Jump to content

Recommended Posts

Fakt muszę się przejechać jednym i drugim ( Zetem jeździłem - nakedem ) , co do kanapy w VFR to wiem bo kumpel właśnie wysyła na przeróbkę po 3 -dniowym tripie po Słowacji . FJR-a to już taki 100% kanapowiec chyba jeszcze za mało osiwiałem na FJR ;) . K1300S jest super tylko się boję awarii ( w k1200 bodajże były felerne kosze sprzęgłowe ) i sporych kosztów naprawy - k1300S ma jakieś wady fabryczne - Honda pancerna ( swoją zrobiłem 75tys.km i jedynie cewka w alternatorze się zjarała ) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druga generacja K 1200 jest juz pozbawiona wad, no moze sie trafic jeszcze Jakis kosz sprzegla, w K 1300 generalnie nic sie nie dzieje, no chyba, ze trafisz na egzemplarz ale to mozna trafic w kazdej marce czy modelu.

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

FJR-a to już taki 100% kanapowiec chyba jeszcze za mało osiwiałem na FJR ;) .

 

To w przyszlosci bedziesz mial jak znalazl :biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam 178cm wzrostu i bez problemu ogarniałem K1300S. Jeździłem też VFR, ale tylko pierwszym jej wypustem zaraz po wejściu na rynek. Wtedy porównanie zdecydowanie na korzyść K1300S, którą zresztą kupiłem.

 

Pozdr.

F.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam w posiadaniu SX model 2017 od ponad roku i powiem szczerze jestem nim zachwycony. Tak fenomenalnie łączy dwa bieguny czyli sport z turystyką że ciężko naprawdę więcej oczekiwać. Naprawdę polecam ten motocykl.

 

VFR nie posiadałem co prawda ale z opisów ludzi nią jeżdżących wynika, że nie do końca się sprawdza w swojej roli. Jest bardziej turystyczny, ciężki, mniej zwrotny a zarazem nie tak wygodny jak prawdziwy turystyk. Trochę słaby kompromis.

Suzuki nie brałem pod uwagę ze względu na design, który kompletnie mi nie odpowiada.

Co do jakości i solidności wykonania kawy to wg. mnie jest na wysokim poziomie, co wielu może potwierdzić.

Z wad to siedzisko mogłoby być wygodniejsze ale są zamienniki dostępne, z tym nie ma problemu.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites
Swojej VFR nie mialem , ale mialem okazje posmigac tym cudem.Moge tylko potwierdzic wypowiedz Ks.


Co do nowej VFR, to przenigdy nie jezdzilem tak niewygodnym moturem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam w posiadaniu SX model 2017 od ponad roku i powiem szczerze jestem nim zachwycony. Tak fenomenalnie łączy dwa bieguny czyli sport z turystyką że ciężko naprawdę więcej oczekiwać. Naprawdę polecam ten motocykl.

 

VFR nie posiadałem co prawda ale z opisów ludzi nią jeżdżących wynika, że nie do końca się sprawdza w swojej roli. Jest bardziej turystyczny, ciężki, mniej zwrotny a zarazem nie tak wygodny jak prawdziwy turystyk. Trochę słaby kompromis.

Suzuki nie brałem pod uwagę ze względu na design, który kompletnie mi nie odpowiada.

Co do jakości i solidności wykonania kawy to wg. mnie jest na wysokim poziomie, co wielu może potwierdzić.

Z wad to siedzisko mogłoby być wygodniejsze ale są zamienniki dostępne, z tym nie ma problemu.

 

Tomo

 

czyli SX to najlepsiejszy motur pod sloncem bo Ty go masz ! A innymi nie smigales, ale wiesz, ze SX jest najlepsiejszy ( to tak jak z tym kawalem jakie auto jest najlepsze - Polonez, a mial pan inne ? Nie ! )

 

Silniki moze i niezle ale reszta komponentow to gora srednia polka, a to troche malo !

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z1000sx 2017 r ( nowy model ) jest super ale niestety poza granicami finansowymi ;) planuję wydać tak + - 30 k , w tej kwocie to Z-eta mogę 2015 r .Pogoda ma się poprawić to przetestuję VFR :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tomo

 

czyli SX to najlepsiejszy motur pod sloncem bo Ty go masz ! A innymi nie smigales, ale wiesz, ze SX jest najlepsiejszy ( to tak jak z tym kawalem jakie auto jest najlepsze - Polonez, a mial pan inne ? Nie ! )

 

Silniki moze i niezle ale reszta komponentow to gora srednia polka, a to troche malo !

 

:crossy:

 

Po czym twierdzisz, że innymi nie śmigałem?

