcze nie opanowali technologii doładowania silnika w motocyklu.

Najmocniejszy z serii K z sześcioma garami i pojemnością 1,6 dostaje lanie od H2 SX aż miło, taka prawda.

 

 

Wiesz wogole jaka jest roznica miedzy Europa a JAponia, ze Najpierw wprowadza Europa a JAponia powiela czy dopracowuje, wiec nie wypalaj z czyms o czym najwyrazniej niemasz pojecia !

 

Zayebiscie porownales H2 do drugiego kloca lakim jest 1,6 ! roz

 

Porownujesz Persimons'y z kartoflami - kumasz ?

 

Moze Najpierw sprawdz jaka predkosc rozwija ten 6 garowy kloc, ktory nie zostal zaprojektowany do wyscigow a do bardzo spokojnego ppdrozowania w pelnym omforcie ktorego na wymienionym H2 nie doswiadczysz !

 

 

Z reguly sprzet trzymam max. cztery lata.Pare sztuk juz wymienilem , jednak obecny gtr jest pierwszym motkiem ktorego 8 rok trzymam z powodu zajebistej wygody dla kierownika i plecaka ,niskiego zuzycia paliwa,niezawodnosci.Ja osobiscie unikam autoban , no chyba ze nie mam innego wyjscia albo z czasem jest ciasno , tak ze nie moge potwierdzic tego co piszesz !

Co do probl. w gtr byly przednie tarcze , ale to byl drobiazg moge powiedziec.
aha , przejechalem nia ponad 65tys. nie ma tego za wiele no alle .................. :wink:
Ps..Dla zlego plywaka to i woda za rzadka :icon_mrgreen:

 

 

Uuuuuu widze, ze polechtalem Twoje Ego ! :icon_mrgreen:

 

Fajnie, ze Tobie to moto pasi, na mnie nie zrobilo specjalnego wrazenia - no ale kazdy kladzie nacisk na cos innego !

 

Nie umam zbytnie oc Maja moje osobiste preferencie i dczucia do Twoich ? Musza byc takie same ? No wezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz !

 

W przyszlym roku bedziemy grupa w Harzu, masz odemnie zaproszenie, posmigamy i zobaczymy komz ta woda bezdie za zadka :icon_mrgreen:

 

 

 

A z kat ta pewnosc ze to byla wina fabryki a nie samego warsztatu (serwisu).Malo to slychac jake to fuchy serwisy odpi.....aja.Sam nie raz tego doswiadczylem.Nawet ostatnio kolega mial podobny problem.Oddal do serwisu swojego H-D do inspekcji.Serwis stwierdzil ze dolne lozysko glowki ramy jest do wymiany.Kumpel oczywiscie dal zielone swiatlo.Po ponad tygodniu dostal motorek zpowrotem.Juz w drodze do domu jakos plywal mu po drodze , ciezko bylo nim prosto jechac.W praniu okazalo sie ze gniazdo dolnego lozyska glowki ramy bylo pekniete i lozysko tak sobie latalo.Oczywiscie sprawa poszla do adwokata.Cala przebudow + nowa rami i zwiazana z tym papierkowa robota na koszt serwisu.Aha,cala robote przeprowadzil inny serwis.

 

 

I Co to ma do faktu, ze Kawa miala akcje wymiany ram ?

 

 

KS dobrze rozumiem, że twierdzisz, że wymienili komuś w ASO ramę bez jego wiedzy?

 

 

Dokladnie tak !

 

Pytanie tylko ile tych ram wymienili ? Swego czasu pisalem o tym na Forum, tylko wtedy w calej PL moze jedna sztuka jezdzila ! ......

 

 

:crossy:

 

 

Normalnie kazda rama ma swoj Nr. to sie znaczy nowy dowod rejestracyjny i wbicie nowego Nr. ramy w dowodzie wlasnosci :huh: Na przegladzie sprawdzaja czy Nr. ramy jest taki sam jak w dowodzie rejestracyjnym . chyba ze ja cos przespalem.

 

 

Rama jest zwykla czescia zamienna numer jest nabijany przez ASO

 

Rama z numerem nie jest nowa lecz uzywana z innego Pojazdu - i tyle w temacie !