Jeździłem Tigerem, testowałem Super Duke GT, wcześniej miałem kilka motocykli BMW, Moto Guzzi, Yamahy...

 

O jakich komponentach piszesz?.

Elektronika jest genialna. Skrzynia chodzi świetnie, hamulce ma mocniejsze niż Triumph. Że nie ma oplotu to jest problem?

Cena jest rozsądnie skalkulowana co w przypadku BMW jest głównym problemem.

 

A co do rzekomych wibracji silnika o których pisałeś u mnie nie występują, jestem na to wyczulony.

 

Dealer namawia mnie na H2 SX, pytanie czy wart jest tych dołożonych pieniędzy.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam w posiadaniu SX model 2017 od ponad roku i powiem szczerze jestem nim zachwycony. Tak fenomenalnie łączy dwa bieguny czyli sport z turystyką że ciężko naprawdę więcej oczekiwać. Naprawdę polecam ten motocykl.

 

VFR nie posiadałem co prawda ale z opisów ludzi nią jeżdżących wynika, że nie do końca się sprawdza w swojej roli. Jest bardziej turystyczny, ciężki, mniej zwrotny a zarazem nie tak wygodny jak prawdziwy turystyk. Trochę słaby kompromis.

Suzuki nie brałem pod uwagę ze względu na design, który kompletnie mi nie odpowiada.

Co do jakości i solidności wykonania kawy to wg. mnie jest na wysokim poziomie, co wielu może potwierdzić.

Z wad to siedzisko mogłoby być wygodniejsze ale są zamienniki dostępne, z tym nie ma problemu.

Potwierdzam slowa Tommo, wszystko co napisal o SX jest prawda. Mam z roku 2014,w sumie prawie to samo.

I faktycznie, pierwsze co zmienilem to bylo siedzenie. Teraz jest super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Po czym twierdzisz, że innymi nie śmigałem?

Jeździłem Tigerem, testowałem Super Duke GT, wcześniej miałem kilka motocykli BMW, Moto Guzzi, Yamahy...

 

O jakich komponentach piszesz?.

Elektronika jest genialna. Skrzynia chodzi świetnie, hamulce ma mocniejsze niż Triumph. Że nie ma oplotu to jest problem?

Cena jest rozsądnie skalkulowana co w przypadku BMW jest głównym problemem.

 

A co do rzekomych wibracji silnika o których pisałeś u mnie nie występują, jestem na to wyczulony.

 

Dealer namawia mnie na H2 SX, pytanie czy wart jest tych dołożonych pieniędzy.

 

 

Temat jest o innych a Ty wpisales inne, nie. co komu po tym ?

 

Wyczulony mozesz byc, a mimo tego jak widze nie czujesz ! a vibracje sa !

 

A w tej elektronic ejakie masz opcje ?

 

HAmulce mocniejsze niz w Triumph'ie. Wiec Ci powiem, K 1200 S miala juz referencje ukladu hamulcowego w ktorym zastosowane bylo servo. Wrazenie bylo takire, ze rzucales kotwice.

 

I patrz, po dwoch latach ( 2007 ) wyszedl update / lifting. Zupelnie inny motocykl, zupelnie inne wlasciwosci jezdne. I wyobraz sobie, ze BMW zrezygnowalo z servo hamulca, zrobili niepozorne ktore jakostam hamowalo, bez zadnych fajerwerkow w odczuciu do poprzednika jedno wielkie goowno, tyle, ze hamowalo efektywniej niz model 2005

 

Tyle co do Twojego odczucia / wyczucia co do mocniejszych hamulcow.

 

:crossy:

Edited by ks-rider

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Temat jest o innych a Ty wpisales inne, nie. co komu po tym ?

 

Wyczulony mozesz byc, a mimo tego jak widze nie czujesz ! a vibracje sa !

 

A w tej elektronic ejakie masz opcje ?

 

HAmulce mocniejsze niz w Triumph'ie. Wiec Ci powiem, K 1200 S miala juz referencje ukladu hamulcowego w ktorym zastosowane bylo servo. Wrazenie bylo takire, ze rzucales kotwice.

 

I patrz, po dwoch latach ( 2007 ) wyszedl update / lifting. Zupelnie inny motocykl, zupelnie inne wlasciwosci jezdne. I wyobraz sobie, ze BMW zrezygnowalo z servo hamulca, zrobili niepozorne ktore jakostam hamowalo, bez zadnych fajerwerkow w odczuciu do poprzednika jedno wielkie goowno, tyle, ze hamowalo efektywniej niz model 2005

 

Tyle co do Twojego odczucia / wyczucia co do mocniejszych hamulcow.

 

:crossy:

tez sxem latam i potwierdzam zadnych wibracji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to w piątek jadę na oględziny VFR-1200 , zobaczymy co i jak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja będę monotematyczny... Jak idzie o turystyka, to owszem Kawa... Ale GTR 1,4 ;). Bardzo fajny motÓr Panie ..


"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja będę monotematyczny... Jak idzie o turystyka, to owszem Kawa... Ale GTR 1,4 ;). Bardzo fajny motÓr Panie ..

 

Kloc jakich malo !

 

 

a i RAME trzeba wymienic :icon_mrgreen: , chyba, ze jest po akcji wymiany ! :icon_mrgreen: Przynajmniej ta wymieniali w modelu ZZR :icon_mrgreen:

 

 

 

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ks...kompromitujesz się, wiesz o tym?


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

ks...kompromitujesz się, wiesz o tym?

 

 

 

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, to napisanie swojej opini jest kompromitacja ?

 

 

Siory ! Sprawdz sobie ile ten kloc wazy. Nadaje sie co najwyzej na bolcowanie po Bahn'ie i to wszystko, I niekoniecznie stwprzony dla kogos kto ma ponizej 180 cm wzrostu oraz odpowiedniej masy.

 

W ZZR 1400 KAWA wymienila ramy n´bardziej niz po cichu aby nikt tego nie wiedzial. Niestety, akcja nie do konca sie im udala, byli tacy co sie kapneli !

 

 

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW.... "tajna" akcja....

Łał.... Opowiedz jeszcze jakąś bajkę... Co?

Kloc...

OK... Niestety nie zwykłem dyskutować z osobami które stoją niżej na poziomie intelektualnym... Bo sprowadzają do swojego poziomu i pokonują doświadczeniem...

Więc wybacz...


"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Kloc jakich malo !

 

 

a i RAME trzeba wymienic :icon_mrgreen: , chyba, ze jest po akcji wymiany ! :icon_mrgreen: Przynajmniej ta wymieniali w modelu ZZR :icon_mrgreen:

 

 

 

 

:crossy:

 

Ks mam pytanie , skoro twierdzisz ze nadaje sie tylko od bolcowania po banie ,to odpowiedz mi , ile Ty km przejechales gtr 1400 ?

 

Pekajace ramy w kawie ? :blink: gdzie to pisali jesli mozna.

Edited by Taurus 61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, to napisanie swojej opini jest kompromitacja ?

Jakby to była opinia, to bym się nie czepiał. Niestety wyciągasz jakieś fakty z doopy i tu jest problem.

GTR 1400 to pełnej krwi turystyk. Waży bo musi ważyć, podobnie jak cała konkurencja. Ramy w nich nie pękają. Mam kolege który takiego kupił po dzwonku w czaszę, w ramie nic nie pękło.

Ale to już jest podstarzała konstrukcja. Zresztą już wycofany ze sprzedaży, zostały pojedyncze sztuki dealerskie. Podobnie z ZZR.

 

Co do nowego H2 SX to sprzęt ten miażdży konkurencję. Który obecnie produkowany turystyk pojedzie 300 kmh? Do tego rozbudowana elektronika i kosmiczny wygląd.

Cóż chcieć więcej, chyba tylko niższej ceny.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW.... "tajna" akcja....

Łał.... Opowiedz jeszcze jakąś bajkę... Co?

Kloc...

OK... Niestety nie zwykłem dyskutować z osobami które stoją niżej na poziomie intelektualnym... Bo sprowadzają do swojego poziomu i pokonują doświadczeniem...

Więc wybacz...

 

Przez grzecznosc ci odpowiem.

​Kumpel zaprowadzil swoja ZZR 1400 w HAmburgu do ASO na inspekcje. Troche trwalo ( wiecej niz zwykle ). Wrocil do dou postawil i cos mu nie pasowalo.

 

Dokladnie obejrzal rame i juz na pierwszy rzut oka zauwazyl, ze ma nie swoja rame.

 

Handlarz go o tym nie poinformowal wiec z ciekawosci zaytam jak bys to nazwal ? Jawna akcja ?

 

A z tym poziomem to pojechales po bandzie ! O jakim chlopcze poziomie wogole piszesz ? Przeciez ty go wogole ni posiadasz wiec siadz anwezu i zrob sssssssssssspier.....

 

 

 

 

Ks mam pytanie , skoro twierdzisz ze nadaje sie tylko od bolcowania po banie ,to odpowiedz mi , ile Ty km przejechales gtr 1400 ?