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem od kiedy rama jest częścią zamienną. Tabliczki znamionowe też wg Ciebie KS rzeźbią w ASO?

Który to był rok jak była ta rzekoma akcja z wymianą ramy?

 

Filip, naprawde oczekujesz odemnie aby m w tej chwili z pamieci podal Ci w ktorym roku to bylo ?

 

Tabliczka znamionowa w jaki sposob jest przymocowana do ramy ?

 

, Rama, blok silnika to sa czsci zamienne na ktore numery sie o prostu nabija.

 

Nie jest to do Ciebie ale

 

Pytanie z innej bedzki kto na Forum mial przekladana nowa rame w ASO ?

 

:crossy:

 

Ignorujcie go. On często palnie jakaś bzdure, a potem broni tego w bezpłodnym i niezrozumiałym frazeologicznie monologu.

 

Wdupie trolu byles i goowno widziales !

 

:crossy:

Edited by ks-rider

Share this post


Link to post
Share on other sites

ks posłuchaj chwilę.

1. Akcje naprawcze i przywoławcze nigdy nie mogą być jakąś tajemnicą handlową. Zawsze wcześniej jest oficjalna informacja do urzędu

UOiK czego dokładnie dotyczy oraz jaką partię pojazdów należy powiadomić o bezpłatnej naprawie.

2. Takie akcje w obecnych czasach to normalność, mały je również BMW wielokrotnie.

3. Nowa rama nigdy nie dostaje tego samego nr co poprzednia. To już jest drugi motocykl, trzeba zmieniać dokumenty.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

ks posłuchaj chwilę.

1. Akcje naprawcze i przywoławcze nigdy nie mogą być jakąś tajemnicą handlową. Zawsze wcześniej jest oficjalna informacja do urzędu

UOiK czego dokładnie dotyczy oraz jaką partię pojazdów należy powiadomić o bezpłatnej naprawie.

2. Takie akcje w obecnych czasach to normalność, mały je również BMW wielokrotnie.

3. Nowa rama nigdy nie dostaje tego samego nr co poprzednia. To już jest drugi motocykl, trzeba zmieniać dokumenty.

 

 

1. Kwestia tego na jaka skale ta akcja jest, z regoly dostakesz list, ze w pojezdzie jaki expluatujesz producent ze wzgldu na .... musi wymienic......

 

Zdarza sie, ze akcje przeprowadzanesa bez wiedzy klieta podczas servisowach intervall'i

 

2. Oczywiscie, ze to normalne

 

3. Kto w taim razie wystawia COC ? Bo idac tym tropem, masz nowy pojazd .

 

Moze w PL trzeba wymienic dokumenty, w DE nie.

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

3. Kto w taim razie wystawia COC ? Bo idac tym tropem, masz nowy pojazd .

 

W sytuacji konieczności wymiany całej ramy motocykla (nadwozia samochodu) czyli głęboka ingerencja w pojazd, całkowicie zasadnym jest domaganie się wymiany całego produktu na nowy, wolny od wad. Ja na pewno nie zgodziłbym się na wymianę ramy i wstawienie drugiej w jakimś serwisie, płacąc za nowy motocykl tyle pieniędzy. W takiej sytuacji producent najprawdopodobniej wymieniłby klientom motocykle na nowe bez tej wady. Inaczej tego nie widzę.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

KS zakało w de jest prawie tak samo jak w pl z ramą. Przestań wymyślać. Wpisz sobie "motorrad rahmen wechsel" w wyszukiwarkę jak nie wiesz.

Zaraz się dowiem pewnie ze mnie internet oszukuje i ks jest jedyną oficjalną wyrocznią wszystkiego co niemieckie.

Czy moderator może tu zrobić porządek, najlepiej skasować wszystkie posty od kiedy ks zaczął kopie kruszyć o zajebistość k1200?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sytuacji konieczności wymiany całej ramy motocykla (nadwozia samochodu) czyli głęboka ingerencja w pojazd, całkowicie zasadnym jest domaganie się wymiany całego produktu na nowy, wolny od wad. Ja na pewno nie zgodziłbym się na wymianę ramy i wstawienie drugiej w jakimś serwisie, płacąc za nowy motocykl tyle pieniędzy. W takiej sytuacji producent najprawdopodobniej wymieniłby klientom motocykle na nowe bez tej wady. Inaczej tego nie widzę.