 

Pekajace ramy w kawie ? :blink: gdzie

 

 

 

No bylem nim w Harz'u na Weekend, oraz przez szon sie nim bujalem kiedy mialem na to ochote - w szkolce szefo mial, moglem brac kiedy mi pasilo, tyle, ze nie pasilo mi, z wiadomych wzgledow :icon_mrgreen:

 

 

 

Jakby to była opinia, to bym się nie czepiał. Niestety wyciągasz jakieś fakty z doopy i tu jest problem.

GTR 1400 to pełnej krwi turystyk. Waży bo musi ważyć, podobnie jak cała konkurencja. Ramy w nich nie pękają. Mam kolege który takiego kupił po dzwonku w czaszę, w ramie nic nie pękło.

Ale to już jest podstarzała konstrukcja. Zresztą już wycofany ze sprzedaży, zostały pojedyncze sztuki dealerskie. Podobnie z ZZR.

 

Co do nowego H2 SX to sprzęt ten miażdży konkurencję. Który obecnie produkowany turystyk pojedzie 300 kmh? Do tego rozbudowana elektronika i kosmiczny wygląd.

Cóż chcieć więcej, chyba tylko niższej ceny.

 

 

Kwestia tego, kto Co uwaza, owszem mozna nim posmigac ale tam, gdzie w GTR konczy sie fun to w " K " ( jaka by nie byla ) fu ie dopiero zaczyna !

 

Przeczytaj wypowiedz, akcja z ramami byla w ZZR'ach , GTR wyszegdl po poprawieniu - przynajmniej z teo Co pamietam.

 

Widzisz, jak sie chece cos sprzedac, to trzeba zrobic cos, czego niema konkurencja.

 

Niemcy sobie odpuscili bicie rekordow predkosci wiec tred idzie w innym kerunku.

 

​JA ostatni raz 265 km/h jechalem bodajze 3 lata temu a ty wypalasz z 300. Fakt, ze napewno znajdzie sie frupa ludzi ktora kilka razy te 300 poleci

 

Reszta to kwestia gustu, dla mnie wyglada jak kupa tyle w temacie

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzisz, jak sie chece cos sprzedac, to trzeba zrobic cos, czego niema konkurencja.

 

Niemcy sobie odpuscili bicie rekordow predkosci wiec tred idzie w innym kerunku.

Niemcy jeszcze nie opanowali technologii doładowania silnika w motocyklu.

Najmocniejszy z serii K z sześcioma garami i pojemnością 1,6 dostaje lanie od H2 SX aż miło, taka prawda.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

No bylem nim w Harz'u na Weekend, oraz przez szon sie nim bujalem kiedy mialem na to ochote - w szkolce szefo mial, moglem brac kiedy mi pasilo, tyle, ze nie pasilo mi, z wiadomych wzgledow :icon_mrgreen:

 

Z reguly sprzet trzymam max. cztery lata.Pare sztuk juz wymienilem , jednak obecny gtr jest pierwszym motkiem ktorego 8 rok trzymam z powodu zajebistej wygody dla kierownika i plecaka ,niskiego zuzycia paliwa,niezawodnosci.Ja osobiscie unikam autoban , no chyba ze nie mam innego wyjscia albo z czasem jest ciasno , tak ze nie moge potwierdzic tego co piszesz !

Co do probl. w gtr byly przednie tarcze , ale to byl drobiazg moge powiedziec.
aha , przejechalem nia ponad 65tys. nie ma tego za wiele no alle .................. :wink:
Ps..Dla zlego plywaka to i woda za rzadka :icon_mrgreen:

 

 

 

 

 

 

Edited by Taurus 61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obiektywne podejście do sprzętów, to bardzo trudna kwestia. Motocykle często w przeciwieństwie do samochodów kupuje się sercem a nie rozumem ;)

W mojej ocenie Japończycy w pewnym momencie przespali trochę zmiany na rynku, ale już zdążyli nadrobić straty. Zwróćcie uwagę, że takie nowinki ostatnich lat jak kontrola trakcji czy downshifter pojawiały się najpierw w europejskich konstrukcjach. Nie ma się co oszukiwać / sportowe litry są wyznacznikiem poziomu techniki. Dlatego właściwie nie są już rozwijane sportowe 600tki. O ile S1000RR kilka lat temu górował techniką i osiągami nad resztą, o tyle obecnie musi się liczyć chociażby z nową R1. Zakładam jednak, że Japończycy w motocyklach bardziej cywilnych również nadrabiają zaległości. Co do bezawaryjności japońskich konstrukcji, to trzeba im oddać, że jak czegoś nie spitolą, to jakość mają wysoką i powtarzalną co ważne.

 

Pozdr.

F.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...