 

Czyli wszedles w winkiel, poszedles w botanike, zgruzowales sprzet ze swojej winy i producent wymienia zgruzowanego zloma na fabryczna funkiel nofke !

 

Chyba o tym marzyli producenci ! :icon_mrgreen:

 

Wybacz ale nijak mnie to nie przekonuje

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Czyli wszedles w winkiel, poszedles w botanike, zgruzowales sprzet ze swojej winy i producent wymienia zgruzowanego zloma na fabryczna funkiel nofke !

 

 

O czym ty piszesz teraz? Bimbak ma rację jakakolwiek dyskusja z tobą to jak bicie łbem w mur. Co za beton...


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

O czym ty piszesz teraz? Bimbak ma rację jakakolwiek dyskusja z tobą to jak bicie łbem w mur. Co za beton...

 

I Taka z wami dyskusja, pierdo lniesz babola a potem sie sianem wykrecasz ?

 

Jaka glebola ingerencja w pojazd ? Dobry lakiernik caly pojazd na podzespoly rozklada aby czy to rame czy to cala karoserie polakierowac !

 

Dalej twierdze, ze rama jest taka sama czescia zamienna jak blok silnika czy skrzynia biegow !

 

A betona to zobaczysz jak w lustro spojrzysz

 

:crossy:

Edited by ks-rider

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chłopaki, zeszliście trochę z tematu, dajcie sobie deko siana... luzzzzzuuuuuu więcej :icon_rolleyes: :flesje:

 

Co do ramy

KS ma rację, rama - jest częścią zamienną, w Stacjach obsługi wyznaczonych/wskazanych przez dany Urząd Komunikacji, nabija się nowy numer i nituje tabliczkę zgodnie z tym numerem.

Miałem tak w Audi 80 1981 rok- 15 lat temu, dlatego wiem, koniec kropka ( chyba, że teraz coś się zmieniło, ale raczej nie, bo w katalogach części zamiennych rama nadal występuje jako część zamienna)

Edited by jannikiel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałeś nr. ale nowy a nie ten z poprzedniej budy.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chłopaki, zeszliście trochę z tematu, dajcie sobie deko siana... luzzzzzuuuuuu więcej :icon_rolleyes: :flesje:

 

Co do ramy

KS ma rację, rama - jest częścią zamienną, w Stacjach obsługi wyznaczonych/wskazanych przez dany Urząd Komunikacji, nabija się nowy numer i nituje tabliczkę zgodnie z tym numerem.

Miałem tak w Audi 80 1981 rok- 15 lat temu, dlatego wiem, koniec kropka ( chyba, że teraz coś się zmieniło, ale raczej nie, bo w katalogach części zamiennych rama nadal występuje jako część zamienna)

No tak, ale ASO Kawasaki nie ma raczej takich uprawnień, bo to nie stacja kontroli pojazdów. Poza tym jak ktoś wcześniej napisał, pewnie nr VIN byłby już inny. Tym bardziej taki numer w tajemnicy przed właścicielem. Akcje serwisowe chyba wszystkie muszą być zgłaszane do UOKiK, bo inaczej firmy płacą potężne kary za zatajenie.

 

Pozdr.

F.

Edited by filipr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ojj widzę że dyskusja poszła :) , Kupiłem vfr1200f :) i jestem zadowolony w porównaniu z nakedem to nie czuć prędkości , moc robi swoje moment i 200+ :) tylko przyzwyczajenie do pozycji z nakeda zostało to muszę zmienić półkę i kierę :)

Edited by Madrasek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ojj widzę że dyskusja poszła :) , Kupiłem vfr1200f :) i jestem zadowolony w porównaniu z nakedem to nie czuć prędkości , moc robi swoje moment i 200+ :) tylko przyzwyczajenie do pozycji z nakeda zostało to muszę zmienić półkę i kierę :)

Poka foty :)


Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry boze.. no jesli jestes zadowolony z jazdy to sie cieszymy :)

Co to za wydech? ori?


Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tommo, nowy numer, przecież wcześniej napisałem...tak jest u nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skrzynia manualna , a DTC to normalna skrzynia tylko dwusprzęgłowa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...